Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 10 690 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 453,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках (ст.27 Закону): 1. Після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. 2.За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним. 3.У випадках визначених статтею 43 Закону щодо недійсності договору: Договір про закупівлю є нікчемним у разі: - якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі згідно з вимогами Закону; - укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону; - укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; - укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 12:48 |
докладно про зміни.docx | |
03 грудня 2021 12:47 |
82Т ТД )))) зміни.docx | |
10 листопада 2021 18:15 |
Троицкая, 37.doc |
03 грудня 2021 12:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 грудня 2021 12:48 |
докладно про зміни.docx
|
|||
03 грудня 2021 12:47 |
82Т ТД )))) зміни.docx
|
|||
10 листопада 2021 18:15 |
Троицкая, 37.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 17 листопада 2021 16:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000011 ● 96c701974fe74281ba8ba38b77852407
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2022 № 46-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.11.2022 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-10-016399-a від 10.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-16 09:01:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ремонтно-реставраційної роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-016399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-17 15:36:36
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення)», надаємо наступну інформацію, та документи.
1.Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- - Експертний висновок, виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 05.11.2021 року № 16-1059/01-21.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-21 15:49:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ремонтно-реставраційної роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-016399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору.
Яким чином переможець торгів приватне акціонерне товариство «Ремонтно-будівельна дільниця» Одесголовпостач» виконав вимогу щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю з врахуванням змін, внесених Додатковою угодою від 28.02.2022 №2 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 №107-21/11?
Надати пояснення та документальне підтвердження внесення забезпечення виконання договору з врахуванням внесених змін до вищевказаного Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-25 11:55:28
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі КНП "Міська лікарня №5" Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення)», надаємо наступну інформацію, та документи. Переможцем торгів приватним акціонерним товариством «Ремонтно-будівельна дільниця» Одесголовпостач», надано платіжне доручення щодо забезпечення виконання договору від 23 грудня 2021 року № 334. Дані кошти перераховані та знаходяться протягом дії Договору на рахунку Замовника.
Розділом VI. Права і обов’язки Сторін Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти № 107-21/П від 29.12.2021р., п.6.1.4. передбачено, що Замовник зобов'язаний Повернути Підряднику Забезпечення виконання договору протягом п’яти банківських днів у разі:
- виконання Підрядником умов Договору (днем настання обставини виконання Договору вважається дата укладання відповідної додаткової угоди до Договору про повне виконання взятих на себе зобов’язань);
- визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними;
- у інших випадках, передбачених законодавством.
Зміни, що внесені Додатковою угодою від 28.02.2022 №2 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 №107-21/П, жодним чином не впливають на зобов’язання Замовника щодо повернення забезпечення виконання договору, оскільки строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Також, Підрядник даною Додатковою угодою від 28.02.2022 №2 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 №107-21/П , підтверджує зобов’язання щодо продовження строку дії договору, отож всі зобов’язання згідно умов Договору є діючими та продовженими. Вимога про надання забезпечення є виконаною та діючою в силу положень Договору.
Додатково повідомляємо, що Замовником не оприлюднено пояснення протягом трьох робочих днів у зв’язку з відсутністю технічної можливості,а саме відсутністю світла та інтернету. Просимо віднестися з розумінням.
Додаток: - платіжне доручення від 23 грудня 2021 року № 334
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-21 16:00:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ремонтно-реставраційної роботи будівлі КНП «Міська лікарня №5» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Троїцька, 37 (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-016399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено 01 березня 2022 року Додаткову угоду від 28.02.2022 №2 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 29.12.2021 №107-21/11.
Чи були Замовником внесені ще зміни до вказаного договору за період дії з 29.12.2021 по 14.11.2022? Якщо так, то надати пояснення та документальне підтвердження, зокрема скановані копії всіх додаткових угод до договору закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-25 12:07:53
Інформація
Так , укладено Додаткову угоду від 21.09. 2022р. №3 до Договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти № 107-21/П від 29.12.2021р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління капітального будівництва Одеської міської ради повідомляє, зауваження які виникли в ході моніторингу будуть в подальшому враховані в роботі, при складанні тендерної документації.
2022-12-05 13:08:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
9 038 004,00
UAH з ПДВ
|
7 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ |
10 156 066,80
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
10 509 884,50
UAH з ПДВ
|
10 509 884,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #32894665 |
Відхилено |
7 980 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 18:17
|
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ #32924626 |
Відхилено |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 14:27
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Переможець |
10 509 884,50
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 14:54
|
дод. угода 12.pdf | укладений |
12 грудня 2023 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 18:53
|
дод. угода 11.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 18:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 09:19
|
дод. угода 10.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 11:17
|
Доп угода 9.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 08:52
|
дод. угода 8.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2023 11:13
|
дод. угода 7.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2023 14:49
|
дод. угода 5.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2022 15:04
|
доп угода 2.pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:18
|
договір 107-21П.pdf | укладений |
30 грудня 2021 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 107-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 107-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 107-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 107-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 107-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 107-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 107-21/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |