Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 63520000-0 - Послуги транспортних агентств (Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них)
Очікувана вартість
51 300 000,00 UAH
UA-2021-11-11-016854-a ffaf76ce2e7b4eb7a8ba5af792f8ab4f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 63520000-0 — Послуги транспортних агентств (Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: 1) UA-2021-06-08-009095-b; 2) UA-2021-07-09-008881-c двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-08-009095-b/print/report/pdf;
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-008881-c/print/report/pdf.
На підставі цього, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021 18:01
Оскарження наміру укласти договір: 22 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63520000-0: Послуги транспортних агентств


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Комплекс послуг зберігання, транспортування та митно-брокерського супроводу лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 63521000-7 — Послуги агентств вантажних перевезень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта наданих Послуг. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

11 листопада 2021 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ЦЕНТР ФАРМАЦІЯ"
#30177378
Переможець 51 300 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 18:01

Документи

11 листопада 2021 18:01
Електронний підпис
11 листопада 2021 18:00
UA-2021-07-09-008881-c-report.pdf
11 листопада 2021 18:00
UA-2021-06-08-009095-b-report.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 18:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС ЦЕНТР ФАРМАЦІЯ"
#30177378
51 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 18:01
Електронний підпис
11 листопада 2021 18:00
UA-2021-07-09-008881-c-report.pdf
11 листопада 2021 18:00
UA-2021-06-08-009095-b-report.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 12:46
Dodatkova uhoda 3 do Dohovoru pro nadannia posluh 09-406-11-2021 vid 25 lystopada 2021 r.. Pechatka 30177378.p7s зміни до договору
29 грудня 2022 12:18
Dodatkova uhoda 3 do Dohovoru pro nadannia posluh 09-406-11-2021 vid 25 lystopada 2021 r.. Pidpys 30177378.p7s зміни до договору
29 грудня 2022 12:18
Instruktsiia.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:18
Dodatkova uhoda 3 do Dohovoru pro nadannia posluh 09-406-11-2021 vid 25 lystopada 2021 r..pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:18
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:18
Dodatkova uhoda 3 do Dohovoru pro nadannia posluh 09-406-11-2021 vid 25 lystopada 2021 r.. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
29 грудня 2022 12:18
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 12:06
Kvytantsiia.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 11:57
Instruktsiia.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 11:57
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro nadannia posluh 09-406-11-2021 vid 25 lystopada 2021 r.. Pidpys 42574629.p7s зміни до договору
22 листопада 2022 11:57
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro nadannia posluh 09-406-11-2021 vid 25 lystopada 2021 r.. Pidpys 30177378.p7s зміни до договору
22 листопада 2022 11:57
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro nadannia posluh 09-406-11-2021 vid 25 lystopada 2021 r..pdf зміни до договору
22 листопада 2022 11:57
Dodatkova uhoda 2 do Dohovoru pro nadannia posluh 09-406-11-2021 vid 25 lystopada 2021 r.. Pechatka 30177378.p7s зміни до договору
22 листопада 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:15
ДУ 1 09_406_11_2021.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 11:02
Договір 09_406-11_2021_.pdf укладений
29 листопада 2021 11:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 17:15
51 300 000,00 UAH UA878201720343280002000061957
ДП "Медзакупівлі України"
UA413001190000026008079574001
ТОВ "БIЗНЕС ЦЕНТР ФАРМАЦIЯ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 09/406-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 6.2., 12.1. Договору, з урахуванням листа Виконавця про продовження співпраці від «21» листопада 2022 року № 203, Гарантії виконання зобов’язань № 29705 від «21» листопада 2022 року та у зв'язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 28 грудня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 09/406-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 09/406-11/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML