Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
Код ЄДРПОУ: | 39604270 |
Місцезнаходження: | 02175, Україна , Київська область обл., Київ, Харківське шосе 148-А |
Контактна особа: |
Рудик Оксана Анатоліївна 380445632767, 380672202671 kk_tender@kkdarn.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of " Darnytsia District of Kyiv". |
National ID: | 39604270 |
Contact point: |
Rudyk Oksana 380445632767, 380672202671 kk_tender@kkdarn.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2022 11:16 |
Очікувана вартість: | 30 001 932,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 019,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до частини 2 Розділу 3 тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Publication date: | 11 листопада 2021 17:26 |
Enquiries until: | 15 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 лютого 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 30 001 932 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 019 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються у наступному місяці за розрахунковим на підставі підписаних між Замовником та Виконавцем Актів наданих послуг у межах відсотку надходження поточної оплати категорії споживачів - населення за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій шляхом перерахування коштів з розрахункового рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 лютого 2022 17:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
17 лютого 2022 17:34 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами_5.pdf
|
|||||||||||||||
17 лютого 2022 17:34 |
Додаток 5_зі змінами_5.docx
|
|||||||||||||||
17 лютого 2022 17:34 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами_5.docx
|
|||||||||||||||
17 лютого 2022 17:32 |
Перелік змін_5_ до ТД_ТО_Ліфти.pdf
|
|||||||||||||||
17 лютого 2022 12:13 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами_4.pdf
|
|||||||||||||||
17 лютого 2022 12:13 |
Додаток 5_зі змінами_4.docx
|
|||||||||||||||
17 лютого 2022 12:13 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами_4.docx
|
|||||||||||||||
17 лютого 2022 12:12 |
Перелік змін_4_ до ТД_ТО_Ліфти.pdf
|
|||||||||||||||
14 січня 2022 17:21 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами_3.docx.pdf
|
|||||||||||||||
14 січня 2022 17:21 |
Додаток 5_зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
14 січня 2022 17:21 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами_3.docx
|
|||||||||||||||
14 січня 2022 17:21 |
Перелік змін_3_ до ТД_ТО_Ліфти.pdf
|
|||||||||||||||
14 січня 2022 17:03 |
Перелік змін_2_ до ТД_ТО_Ліфти.pdf
|
|||||||||||||||
14 січня 2022 17:03 |
Додаток 2_зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
14 січня 2022 17:03 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами_2.pdf
|
|||||||||||||||
14 січня 2022 17:03 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами_2.docx
|
|||||||||||||||
22 листопада 2021 17:47 |
Перелік змін до ТД_ТО Ліфти.pdf
|
|||||||||||||||
22 листопада 2021 17:46 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами.pdf
|
|||||||||||||||
22 листопада 2021 17:46 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022_зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
22 листопада 2021 17:45 |
Додаток_1_зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
Додаток 8.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
Додаток 6.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022.pdf
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:29 |
ТД_ТО Ліфтів на 2022.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:28 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||||||||
11 листопада 2021 17:27 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та викладені іноземною мовою (крім російської), повинні бути перекладені українською мовою перекладачем з нотаріальним засвідченням підпису перекладача або перекладом зробленим бюро перекладів, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проєктна та технічна документація, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Крім того, Замовник не обмежує учасників вимогою мати власне приміщення, можливе використання й орендованого, але воно повинно бути в місті Києві. Також зауважимо, що тендерна документація не обмежує право учасника залучити субпідрядні організації для надання послуг за предметом закупівлі. З огляду на вищезазначене, вважаємо цю вимогу законною та важливою у виборі потенційного виконавця послуг.
Документальне підтвердження надання послуг з технічного обслуговування ліфтів протягом 2019 - 2021 рр. має підтвердити Замовнику фактичну спроможність учасника надати обсяг послуг відповідної якості, визначений Замовником в тендерній документації. Вищезазначений період виконання аналогічного договору з технічного обслуговування ліфтів у повному обсязі у період 2019 - 2021 рр не може бути витлумаченим як дискримінаційний, оскільки не обмежує учасників торгів.
Також зауважимо, що встановлений вищезазначений критерій підтвердження виконання аналогічних договорів 2019-2021 рр не може бути проблемним для стабільно працюючих спеціалізованих надавачів послуг з технічного обслуговування ліфтів, які планують взяти участь у даній закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 07 грудня 2021 17:28
Дата подання: 17 січня 2022 17:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-19-000045 ● 4c34a5938b9341bf91228a5aabb9accc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 11:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2021-11-11-016533-a 11.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-28 12:10:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника)» (ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-11-016533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-02 10:21:02
Щодо надання пояснень
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України під час здійснення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-11-11-016533-а на закупівлю: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів житлових будинків Дарницького району м. Києва, що перебувають у господарському віданні замовника) 50750000-7 Lift-maintenance services (Services of full maintenance of the elevators in the residential buildings in the Darnytskyi district, Kyiv, which are under the economic control of the customer) [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів], Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (далі – Замовник) надає пояснення стосовно:
1. 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Виконавець зобов’язаний надати Замовнику послуги, якість яких забезпечить безперебійну та безпечну роботу ліфтів відповідно до технічної документації заводів – виробників та нормативних документів:
- «Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні», затверджено наказом Державного комітету будівництва архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 року №73;
- «Правила утримання жилих будинків та прибудинкових територій», затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 року №76;
- «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів», затверджено наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 року №190;
- «Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 року №150 з врахуванням затвердження змін до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.11.2014 року №330;
- «Порядок встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації», затверджено наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 року №369;
- Положення «Про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні», затверджено наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 року №73.
