Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з повірки, калібрування та визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2021-11-11-010609-a ● 4d0a94a61ab64816a98e905d3b723578
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130725 |
Місцезнаходження: | 46010, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Енергетична, будинок 2 |
Контактна особа: |
Сташків Лілія 380352239681 t.dyakiv@toe.te.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2021 12:43 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з повірки, калібрування та визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46010, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Енергетична, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | з моменту підписання Акту здавання - приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 11:13 |
Протокол_внесення_змін.docx | |
25 листопада 2021 11:13 |
Тендерна документація.docx | |
25 листопада 2021 11:13 |
Додаток 3.doc | |
25 листопада 2021 11:13 |
Додаток 2.doc | |
25 листопада 2021 11:13 |
Додаток 1.docx |
25 листопада 2021 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2021 11:13 |
Протокол_внесення_змін.docx
|
|||
25 листопада 2021 11:13 |
Тендерна документація.docx
|
|||
25 листопада 2021 11:13 |
Додаток 3.doc
|
|||
25 листопада 2021 11:13 |
Додаток 2.doc
|
|||
25 листопада 2021 11:13 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-11-010609-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП "Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" ", Код ЄДРПОУ:02568319
Дата подання: 26 листопада 2021 13:58
недопущення дискримінації учасників
В тендерній документації зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: у Технічній специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації на закупівлю послуг) вказано, що послуги надаються без залучення субпідрядника. Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує імперативну норму Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Вищезазначена вимога тендерної документації прямо суперечить пункту 18 частини 2 статті 22 Закону, відповідно до якого у тендерній документації зазначаються такі відомості: «18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг». Таким чином, норми Закону передбачають, в разі закупівлі робіт та послуг замовник обов’язково повинен врахувати можливість учасника залучати спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору. Крім того, в даному випадку Замовник значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Просимо усунути невідповідності та внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі ігнорування зазначених зауважень, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ зі скаргою на вимоги встановлені в тендерній документації. Дякуємо за співпрацю та розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Просимо усунути невідповідності та внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі ігнорування зазначених зауважень, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ зі скаргою на вимоги встановлені в тендерній документації. Дякуємо за співпрацю та розуміння!
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2021 16:09
На Ваше звернення повідомляємо про наступне.
Згідно з абзацом другим частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Разом з тим, відповідно до частини сьомої статті 17 Закону, у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17. Замовник не зможе цього зробити, якщо учасником не буде дотримано вимоги про зазначення у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації не встановлено жодного з вище зазначених кваліфікаційних критеріїв.
В той же час, нормами Закону не передбачено те, що в разі закупівлі робіт та послуг замовник обов’язково повинен врахувати можливість учасника залучати субпідрядників/співвиконавців. Зважаючи на те, що дане питання не врегульовано Законом про публічні закупівлі, слід звернутись до вимог Господарського кодексу України, відповідно до якого підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників.
Також звертаємо Вашу увагу не те, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником. Отже, вимоги в тендерній документації, встановлюються замовником самостійно, виходячи з особливостей предмету закупівлі.
В тендерній документації не встановлено жодних дискримінаційних вимог, адже вимога надавати послуги без залучення третіх осіб на умовах субпідряду є такою, яку може легко виконати більше ніж один учасник закупівель в Україні. Це не специфічний вид послуг, у якому є обмежене коло надавачів аби стверджувати, що така вимога є дискримінаційною.
Згідно з абзацом другим частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Разом з тим, відповідно до частини сьомої статті 17 Закону, у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17. Замовник не зможе цього зробити, якщо учасником не буде дотримано вимоги про зазначення у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації не встановлено жодного з вище зазначених кваліфікаційних критеріїв.
В той же час, нормами Закону не передбачено те, що в разі закупівлі робіт та послуг замовник обов’язково повинен врахувати можливість учасника залучати субпідрядників/співвиконавців. Зважаючи на те, що дане питання не врегульовано Законом про публічні закупівлі, слід звернутись до вимог Господарського кодексу України, відповідно до якого підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників.
Також звертаємо Вашу увагу не те, що відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником. Отже, вимоги в тендерній документації, встановлюються замовником самостійно, виходячи з особливостей предмету закупівлі.
В тендерній документації не встановлено жодних дискримінаційних вимог, адже вимога надавати послуги без залучення третіх осіб на умовах субпідряду є такою, яку може легко виконати більше ніж один учасник закупівель в Україні. Це не специфічний вид послуг, у якому є обмежене коло надавачів аби стверджувати, що така вимога є дискримінаційною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-11-010609-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ДП "Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" ", Код ЄДРПОУ:02568319
Дата подання: 02 грудня 2021 15:33
Дата подання: 02 грудня 2021 15:33
Скарга до АМКУ у звязку із застосуванням Замовником дискримінаційних вимог до учасників закупівлі
Відкритим акціонерним товариством «Тернопільобленерго» (далі — Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2021-11-11-010609-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код CPV 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з повірки, калібрування та визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки). Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 07-12-2021, 10:00 Очікувана вартість закупівлі – 2 900 000,00 грн.
Керуючись частиною вісім статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, ДП «Тернопільстандарт-метрологія» реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ДП «Тернопіль-стандартметрологія» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ДП «Тернопільстандартметрологія» на участь в цій закупівлі, а саме:
1. У Технічній специфікації (Додаток 2 до Тендерної документації на закупівлю послуг) вказано, що послуги надаються без залучення субпідрядника. Дана умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг. Проте, згідно абз. 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Технічною специфікацією (Додаток 2 до Тендерної документації на закупівлю послуг) встановлено, що: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного свідоцтва про уповноваження на проведення повірки зазначених нижче законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології із галуззю (сферою), яка є його невід’ємною частиною та атестат акредитації калібрувальної лабораторії із сферою, яка включає в себе зазначені нижче робочі еталони та ЗВТ». Згідно Політики НААУ щодо застосування вимог міжнародних стандартів під час акредитації використовується національний стандарт ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій». Розділом 6 «Вимоги до ресурсів» цього стандарту визначено вимоги до калібрувальних лабораторій при проведенні їх акредитації (зокрема наявність персоналу та обладнання). Тому вимога Замовника щодо надання копії атестату акредитації калібрувальної лабораторії із сферою, яка включає в себе зазначені у тендерній пропозиції робочі еталони та ЗВТ, є вимогою щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та працівників, які мають необхідні знання та досвід,
На даний час ДП «Тернопільстандартметрологія» не володіє достатніми ресурсами для придбання еталонів, необхідних для надання послуг з калібрування засобів вимірювальної техніки, зазначених у тендерній документації. Тому хочемо скористатися своїм правом залучення субпідрядників/співвиконавців, що визначено пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виставляючи у тендерній документації вимогу щодо заборони залучення субпідрядника/співвиконавця, Замовник порушує імперативну норму Закону України «Про публічні закупівлі», чим суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення таких суб’єктів.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 06.12.2021 № 27002.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2021 11:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТРОЛОГІСТІКС» |
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" #38012384 |
Переможець |
2 850 000,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2021 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:45
|
Додаткова Угода №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 10:09
|
Договір-1497.pdf | укладений |
28 грудня 2021 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Доповнити розділ І договору п.1.4. 2. Викласти пункт 2.1. Договору в новій редакції. 3. Викласти пункт 9.1. Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1497 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |