Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Labyrinth ring, disc washer, mounting cover, axle box body
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська область обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Контактна особа: |
Суржко Ріта Андріївна 0574578364 surzhko@usv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Оксана kuhar@usv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081305 |
Contact point: |
Ivanchenko Rita 0574578364 surzhko@usv.com.ua |
Additional contacts: |
Oksana kuhar@usv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 14:16 |
Очікувана вартість: | 11 989 940,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 949,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 119899.41 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору надається у вигляді електронної банківської гарантії через електронну систему закупівель, становить 5% від вартості договору. |
Publication date: | 11 листопада 2021 16:07 |
Enquiries until: | 02 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 грудня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 11 989 941 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 59 950 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 16:04 |
тендерна документація .docx |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-17-000053 ● ba2635cff2264fa2a4a8f412bcedf0b0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2022 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.02.2022 № 99
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 17.02.2022 № 99
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
16. UA-2021-11-11-002877-c; 11.11.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-22 11:24:03
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-11-002877-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-03-10 14:24:01
Пояснення щодо обгрунтування очікуваної вартості закупівлі та обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Керуючись Указом Президента України № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», в тому числі Харківської області з 24.02.2022 строком на 30 діб у зв’язку з надзвичайною ситуацією в місті Лозова, яка виникла в результаті ракетного обстрілу 24.02.2022, на підставі протоколу засідання комісії з питань надзвичайних ситуацій філії «ПВРЗ», склад якої затверджений наказом філії від 10.01.2022 № 13, встановлено для працівників філії простій не з вини працівників з 24.02.2022, тому вчасно опублікувати пояснення не було можливим.
Отже, філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що очікувана вартість закупівлі була сформована шляхом порівняння ринкових цін, але через те, що кільце лабіринтове закуповувалось в поточному місяці 2021 року на іншому підприємстві АТ «Укрзалізниця», ціна була взята з останньої закупівлі (погодженої по АТ «Укрзалізниця»), яка перевищувала ринкову.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені на сайті (https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/) передбачені вимогами технічної документації на ремонт та будівництво вантажних вагонів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 16:21:48
ПОВІДОМЛЕННЯ про припинення моніторингу процедур закупівель
ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення моніторингу
процедур закупівель 24.02.2022
Враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказ Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» – припиняється проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу № 99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до повідомлення про припинення від 24.02.2022
Витяг із переліку процедур закупівель, моніторинг за якими припиняється
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
16. UA-2021-11-11-002877-c; 11.11.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-01 18:28:35
ПРО ПРИПИНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.03.2022 № 123
Хмельницький
Про припинення моніторингу
процедур закупівель
На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю»,
НАКАЗУЮ:
З 24.02.2022 зупинити проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу № 99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу від 01.03.2022 № 123
Витяг із переліку процедур закупівель, моніторинг за якими зупиняється
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
16. UA-2021-11-11-002877-c; 11.11.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-01 17:22:16
Про відновлення моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2022 № 142
Про відновлення моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
1. Поновити та закінчити моніторинги закупівель припинені відповідно до наказу №123 від 01.03.2022 «Про припинення моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу від 01.04.2022 № 142
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
16. UA-2021-11-11-002877-c; 11.11.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Микола Волинець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна, Харківська область обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" |
11 980 283,64
UAH з ПДВ
|
11 920 333,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
11 980 556,76
UAH з ПДВ
|
11 920 607,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРЕСУРСИ" #01882172 |
Переможець |
11 920 333,93
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 08:21
|
200.pdf | укладений |
31 грудня 2021 08:21
|