Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44354422 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., м.Южноукраїнськ, вул.Дружби Народів, будинок 23, кабінет 87 |
Контактна особа: |
Алла Крук +380963881059 mega._alla@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 4 593 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 17:33 |
Зміни №1.pdf | |
15 листопада 2021 17:33 |
оголошення зі змінами.pdf | |
15 листопада 2021 17:33 |
додаток №1 зі змінами.pdf | |
15 листопада 2021 17:33 |
додаток №5 зі змінами.pdf | |
15 листопада 2021 17:33 |
Додаток №5 зі змінами.doc | |
15 листопада 2021 17:33 |
Проєкт весь-страницы-55,57-59,70,72-73.pdf | |
15 листопада 2021 17:33 |
протокол 124.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
протокол 121.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
оголошення ВТ.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №6.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
Додаток №5.doc | |
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №5.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №4.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №3.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №2.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №1.pdf | |
11 листопада 2021 18:05 |
Тендерна документація.pdf |
15 листопада 2021 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2021 17:33 |
Зміни №1.pdf
|
|||
15 листопада 2021 17:33 |
оголошення зі змінами.pdf
|
|||
15 листопада 2021 17:33 |
додаток №1 зі змінами.pdf
|
|||
15 листопада 2021 17:33 |
додаток №5 зі змінами.pdf
|
|||
15 листопада 2021 17:33 |
Додаток №5 зі змінами.doc
|
|||
15 листопада 2021 17:33 |
Проєкт весь-страницы-55,57-59,70,72-73.pdf
|
|||
15 листопада 2021 17:33 |
протокол 124.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
протокол 121.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
оголошення ВТ.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №6.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
Додаток №5.doc
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №5.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №4.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №3.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №2.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
додаток №1.pdf
|
|||
11 листопада 2021 18:05 |
Тендерна документація.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-24-000023 ● d126455a61c040e19f82f105354208c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 січня 2023 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2023 № 4-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.01.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 24.01.2023 № 4-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2021-11-11-016968-a 11.11.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-25 16:56:15
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків № 7, 7а по вулиці Молодіжна, № 22, 24 по проспекту Незалежності, № 6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-30 14:39:22
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25 січня 2023 року час 16:56 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023
ПРОТОКОЛ № 39
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«30» січня 2023 року
1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44354422.
3. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ,
вулиця Дружби Народів, 23 кабінет 87.
Відповідно абзацу 2 частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення щодо прийнятих рішень на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25 січня 2023 року час 16:56 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023 у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2021-11-11-016968-a
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення по суті запиту:
1) «Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Відповідно до Програми капітального будівництва об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної інфраструктури Южноукраїнської міської територіальної громади на 2021-2025 роки в новій редакції (затверджена РМР від 22. 04. 2021 № 339) та розробленої проектно-кошторисної документації (Том1. Пояснювальна записка. 29/15-21-ПЗ; Генеральний план 29/15-21-ГП. Том 2. Проект організації будівництва 29/15-21-ПОБ, Том3. Зведений кошторисний розрахунок. 29/15-21-ЗК) та проведеної експертизи, рішенням Южноукраїнської міської ради від 23.09.2021 № 654 було виділено фінансування у сумі 4 711 780,00 грн. з міського бюджету громади.
Керуючись чинним законодавством (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», Настанова з визначення вартості будівництва), відповідно до позитивного експертного звіту №304/21Д від 26.10.2021 на суму 4 657 168,00 грн., затвердженої проектно-кошторисної документації (Наказ № 22-зг від 09.11.2021) надано інформацію для внесення відомостей до річного плану закупівель.
Для проведення закупівлі за КПКВКМБ 1516030 КЕКВ 3132 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», відповідно до зведеного кошторисного розрахунку визначено очікувану вартість предмету закупівлі, за вирахуванням витрат на проектні роботи, проведення експертизи, здійснення авторського нагляду, коштів на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд) очікувана вартість була визначена у сумі 4 593 380,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснюються відповідно до відомостей обсягів робіт вищезазначеного проекту.
Згідно плану закупівель, UA-P-2021-10-07-012565-b вартість предмету закупівлі - 4 593 380,00 грн.
11.11.2021 року на електронному майданчику Прозорро було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, з очікуваною вартістю 4 593 380,00 грн з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: ID UA-2021-11-11-016968-a.
2) «Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.»
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: Офіційний веб-сайт місто Южноукраїнськ- http://yu.mk.ua/show/78- Публічна інформація - Набори публічних даних- Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради - http://yu.mk.ua/uploads/files/cloud.php?file=2021/11/15/content/0ec6d07bf9fe0c1312b3b9be2f2c467c.pdf, ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ,ID: UA-2021-11-11-016968-a.
2.Надати необхідні документи згідно переліку в додатку.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Додаток: на 5-х арк.
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», (сканкопія у форматі pdf);
2. Наказ № 22-зг від 09.11.2021 про затвердження ПКД (сканкопія у форматі pdf);
3. Експертний звіт № 304/21Д від 26.10.2021 (сканкопія у форматі pdf).
Уповноважена особа АЛЛА КРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-02 11:03:36
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків № 7, 7а по вулиці Молодіжна, № 22, 24 по проспекту Незалежності, № 6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковими угодами від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7, від 20.12.2022 № 8 до договору про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21 (далі – Договір) змінено його істотні умови. Зокрема, додатковими угодами від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6 та від 18.11.2022 № 7 продовжено дату закінчення робіт, а додатковими угодами від 24.12.2021 № 1 та від 20.12.2022 № 8 продовжено дату закінчення робіт, а також продовжено строк дії договору.
Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлень про внесення змін до договору, оприлюднених в електронній системі закупівель відповідно 28.12.2021, 03.05.2022, 15.06.2022, 02.09.2022, 21.11.2022 та 22.12.2022 випадком для внесення змін вищевказаними додатковими угодами зазначено пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору, протягом дії яких одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань та укладання додаткових угод до Договору від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7 та від 20.12.2022 № 8.
Крім того, надати листи Підрядника від 22.12.2021 № 505/1, від 27.04.2022 № 601, від 14.06.2022 № 630, від 30.08.2022 № 700, від 17.11.2022 № 773 та від 19.12.2022 № 804.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-07 11:25:35
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02 лютого 2023 року час 11:03 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023
1. Надати пояснення по суті запиту:
«Додатковими угодами від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7, від 20.12.2022 № 8 до договору про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21 (далі – Договір) змінено його істотні умови.
Зокрема, додатковими угодами від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6 та від 18.11.2022 № 7 продовжено дату закінчення робіт, а додатковими угодами від 24.12.2021 № 1 та від 20.12.2022 № 8 продовжено дату закінчення робіт, а також продовжено строк дії договору. Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлень про внесення змін до договору, оприлюднених в електронній системі закупівель відповідно 28.12.2021, 03.05.2022, 15.06.2022, 02.09.2022, 21.11.2022 та 22.12.2022 випадком для внесення змін вищевказаними додатковими угодами зазначено пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору, протягом дії яких одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань та укладання додаткових угод до Договору від 24.12.2021 № 1, від 29.04.2022 № 4, від 14.06.2022 № 5, від 31.08.2022 № 6, від 18.11.2022 № 7 та від 20.12.2022 № 8. Крім того, надати листи Підрядника від 22.12.2021 № 505/1, від 27.04.2022 № 601, від 14.06.2022 № 630, від 30.08.2022 № 700, від 17.11.2022 № 773 та від 19.12.2022 № 804».
Договір про закупівлю робіт № 124-12/21 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області» (далі – Договір) було укладено 15.12.2021 року між Управлінням будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (Замовник) та ТОВ «Господар-2» (Генпідрядник). Термін дії договору до 31.12.2021 року. Закінчення виконання робіт по договору було заплановано до 22 грудня 2022 року згідно календарного плану.
Відповідно пункту 2.4. Договору строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір у разі виникнення обставин, передбачених п. 19 Загальних умов.
Пунктом 19.1 Договору передбачено, що сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання сталося внаслідок обставин непереборної сили, що виникли після укладення Договору внаслідок подій надзвичайного характеру, які Сторона не могла ні передбачити, ні запобігти їм розумними заходами (форс-мажор).
Крім того, пунктом 19.4 Договору передбачено, що настання форс-мажорних обставин збільшує термін виконання Договору на період їх дії.
Відповідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), у редакції, що діяла на момент укладання договору, істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання у разі продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Щодо обставин непереборної сили:
Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022, у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» постановлено ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року станом на 30 діб. Продовження терміну дії воєнного стану на території України визначено змінами, внесеними згідно з Указів Президента України № 133/2022 від 14.03.2022; №259/2022 від 18.04.2022 року; №341/2022 від 17.05.2022 року;№573/2022 від 12.08.2022 року;№757/2022 від 07.11.2022 року.
Вказані обставини були визнанні Торгово-промисловою палатою України до надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника та підтверджені листом від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
Щодо виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, то відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку».
Крім того, відповідно до статті 117 Постанови КМУ від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» внесення змін у договір підряду чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором підряду або законом. Уразі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду. Внесення змін у договір підряду оформлюється додатковою угодою, про що робиться застереження у договорі підряду.
Об’єктивними обставинами для внесення змін до Договору № 124-12/21 від 15.12.2021 про закупівлю робіт по об’єкту – «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», щодо продовження строку виконання зобов’язань для виконання робіт, які вказані:
в додатковій угоді №1 від 24.12.2021 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 505/1 від 22.12.2021 року, щодо продовження терміну виконання робіт в зв’язку із різким погіршенням погодних умов та закінченням бюджетного року;
Інформацію про наявні несприятливі погодні умови на території міста Южноукраїнська протягом грудня 2021 року можна взяти з інтернет-ресурсу.
в додатковій угоді №4 від 29.04.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 601 від 27.04.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 15.06.2022 року, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, яка вплинула на різні обставини: постійні повітряні тривоги про ракетну небезпеку, періодичні вимкнення від електропостачання за графіком, порушення логістики, критична ситуація в наявності необхідних матеріалів та обладнання, інше.
в додатковій угоді №5 від 14.06.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 630 від 14.06.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 31.08.2022 року, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, яка вплинула на різні обставини: постійні повітряні тривоги про ракетну небезпеку, періодичні вимкнення від електропостачання за графіком, порушення логістики, критична ситуація в наявності необхідних матеріалів та обладнання, інше.
в додатковій угоді №6 від 31.08.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 700 від 30.08.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 21.11.2022 року, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, яка вплинула на різні обставини: постійні повітряні тривоги про ракетну небезпеку, періодичні вимкнення від електропостачання за графіком, порушення логістики, критична ситуація в наявності необхідних матеріалів та обладнання, інше.
в додатковій угоді №7 від 18.11.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 773 від 17.11.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 20.12.2022 року, у зв’язку із затримкою постачання будівельних матеріалів для виконання робіт по вищезазначеному об’єкту;
в додатковій угоді №8 від 20.12.2022 до договору № 124-12/21 від 15.12.2021 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Господар-2» № 804 від 19.12.2022 року, з проханням подовжити термін виконання робіт по об’єкту до 28.02.2023 року, у зв’язку із затримкою постачання будівельних матеріалів для виконання робіт по вищезазначеному об’єкту а також закінчення бюджетного року.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо листи Генпідрядника від 22.12.2021 № 505/1, від 27.04.2022 № 601, від 14.06.2022 № 630, від 30.08.2022 № 700, від 17.11.2022 № 773 та від 19.12.2022 № 804 є документами, в яких зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт. Таким чином, Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Так як, укладення договорів про закупівлю є обов’язковим за результатами процедур, проведених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX, то бюджетні зобов’язання за такими договорами про закупівлю розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, реєструють в органах Державної казначейської служби України відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України.
Згідно Статті 48. Бюджетного кодексу України «Взяття бюджетних зобов'язань»
1. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України.)
Відповідно п. 1 статті 3 Бюджетного кодексу України «Бюджетний період»
1. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду.
Відповідно рішення Виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 02.11.2022 року № 302 «Про внесення змін до бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади на 2022 рік», було здійснено вивільнення коштів в зв’язку із закінченням бюджетного року.
Додатковою угодою № 8 від 20.12. 2022 року до договору про закупівлю робіт № 124-12/21 по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», було продовжено строк виконання юридичних зобов’язань для виконання робіт, які не є завершені. В наступному 2023 бюджетному році бюджетні зобов’язання будуть поновлені за умови виділення коштів.
Також додатково повідомляємо, що про граничні рівні споживання електроенергії та графіки стабілізаційних/аварійних вимкнень та знеструмлення об’єктів на території громади, та повідомлення щодо повітряної тривоги про ракетну небезпеку, оприлюднено на сайті Южноукраїнської міської ради за посиланням: головна сторінка – новини міста, http://yu.mk.ua/news/show/.
2.Надати необхідні документи згідно переліку в додатку.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Додаток: на 34-х арк.
1. Додаткова угода від 24.12.2021 № 1 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
2. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 24.12.2021 № 1 (сканкопії у форматі pdf), 4 арк;
3. Лист № 505/1 від 22.12.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
4. Додаткова угода від 29.04.2022 № 4 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
5. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 29.04.2022 № 4 (сканкопії у форматі pdf), 3 арк;
6. Лист № 601 від 27.04.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
7. Додаткова угода від 14.06.2022 № 5 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
8. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 14.06.2022 № 5 (сканкопії у форматі pdf), 3 арк;
9. Лист № 630 від 14.06.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
10. Додаткова угода від 31.08.2022 № 6 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
11. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 31.08.2022 № 6 (сканкопії у форматі pdf), 4 арк;
12. Лист № 700 від 30.08.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
13. Додаткова угода від 18.11.2022 № 7 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
14. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 18.11.2022 № 7 (сканкопії у форматі pdf), 4 арк;
15. Лист № 773 від 17.11.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
16.Додаткова угода від 20.12.2022 № 8 (сканкопія у форматі pdf), 1 арк.;
17. Додаток №2 (календарний план) до Додаткової угоди від 20.12.2022 № 8 (сканкопії у форматі pdf), 4 арк;
18. Лист № 804 від 19.12.2022 (сканкопії у форматі pdf), 1 арк;
- дод уг №4 до дог №124-12-21.pdf
- Дод.угода №7 до Дог.№124-12-21.pdf
- додаткова угода №1 до дог №124-12-21.pdf
- додаткова угода №5.pdf
- додаткова угода №6 від 31.08.2022.pdf
- Додаткова угода №8.pdf
- Додаток №2 до д. у. №6.pdf
- Додаток №2 до д.у. №1календарний план.pdf
- додаток №2 до д.у. №5.pdf
- Додаток №2 до д.у. №8.pdf
- Додаток до №2 до д.у. №7 Графік робіт.pdf
- календарний графік до ду№4 до дог 124-12-21.pdf
- Лист 505-1.pdf
- Лист №601.pdf
- лист №630.pdf
- лист №700 від 30.08.2022.pdf
- Лист №773 ТОВ Господар-2.pdf
- Лист №804.pdf
- Протокол №48.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державній аудиторській службі України Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області ID моніторингу: UA-M-2023-01-24-000023 Відповідь на зобов’язання у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2021-11-11-016968-a На Ваше зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 14.02.2023 року, час публікації 18:10 про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2021-11-11-016968-a, управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради повідомляє наступне на таке: Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю робіт від 15.12.2021 № 124-12/21, укладеним з ТОВ «ГОСПОДАР-2», в тому числі, із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Станом на 20.02.2023 року за договором на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ Вознесенський район Миколаївської області» від 15.12.2021 року № 124-12/21 згідно акту №1 приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в від 22.12.2022 року частково виконані роботи з капітального ремонту внутрішньо дворової території житлових будинків №7,7а по вулиці Молодіжна, №22,24 по проспекту Незалежності, №6 по вулиці Енергобудівників в м. Южноукраїнськ на суму 1 606 814,22 грн. Генпідряднику ТОВ «Господар-2» листом від 15.02.2023 року № 98 надіслано проект додаткової угоди та повідомлено про розірвання договору №124-12/21 від 15.12.2021 року в зв’язку з висновком перевірки Держаудитслужби. 16.02.2023 року директор ТОВ «Господар-2» Пестов П.Є. особисто отримав лист та проект додаткової угоди про припинення зобов’язань за договором. Станом на 20.02.2023 року підписаної зі сторони ТОВ «Господар-2» додаткової угоди щодо припинення зобов’язань за договором немає. В разі незгоди Генпідрядника щодо припинення зобов’язань за згодою сторін, управлінням будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради буде направлено повідомлення про розірвання договору в односторонньому порядку. В той же час повідомляємо, що Замовник, з метою недопущення подібних помилок у подальшому, провів роз’яснювальну бесіду щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, для врахування зауважень та запобігання порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Крім того, Замовником заплановані кошти для навчання уповноважених осіб в 2023 році, для підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок, тому при наявності актуальних вебінарів або курсів підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель, уповноважені особи обов’язково будуть брати участь в них. Також додатково повідомляємо, що причетні особи, якими були допущені порушення будуть притягнуті до відповідальності в частині зменшення премій. Додаток: на 1 арк. 1. Лист №98 від 15.02.2023 (сканкопія у форматі pdf).
2023-02-20 16:25:44
- Лист №98.pdf
- Лист УБР №108.pdf
- Лист УБР №145.pdf
- Лист УБР №169.pdf
- Лист ТОВ Господар №20.pdf
- Електронний підпис
- Лист ТОВ Господар-2 №40 від 03.04.2023.pdf
- Електронний підпис
- Платіжна інстр. про оплату судового збору.pdf
- Позовна заява до суду.pdf
- Укрпошта -накладні про відправлення до суду, Господар-2.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 14/14/2023 пр |
Дата публікації: | 06 червня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/486/569/2023 |
Дата відкриття провадження: | 13 червня 2023 |
Документи:
23 червня 2023 13:30
|
Електронний підпис |
06 червня 2023 10:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Орлов В Ю |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
4 476 646,49
UAH з ПДВ
|
4 476 646,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Орлов В Ю #3198918433 |
Відхилено |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2021 17:40
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Переможець |
4 476 646,49
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:35
|
Рішення суду по справі №915-608-23.pdf | укладений |
26 січня 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:07
|
Додаткова №9 до Дог.№124-12-21.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 13:51
|
Додаток №2 до д.у. №8.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 13:49
|
Додаткова угода №8.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2022 16:30
|
Дод.угода №7 до Дог.№124-12-21.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 16:28
|
Додаток до Дог.№124-12-21 Графік робіт.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 11:32
|
додаткова угода №6 від 31.08.2022.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2022 11:31
|
Додаток №2 до д. у. №6.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2022 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 11:38
|
додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
15 червня 2022 11:37
|
додаток №2 до д.у. №5.pdf | зміни до договору |
15 червня 2022 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2022 09:37
|
дод уг №4 до дог №124-12-21.pdf | зміни до договору |
03 травня 2022 09:35
|
календарний графік до ду№4 до дог 124-12-21.pdf | зміни до договору |
03 травня 2022 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:43
|
ду №1 до дог№124-12-21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:42
|
календарний план.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 11:41
|
графік виконання.pdf | укладений |
16 грудня 2021 11:35
|
договірна ціна.pdf | укладений |
16 грудня 2021 11:35
|
договір 124-12-21.pdf | укладений |
16 грудня 2021 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку закінчення виконання робіт у зв'язку зі збройною агресією РФ проти України та запровадження на теріторії України воєнного стану, що унеможливлює проведення робіт та закінчення їх в строк |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 2.2 договору "Закінчення виконання робіт: до 31 серпня 2022 року" |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 5 до договору № 124 - 12/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із запровадженням воєнного стану на території України, згідно листа Генпідрядника від 30.08.2022 року № 700, внесено зміни до п.2.2 "Закінчення виконання робіт: до 21 листопада 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 6 до договору №124-12/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно листа Генпідрядника від 17.11.2022 №773 з проханням продовження терміну виконання робіт, у зв’язку із запровадженням військового стану на території України до 20.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 до договору №124-12/21 від 15.12.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно листа Генпідрядника №804 від 19.12.2022 року, щодо продовження терміну дії договору внесено зміни до п.2.2. договору в Розділ 2 "Строки виконання робіт" та п.18.1. договору в Розділ 18 "Строк дії договору" |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 8 до договору № 124-12/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Генпідрядника №820 від 22.12.2022 в зв’язку зі зміною реквізитів сторони домовилися внести зміни до Договору, розділ 22. |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №9 до договору №124-12/21 від 15.12.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 грудня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 606 814,22
UAH (в тому числі ПДВ 267 802,37 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Рішення Господарського суду Миколаївської області, від 30.11.2023 року справа №915/608/23 |