Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення для проведення навчального процесу
Очікувана вартість
3 387,00 UAH
UA-2021-11-11-015652-a d906eb673d8d4ad880d8a92efc427fc7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубяк Ірина Олександрівна

+380372515942 tender@bsmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буковинський державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010971
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, площа Театральна, 2
Контактна особа: Голубяк Ірина Олександрівна
+380372515942
tender@bsmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
UA-2021-07-13-005389-a, UA-2021-08-03-002902-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021 16:55
Оскарження наміру укласти договір: 22 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 наб
Лоток на 7 інструментів стоматологічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Руська, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
6 наб
Шпатель пластмасовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Руська, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1 наб
Тримач для відбиткових ложок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Руська, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
4 наб
Нагрудники стоматологічні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Руська, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 листопада 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець ВАНЬЧИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ЮЛІАНОВИЧ
#2619014190
Переможець 3 387,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 16:55

Документи

11 листопада 2021 16:55
Електронний підпис
11 листопада 2021 16:53
3387.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 16:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець ВАНЬЧИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ЮЛІАНОВИЧ
#2619014190
3 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 16:55
Електронний підпис
11 листопада 2021 16:53
3387.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 11:18
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 10:40
241_Т.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 17:45
Дог 241 Т.pdf укладений
25 листопада 2021 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): попередній документ завантажено помилково, вірним вважати даний Договір
Номер договору про закупівлю: 241/T
Договір:
Номер додаткової угоди: 241/т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 335,00
UAH