Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ 30х40 №100
Очікувана вартість
23 976,00 UAH
UA-2021-11-11-001328-b ● f38c0837683f4be0aeec91c50cbcec15
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01985995 |
Місцезнаходження: | 50089, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МАРШАКА, будинок 1 А |
Контактна особа: |
Мельник Валентина Андріївна 0963168165 rubczova6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2021 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2021 11:51 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 23 976,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська плівка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 упаковка
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ 30х40 №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 11:57 |
Проект договору.docx | |
11 листопада 2021 11:57 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-11-001328-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 18 листопада 2021 11:32
Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні вимоги (Додаток №1 до Оголошення)
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку №1 Медико-технічні вимоги Замовником вказано про те, що «…не передбачати аналоги та/або еквіваленти», разом з тим Змовником зазначено найменування Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ 30х40 №100 з детальними медико-технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-001328-b).
Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву плівки без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Зазначення всіх медико-технічних вимог плівки Кровлекс-ОРГ Замовником видається за формальну конкуренцію та дотримання законодавства з питань публічних закупівель, за яким Замовник нібито не звужує коло учасників і надає можливість іншим виробникам приймати участь у закупівлі. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у
сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Медико-технічні вимоги до товару (Додаток №1 до тендерної документації)) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-001328-b), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівок з розширеними медико-технічними вимогами.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку №1 Медико-технічні вимоги Замовником вказано про те, що «…не передбачати аналоги та/або еквіваленти», разом з тим Змовником зазначено найменування Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ 30х40 №100 з детальними медико-технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-001328-b).
Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву плівки без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Зазначення всіх медико-технічних вимог плівки Кровлекс-ОРГ Замовником видається за формальну конкуренцію та дотримання законодавства з питань публічних закупівель, за яким Замовник нібито не звужує коло учасників і надає можливість іншим виробникам приймати участь у закупівлі. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у
сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Медико-технічні вимоги до товару (Додаток №1 до тендерної документації)) (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-11-001328-b), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів плівок з розширеними медико-технічними вимогами.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2021 15:36
Враховуючи викладене вище, нашим підприємством в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а відтак відсутні підстави для задоволення вимоги.
Шановний Учаснику!
Дана Закупівля є спрощеною закупівлею згідно п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та регулюється окремо положеннями ст. 14 цього Закону.
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, зазначається, серед іншого інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
З огляду на зазначене вище, з одного боку, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. А з іншого боку, - в спрощених закупівлях передбачено саме право, а не обов’язок замовника передбачити можливість надання еквівалентів або аналогів до визначеного предмету закупівлі.
Таким чином, замовник в кожному конкретному випадку вільний у своєму виборі або реалізувати це право, або ж утриматися від його реалізації, що і розкриває сутність поняття «може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», серед іншого, в Оголошенні зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Медико-технічні вимоги), згідно яких вбачається, що замовник має намір придбати відповідну медичну рентгенівську плівку.
При цьому наше підприємство закуповує визначене в Оголошенні та Медико-технічних вимогах найменування товару, оскільки у результаті багатьох випробувань плівок, хімічних реактивів різних марок та виробників на існуючому на підприємстві рентгенографічному обладнані було встановлено, що зазначена плівка з наведеними показниками у поєднанні з відповідними налаштуваннями на наявному на підприємстві рентгенографічному обладнанні дозволили встановити оптимальний діапазон робочих значень доз, необхідних для отримання на плівці необхідних значень щільності, а також отримати максимальну ефективність комплекту екран-плівка, при яких досягається максимально можлива якість діагностичних зображень. Отже, при використані зазначеної плівки при мінімальних дозах випромінювання отримуються найкращі рентгенівські знімки, що, відповідно, з одного боку, сприяє найякіснішому рентгенографічному діагностуванню, а з іншого боку - збереженню здоров'я пацієнтів та медичного персоналу.
В той же час, нашим підприємством в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, ефективності та пропорційності, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю, надана можливість взяти участь в закупівлі будь-яким постачальникам необхідного підприємству товару, тощо.
Дана Закупівля є спрощеною закупівлею згідно п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та регулюється окремо положеннями ст. 14 цього Закону.
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, зазначається, серед іншого інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
З огляду на зазначене вище, з одного боку, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. А з іншого боку, - в спрощених закупівлях передбачено саме право, а не обов’язок замовника передбачити можливість надання еквівалентів або аналогів до визначеного предмету закупівлі.
Таким чином, замовник в кожному конкретному випадку вільний у своєму виборі або реалізувати це право, або ж утриматися від його реалізації, що і розкриває сутність поняття «може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складено у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», серед іншого, в Оголошенні зазначена інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Медико-технічні вимоги), згідно яких вбачається, що замовник має намір придбати відповідну медичну рентгенівську плівку.
При цьому наше підприємство закуповує визначене в Оголошенні та Медико-технічних вимогах найменування товару, оскільки у результаті багатьох випробувань плівок, хімічних реактивів різних марок та виробників на існуючому на підприємстві рентгенографічному обладнані було встановлено, що зазначена плівка з наведеними показниками у поєднанні з відповідними налаштуваннями на наявному на підприємстві рентгенографічному обладнанні дозволили встановити оптимальний діапазон робочих значень доз, необхідних для отримання на плівці необхідних значень щільності, а також отримати максимальну ефективність комплекту екран-плівка, при яких досягається максимально можлива якість діагностичних зображень. Отже, при використані зазначеної плівки при мінімальних дозах випромінювання отримуються найкращі рентгенівські знімки, що, відповідно, з одного боку, сприяє найякіснішому рентгенографічному діагностуванню, а з іншого боку - збереженню здоров'я пацієнтів та медичного персоналу.
В той же час, нашим підприємством в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, ефективності та пропорційності, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю, надана можливість взяти участь в закупівлі будь-яким постачальникам необхідного підприємству товару, тощо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #2108308984 |
Переможець |
23 976,00
UAH
|
24 листопада 2021 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 13:04
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2021 10:45
|
договір.pdf | укладений |
02 грудня 2021 10:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ 30х40 №100 | 12 | упаковка |
1 998,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з закінченням бюджетного року внести зміни до договору №89 від 02.12.2021 р та зменшити суму договору на 13986,00 гри ( в т.ч. ПДВ-0,00 грн ) |
Номер договору про закупівлю: | 89/2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Плівки пласкі на поліестеровій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГ 30х40 №100 | 5 | упаковка |
1 998,00
UAH
|