Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (шприци та канюлі)
Очікувана вартість
111 080,00 UAH
UA-2021-11-11-000650-b 8de047d7d4c84b1cb799a17bc7c55f22
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздікова Марія Олександрівна

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Гвоздікова Марія Олександрівна
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Замовник є закладом охорони здоров'я, що надає допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19 (згідно переліку закладів охорони здоров'я, що визначені для госпіталізації пацієнтів з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, затв. Розпорядженням керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 від 07.10.2021 №64, https://moz.gov.ua/kerivnik-robit-z-likvidacii-nadzvichajnoi-situacii-covid-19) Відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19), затв. Наказом МОЗ України від 28.03.2020 № 722 "Організація надання медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу (COVID-19)", Наказом МОЗ України від 16.06.2020 № 1411 "Про внесення змін до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)»" наявна потреба в закупівлі розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19. Відповідно до пункту 3-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами такої закупівлі в електронній системі закупівель замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього, звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до статті 10 цього Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE" 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7х38мм) Код НКМВ 024:2018 47017 – Шприц загального призначення, одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
10000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE" 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38мм) Код НКМВ 024:2018 47017 – Шприц загального призначення, одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
10000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE" 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38мм) Код НКМВ 024:2018 47017 – Шприц загального призначення, одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
5000 шт
Шприц ін’єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE" 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6х25мм) Код НКМВ 024:2018 47017 – Шприц загального призначення, одноразового використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
200 шт
Канюля внутрішньовенна "MEDICARE" одноразового використання, з ін’єкційним клапаном, розмір 18G Код НКМВ 024:2018 34217 – Канюля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141310-6 — Шприци
2000 шт
Канюля внутрішньовенна "MEDICARE" одноразового використання, з ін’єкційним клапаном, розмір 20G Код НКМВ 024:2018 34217 – Канюля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141220-8 — Канюлі
3000 шт
Канюля внутрішньовенна "MEDICARE" одноразового використання, з ін’єкційним клапаном, розмір 22G Код НКМВ 024:2018 34217 – Канюля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141220-8 — Канюлі
2000 шт
Канюля внутрішньовенна "MEDICARE" одноразового використання, з ін’єкційним клапаном, розмір 16G Код НКМВ 024:2018 34217 – Канюля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33141220-8 — Канюлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 листопада 2021 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець СЛОБОДЯНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2312706373
Переможець 111 080,00
UAH
11 листопада 2021 10:31

Документи

11 листопада 2021 10:31
Електронний підпис
11 листопада 2021 10:28
Відомості з ЄДР
11 листопада 2021 10:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 12:12
Додаткова угода _ 1 договір 176 09.11.2021.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 12:09
Повідомлення про внесення змін до договору _176 від 09.11.2021.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 12:09
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 10:34
Договір 176 підписано укладений
11 листопада 2021 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): « ….. 1.Згідно пункту 5 частини 5 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі», Сторони погодились зменшити ціну товару та викласти Специфікацію (Додаток 1) у новій редакції, що додається. 2. Відповідно Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість на 5 023,00 ( п’ять тисяч двадцять три гривні 00 коп.) 3.Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: 3.1. Ціна цього договору становить 106 057,00 грн. ( сто шість тисяч п’ятдесят сім грн. 00 коп.) без ПДВ. 4. Інші умови договору ,не передбачені даною додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 5. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту ії підписання уповноваженими особами Сторін та діє до 31.12.2021 року. 6.Дана додаткова угода складена в двох однакових примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із сторін. …»
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML