Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) території Одеської загальноосвітньої школи №120 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Дальницька, 58, ДК 021:2015: 45450000-6 — "Інші завершальні будівельні роботи".
Очікувана вартість
953 591,90 UAH
UA-2021-11-11-013671-a d385d161bb08497fbf8a295cbb533eda
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хуторна Олена

380487612626 Tender_40702912@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22
Контактна особа: Хуторна Олена
380487612626
Tender_40702912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2021 15:00
Очікувана вартість: 953 591,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 767,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 4767,96грн . Банківські реквізити бенефіціара, яким є замовник: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» , 65078, Одеська обл., м. Одеса, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22. Код ЄДРПОУ: 40702912, р/р: UA888201720355209022048096632, Державна казначейська служба України, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 60 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р., Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» № 2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна відповідати Формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України № 2628 від14.12.2020 р.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4767.96 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) території Одеської загальноосвітньої школи №120 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Дальницька, 58, ДК 021:2015: 45450000-6 — "Інші завершальні будівельні роботи".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65005, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Дальницька, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник торгів - платник зобов’язується оплатити Підряднику роботи відповідно до форми № КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ( ф № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника торгів - платника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 4767,96грн . Банківські реквізити бенефіціара, яким є замовник: Комунальна установа «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси» , 65078, Одеська обл., м. Одеса, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22. Код ЄДРПОУ: 40702912, р/р: UA888201720355209022048096632, Державна казначейська служба України, м. Київ. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 60 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» № 639 від 15.12.2004 р., Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» № 2628 від 14.12.2020 р. Гарантія повинна відповідати Формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України № 2628 від14.12.2020 р.

Сума забезпечення: 4767.96 UAH
11 листопада 2021 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2021 15:55
Вимоги ОЗОШ №120.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Левенець Ріта Олександрівна 951 177,33
UAH з ПДВ
951 177,33
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 10:19
Електронний підпис
22 листопада 2021 10:17
Довідка.pdf
22 листопада 2021 10:15
Левенец відгук.PDF
20 листопада 2021 18:18
Електронний підпис
20 листопада 2021 18:16
Витяг Левенець.pdf
20 листопада 2021 18:16
Паспорт Левенець.pdf
20 листопада 2021 18:16
Інвентарні картки.pdf
20 листопада 2021 18:16
Податкова 3 квартали.PDF
20 листопада 2021 18:16
Виписка Левенець.pdf
20 листопада 2021 18:16
Договор 513.pdf
20 листопада 2021 18:16
Договір 211.pdf
20 листопада 2021 18:16
цпх.pdf
20 листопада 2021 18:16
Квітанція до податкової.PDF
20 листопада 2021 18:16
Витяг податок Левенець.pdf
20 листопада 2021 18:16
відгук Левенец.PDF
20 листопада 2021 18:16
Розрахунок ЗП Левенець.pdf
20 листопада 2021 18:16
Розрахунок ЗП.pdf
20 листопада 2021 18:16
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD (1).pdf
20 листопада 2021 18:16
Диплом Зброжко.PDF
20 листопада 2021 18:16
Свідоцтво_УБІБ.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2021 18:16
Довідка не судимість.pdf
20 листопада 2021 18:16
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD.pdf.p7s.p7s
20 листопада 2021 18:16
Свідоцтво_УБІБ.pdf
20 листопада 2021 18:16
Акт огляду ОЗОШ 120.pdf
20 листопада 2021 18:16
Проект договору ОЗОШ 120.pdf
20 листопада 2021 18:16
Сертифікат Зброжко.pdf
20 листопада 2021 18:16
Довідка відкриття рахунку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Левенець Ріта Олександрівна

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Левенець Ріта Олександрівна
#2273313340
Переможець 951 177,33
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 15:04

Документи

24 листопада 2021 15:04
Електронний підпис
24 листопада 2021 15:01
протокол-рішення 183.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Левенець Ріта Олександрівна
#2273313340
951 177,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 15:04
Електронний підпис
24 листопада 2021 15:01
протокол-рішення 183.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:55
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 09:18
дог256-21.pdf укладений
01 грудня 2021 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 951 177,33
UAH