Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктно-кошторисної документації, з отриманням позитивного звіту експертизи, по об’єкту «Реконструкція будівлі Полтавської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І.П. Котляревського по вул. Небесної Сотні, 17 в м. Полтава» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Очікувана вартість
1 499 000,00 UAH
UA-2021-11-11-015846-a e8a1c21a34494034a7c8b5596494fb0c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Серажим

+380532560631 ihor.s@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Серажим
+380532560631
ihor.s@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до вимого Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проєктно-кошторисної документації, з отриманням позитивного звіту експертизи, по об’єкту «Реконструкція будівлі Полтавської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. І.П. Котляревського по вул. Небесної Сотні, 17 в м. Полтава» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт, підписаних Сторонами, на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України та протягом п’яти банківських днів з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ» бюджетного фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Відповідно до вимого Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 7400 UAH
11 листопада 2021 16:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2021 16:52
ПКД Реконструкція бібліотеки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УСП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" 1 495 000,00
UAH з ПДВ
1 495 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 23:37
Електронний підпис
18 листопада 2021 23:35
Електронний підпис
18 листопада 2021 23:34
Акт обстеження_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
Лист-згода_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
Довідки і пояснення_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
Гарантійний лист_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
Форма пропозиції_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
Інформаційна довідка_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
1.1.2.Звіт Лубни.pdf
18 листопада 2021 23:34
1.1.1.Відгук Котельва.jpg
18 листопада 2021 23:34
17.Сертифікат Чуб (оригінал).pdf
18 листопада 2021 23:34
Проект договору_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
Контрольний лист_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
Письмове погодження_0001.pdf
18 листопада 2021 23:34
3.2.Наказ тов усп укрсервіс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УСП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УСП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#44463785
Переможець 1 495 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 09:49

Документи

23 листопада 2021 09:49
Електронний підпис
23 листопада 2021 09:48
456С Бібліотека.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2021 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УСП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ"
#44463785
1 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2021 09:49
Електронний підпис
23 листопада 2021 09:48
456С Бібліотека.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 15:20
ДУ№5.pdf укладений
12 січня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 10:31
ду 4 ПКД Бібліотека.PDF зміни до договору
30 червня 2022 10:29
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 09:09
ДУ 3 ПКД Бібліотека.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:06
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 13:22
03-21-189 Бібліотека.pdf укладений
24 листопада 2021 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 2.1. та п. 2.3. Розділу 2 «Термін виконання робіт і строк дії Договору»
Номер договору про закупівлю: 03-21/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-21/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Згідно п. 7.5 Розділу 7 Договору про закупівлю робіт № 03-21/189 від 24.11.2021