Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-системи для діагностики Д-дімеру та Прокальцитоніну
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2021-11-11-016780-a 9198d137abaa422f83cdc67aa80610e4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Отченашко

+380505659391 chuguev_crb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Чугуївська ЦЛ ім.М.І.Кононенка"
Код ЄДРПОУ: 02002380
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Гвардійська, б. 52
Контактна особа: Дмитро Отченашко
+380505659391
chuguev_crb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2021 01:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Якісні, кількісні та технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додаток № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Предметом закупівлі є товар, а саме Тест-система для кількісної експрес-діагностики Д-Дімеру (W211) та Прокальцитоніну (W210), що використовуються під час проведення аналізів крові пацієнтів, хворих на COVID-19.
Закупівлю планується проводити відповідно до вимог Закону України № 1599-ІХ від 14.09.2021 "Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель" , зокрема абзацу четвертого пункту 3-1, а саме: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 упаковка
W211 Тест-система для кількісної експрес-діагностики Д-Дімеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, вул. Харківська 132,Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви
5 упаковка
W210 Тест-система для кількісної експрес-діагностики Прокальцитоніну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м.Чугуїв, вул. Харківська 132,Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33696500-0 — Лабораторні реактиви

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Єдиний критерій оцінки "Ціна" - питома вага 100 % Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2021 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2021 17:45
Протокол № 48_0 Проведення СпрощЗак.pdf
11 листопада 2021 17:45
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
11 листопада 2021 17:45
Додаток № 2 Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Пасічник Віталій Андрійович" 36 000,00
UAH
36 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 14:28
Електронний підпис
18 листопада 2021 14:28
4. Витяг_Пасічник.pdf
18 листопада 2021 14:28
18. Довідки_Пасічник.pdf
18 листопада 2021 14:28
8. Додаток 1. 16 Ст_Пасічник.pdf
18 листопада 2021 14:28
9. Авторизаційний лист.pdf
18 листопада 2021 14:28
15. W211 D-Dimer F21115608 AD Ukr.pdf
18 листопада 2021 14:28
5. Паспорт_Пасічник.pdf
18 листопада 2021 14:28
2. Витяг_ЄДРЮОФОПГО.pdf
18 листопада 2021 14:28
12. Додаток 4. МТВ_Пасічник.pdf
18 листопада 2021 14:28
6. Код_Пасічник.pdf
18 листопада 2021 14:28
14. W210 PCT F2101550A A7D Ukr.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Пасічник Віталій Андрійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Пасічник Віталій Андрійович"
#3184906476
Переможець 36 000,00
UAH
22 листопада 2021 11:27

Документи

22 листопада 2021 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Пасічник Віталій Андрійович"
#3184906476
36 000,00
UAH
Документи

Документи

22 листопада 2021 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:10
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 17:28
Договір № 502 Касети.pdf укладений
26 листопада 2021 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 36 000,00
UAH