Обґрунтування кількісних характеристик предмета закупівлі:
Визначені Замовником, враховуючи потребу на 2022 рік відповідно до кількості ліфтів та поадресного переліку житлових будинків і споруд, що перебувають у господарському віданні Замовника.
Очікувану вартість на 2022 рік визначено виходячи з середньої вартості наданих комерційних пропозицій:
- ТОВ « СП ЛІФТ» - 2 494 600 грн. 93 коп. з ПДВ.
- ТОВ « Укрліфт» - 2 525 478 грн. 40 коп. з ПДВ.
- ТОВ «Елевейтор Сервіс» - 2 480 404 грн. 75 коп. з ПДВ.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Замовник не використовує бюджетні кошти, а тому не розміщує на сторінці власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів вищезазначені обґрунтування.
Проте, відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. N 1036 Замовник, як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг вносить інформацію до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/). Отже, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі містяться за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/24E703138F3E1FCEC225878A0050F228.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
Код ЄДРПОУ: | 39604270 |
Місцезнаходження: | 02175, Україна, Київська область обл., Київ, Харківське шосе 148-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2022 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" |
29 981 932,00
UAH з ПДВ
|
29 981 932,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" |
30 001 900,00
UAH з ПДВ
|
30 001 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" #38526925 |
Переможець |
29 981 932,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2022 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2022 15:27
|
ДУ_2_04_25-ВТ_168 від 25.04.22.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2022 15:22
|
ДУ_1_04_25-ВТ_168 від 25.04.22.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2022 12:46
|
04_25-ВТ_168 від 25.04.22.pdf | укладений |
27 квітня 2022 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уклали цю Додаткову угоду до Договору № 04/25-ВТ/168 про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 25 квітня 2022 року (далі – Договір) про таке: 1. Відповідно до пункту 11.5. Договору Сторони вирішили доповнити Договір Додатком 2 «Розрахунок ціни» та викласти його в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Сторони вирішили викласти Розділ 12 в такій редакції: «Розділ 12. Невід'ємною частиною цього Договору є Додаток 1 – «Розрахунок вартості робіт на щомісячне технічне обслуговування ліфтів» та Додаток 2 – «Розрахунок ціни». 3. Відповідно до пунктів 1.3., 11.2. та 11.5. Договору Сторони вирішили зменшити обсяги та загальну вартість Договору на 9 494 278 грн. 45 коп. (дев’ять мільйонів чотириста дев’яносто чотири тисячі двісті сімдесят вісім грн. 45 коп.) з ПДВ, викласти пункт 3.1. Договору у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 20 487 653 грн. 55 коп. (двадцять мільйонів чотириста вісімдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят три грн. 55 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 3 414 608 грн. 92 коп. (три мільйони чотириста чотирнадцять тисяч шістсот вісім грн. 92 коп.) відповідно до Розрахунку ціни (Додаток 2 до цього Договору).» 4. Викласти пункт 5.1. Договору у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з 25 квітня 2022 року по 31 грудня 2022 року включно.» 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 7. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 8. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 04/25-ВТ/168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уклали цю Додаткову угоду до Договору № 04/25-ВТ/168 про надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів від 25 квітня 2022 року (далі – Договір) про таке: 1. У зв’язку з припиненням надання послуг в частині обслуговування будинку № 13 на вул. Руденко у м. Києві та відповідно до пунктів 1.3., 11.2. та 11.5. Договору Сторони вирішили зменшити обсяги та загальну вартість Договору на 30 118 грн. 76 коп. (тридцять тисяч сто вісімнадцять грн. 76 коп.) з ПДВ і викласти пункти 3.1. та 3.1.1. Договору у такій редакції: «3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті та становить 20 457 534 грн. 79 коп. (двадцять мільйонів чотириста п’ятдесят сім тисяч п’ятсот тридцять чотири грн. 79 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 3 409 589 грн. 13 коп. (три мільйони чотириста дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 13 коп.) відповідно до Розрахунку ціни (Додаток 2 до цього Договору). 3.1.1. Щомісячна вартість послуг за цим Договором визначена Сторонами та розрахована згідно з «Порядком встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації», затвердженим наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 року № 369, визначена «Розрахунком вартості робіт на щомісячне технічне обслуговування ліфтів» (Додаток 1 до цього Договору) та становить 2 494 821 грн. 31 коп. (два мільйони чотириста дев'яносто чотири тисячі вісімсот двадцять одна грн. 31 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 415 803 грн. 55 коп. (чотириста п’ятнадцять тисяч вісімсот три грн. 55 коп.).» 2. Викласти Розрахунок вартості робіт на щомісячне технічне обслуговування ліфтів, що є Додатком 1 до Договору, в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти Розрахунок ціни, що є Додатком 2 до Договору, в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 7. Цю Додаткову угоду складено українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 04/25-ВТ/168 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |