Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (послуги з виконання функцій служби замовника по об’єкту: «Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування)» Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
691 294,56 UAH
UA-2021-11-11-011212-a 9a8baca9da9f46e5b7111ea8ff0bdd08
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Василівна Попова

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Катерина Василівна Попова
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2021 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2021 14:50
Очікувана вартість: 691 294,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 456,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
послуги з виконання функцій служби замовника по об’єкту: «Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування)» Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пл. Леніна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2021 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2021 14:52
ОГОЛОШЕННЯ - СЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАТРАС 562 912,27
UAH з ПДВ
562 912,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2021 15:57
Електронний підпис
19 листопада 2021 15:53
13.виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2021 15:53
7.довідка про працівників.pdf
19 листопада 2021 15:53
12.Підтвердження МТБ.rar
19 листопада 2021 15:53
кеп1.rar
19 листопада 2021 15:53
2.Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2021 15:53
кеп2.rar
19 листопада 2021 15:53
3. Статут.pdf
19 листопада 2021 15:53
1.Пропозиція.pdf
19 листопада 2021 15:53
11.Довідка щодо мат-тех бази.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАТРАС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАТРАС
#32121615
Переможець 562 912,27
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 14:31

Документи

23 листопада 2021 14:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2021 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАТРАС
#32121615
562 912,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2021 14:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 23:30
7131_МП_ДУ 1.pdf зміни до договору
03 січня 2024 23:29
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2023 16:50
7131_МП ДУ 6 від 29.09.2023.pdf зміни до договору
02 жовтня 2023 16:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 12:29
7131_МП ДУ№5.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:13
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 14:44
7131-МП.pdf укладений
06 грудня 2021 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7131/МП
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 7131/МП
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 7131/МП
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML