Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Васьо Анна Орестівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2021 13:05 |
Очікувана вартість: | 216 538,01 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 082,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 15:15 |
ТД ТН ПСР Заверхи.pdf | |
11 листопада 2021 15:15 |
ПД ТН ПСР Заверхи.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000123 ● 2e0fcf597bdc462a890aaa89d129fecb
- Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2023 № 48
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.02.2023 № 48.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-11-012043-a, 11.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-16 13:58:18
Запит про надання пояснення Замовнику – Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2021-11-11-012043-a, яка проводилась Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-20 15:00:15
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення від 16.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-11-012043-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» визначено відповідно до технічних та якісних характеристик на закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області», на якому буде здійснюватись технічний нагляд.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» формувалась на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області №14-0245/03- 21/ЕО від 12.05.2021).
Джерелом фінансування за предметом закупівлі: «Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» є державний бюджет України. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування.
Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» можна за посиланням: https://loda.gov.ua/useful-info/29271?authorId=17107.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-17 11:05:40
Запит про надання пояснення Замовнику – Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2021-11-11-012043-a, яка проводилась Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Аналізом тендерної документації по досліджуваній процедурі закупівлі встановлено відсутність порядку змін умов договору у тендерній документації та проекті договору (Додаток №5 тендерної документації).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини відсутності в тендерній документації та проекті договору (Додаток №5 тендерної документації) порядку змін умов договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-20 15:02:45
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення від 17.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-11-012043-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Порядок змін умов договору зазначено у тендерній документації та проекті договору (додаток 5 до тендерної документації), а саме у пункті 8.4 розділу 8 Строк дії Договору та інші умови (Додаток 5 до тендерної документації): «8.4 Всі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються у вигляді додаткових угод, складених і підписаних у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу та є його невід’ємною частиною, з яких два примірники залишається у Замовника, один – у Виконавця.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу процедури закупівлі послуг: «Технічний нагляд за об’єктом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області» (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону при заповнені документів, що оприлюднюються відповідно до Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зазначаємо, що департаментом було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону при заповнені документів, що оприлюднюються відповідно до Закону. Отже, департаментом дорожнього господарства було виконано висновок Державної аудиторської служби України.
2023-02-23 15:17:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Договір розірвано
2023-07-27 14:52:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
187 666,28
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД" |
177 560,00
UAH з ПДВ
|
149 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації #23948842 |
Відхилено |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 17:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2021 09:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД" #39996194 |
Переможець |
149 999,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 15:55
|
Угода про розірвання | укладений |
17 березня 2023 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:33
|
ДУ 4 124-12.21.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 14:10
|
ДУ_3 124-12.21.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:06
|
ДУ_2 124-12.21.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 08:42
|
ДУ_1 124-12.21.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 08:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 08:28
|
Договір 124-12/21 | укладений |
14 грудня 2021 08:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року та бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 124-12/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 грудня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
65 567,07
UAH (в тому числі ПДВ 10 927,84 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із розірванням Договору № 124-12/21 від 09.12.2021 року про закупівлю послуг: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141021 Заверхи – Черневе на ділянці км 2+500 – км 5+200 Львівської області" та відсутністю потреби здійснення технічного нагляду за об'єктом. |