Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини смт Цибулів комунального некомерційного підприємства «Монастирищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Монастирищенської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Л.Українки, 2 смт Цибулів, Монастирищенського району Черкаської області (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
3 866 120,60 UAH
UA-2021-11-10-016217-a ● 5fc3b51c953c44709daef50ea6c07222
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" МОНАСТИРИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41368558 |
Місцезнаходження: | 19101, Україна , Черкаська обл., Монастирище, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Комаринська Тетяна Олексіївна 380975859574 monasturushecentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 14:52 |
Очікувана вартість: | 3 866 120,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 330,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини смт Цибулів комунального некомерційного підприємства «Монастирищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Монастирищенської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Л.Українки, 2 смт Цибулів, Монастирищенського району Черкаської області (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19100, Україна, Черкаська область, смт Цибулів, Уманський район, вул. Л.Українки, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Передбачається здійснення попередньої оплати протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування поточного року) у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців Інша інформація: Предмет закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»»; тендерні пропозиції готуються української мовою; Тендерна документація додається окремим додатком; Єдиним критерієм оціники є ціна; категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"обсяг виконання робіт – згідно додатку 2 до тендерної документації; | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 18:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 17:56 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання щодо предмету закупівлі).rar | |
10 листопада 2021 17:56 |
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору Підряду. Порядок змін умов договору про закупівлю).docx | |
10 листопада 2021 17:56 |
Тендерна_документацiя_Цибл.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 12 листопада 2021 17:39
Дата відповіді: 16 листопада 2021 18:37
Доброго дня!
1. Чи може Замовник перерахувати аванс на рахунок учасника-переможця відкритий в приватному банку, чи тільки на казначейський рахунок?
2. Чи може Замовник надати контактний номер телефону особи, з якою можна спілкуватися щодо огляду об'єкту?
3. Яка сума фінансування об'єкту на 2021 рік?
Відповідь: 1. Згідно п. 2 Постанови КМ України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» - перерахунок суми попередньої оплати виконавцям робіт здійснюється на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.
2. Номер телефона контактної особи, з якою можна спілкуватися щодо огляду об'єкта: головний лікар Редванська Людмила Петрівна моб.тел. 0679548966
3. Щодо питання суми фінансування на 2021 рік, то фінансування наявне в повному обсязі
2. Номер телефона контактної особи, з якою можна спілкуватися щодо огляду об'єкта: головний лікар Редванська Людмила Петрівна моб.тел. 0679548966
3. Щодо питання суми фінансування на 2021 рік, то фінансування наявне в повному обсязі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-10-016217-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:38430259
Дата подання: 06 грудня 2021 14:17
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Шановний Замовнику!
Вами як замовником торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" визнано переможцем відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини смт Цибулів комунального некомерційного підприємства «Монастирищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Монастирищенської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Л.Українки, 2 смт Цибулів, Монастирищенського району Черкаської області (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Дане рішення прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ЗАГАЛБУД" не відповідає вимогам, які Вами як Замовником встановлені в тендерній документації для підтвердження учасниками.
1. Так пунктом 6.5. тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам має обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи та ознайомитися із технічною документацією щодо робіт. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції учасник має надає акт обстеження об’єкт будівництва та ознайомлення із технічною документацією Замовника будівництва, що має бути складений за підписом Замовника торгів.
В складі пропозиції ТОВ "ЗАГАЛБУД" надано акт огляду об’єкта, який не містить інформації про ознайомитися із технічною документацією щодо робіт.
Однак Вами проігноровано свою ж вимогу тендерної документації та визнано переможцем пропозицію учасника, яка не відповідає вимога в встановленим в тендерній документації.
2. Відповідно до пункту 5.5. Тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, та зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, або шляхом заповнення відповідних електронних полів при поданні тендерної пропозиції інформацією у довільній формі, що підтверджує відсутність кожної з вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі.
Пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
ТОВ "ЗАГАЛБУД" в складі пропозиції надало файл «9. Лист відповідність ст.17» в якому вказано, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Як бачимо в складі пропозиції не надано інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Не наданням інформації про непритягнення службової особи до відповідальності за кримінальне правопорушення учасник ТОВ "ЗАГАЛБУД" порушив вимоги тендерної документації, однак Вами як замовником проігноровано свою ж вимогу та визнано переможцем пропозицію учасника який не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пункту 6.1 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів) до неї.
В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" надано розрахунки в який обсяг не відповідає обсягу визначеному в технічному закладанні, зокрема Технічним завданням на будівельні роботи № 2-1-1 передбачено:
11 С111-1837 Швелери N10-14 iз сталi марки 18сп т 0,03885
А в складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" надано розрахунок в якому кількість Швелера N10-14 iз сталі марки 18сп не відповідає технічному завданню Змовника.
4. Умовами тендерної документації передбачено, що вартість пропозиції учасника повинні бути розрахована відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" надано договірну ціну, яка не містить витрат на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" переможцем торгів, та відхилити дану тендерну пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися за захистом мвої\х прав до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Вами як замовником торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" визнано переможцем відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини смт Цибулів комунального некомерційного підприємства «Монастирищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Монастирищенської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Л.Українки, 2 смт Цибулів, Монастирищенського району Черкаської області (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Дане рішення прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ "ЗАГАЛБУД" не відповідає вимогам, які Вами як Замовником встановлені в тендерній документації для підтвердження учасниками.
1. Так пунктом 6.5. тендерної документації передбачено, що з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам має обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи та ознайомитися із технічною документацією щодо робіт. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції учасник має надає акт обстеження об’єкт будівництва та ознайомлення із технічною документацією Замовника будівництва, що має бути складений за підписом Замовника торгів.
В складі пропозиції ТОВ "ЗАГАЛБУД" надано акт огляду об’єкта, який не містить інформації про ознайомитися із технічною документацією щодо робіт.
Однак Вами проігноровано свою ж вимогу тендерної документації та визнано переможцем пропозицію учасника, яка не відповідає вимога в встановленим в тендерній документації.
2. Відповідно до пункту 5.5. Тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, та зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, або шляхом заповнення відповідних електронних полів при поданні тендерної пропозиції інформацією у довільній формі, що підтверджує відсутність кожної з вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі.
Пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
ТОВ "ЗАГАЛБУД" в складі пропозиції надало файл «9. Лист відповідність ст.17» в якому вказано, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Як бачимо в складі пропозиції не надано інформації про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Не наданням інформації про непритягнення службової особи до відповідальності за кримінальне правопорушення учасник ТОВ "ЗАГАЛБУД" порушив вимоги тендерної документації, однак Вами як замовником проігноровано свою ж вимогу та визнано переможцем пропозицію учасника який не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до пункту 6.1 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів) до неї.
В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" надано розрахунки в який обсяг не відповідає обсягу визначеному в технічному закладанні, зокрема Технічним завданням на будівельні роботи № 2-1-1 передбачено:
11 С111-1837 Швелери N10-14 iз сталi марки 18сп т 0,03885
А в складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" надано розрахунок в якому кількість Швелера N10-14 iз сталі марки 18сп не відповідає технічному завданню Змовника.
4. Умовами тендерної документації передбачено, що вартість пропозиції учасника повинні бути розрахована відповідно до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" надано договірну ціну, яка не містить витрат на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" переможцем торгів, та відхилити дану тендерну пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися за захистом мвої\х прав до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2021 12:47
ПОЯСНЕННЯ НА ВИМОГУ
1. Щодо Акту обстеження.
Згідно п. 6.5. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції учасник має надати акт обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення із технічною документацією Замовника будівництва, що має бути складений за підписом Замовника торгів.
Метою обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення із технічною документацією є визначення повного переліку необхідних машин, механізмів та інструментів їх кількості, вантажопідйомності, продуктивності, маси та місткості. Окрім того, тільки обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення із технічною документацією надає підряднику можливість об’єктивно визначити достатню кількість та належну кваліфікацію працівників для якісного та своєчасного виконання всього обсягу робіт визначеного тендерною документацією, виходячи із кількості людино-годин та технології виконання робіт передбаченої проектною документацією.
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації після обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення із технічною документацією складено двосторонній акт за підписом Замовника будівництва.
Наданий учасником ТОВ "ЗАГАЛБУД" акт обстеження об’єкту №21 від 23.11.2021 року повністю відповідає вимогам тендерної документації та містить достатньо інформації, що прямо або опосередковано підтверджує відповідність вимогам п. 6.5 розділу ІІІ тендерної документації, в тому числі згідно тексту акту «встановлені та визначені обсяги робіт по капітальному ремонту приміщення» - підтверджує обстеження об’єкту будівництва, а також ознайомлення із технічною документацією в тому числі.
2. Щодо п. 6 ч.1 ст. 17 Закону
Згідно п. 5.5. розділу ІІІ тендерної документації - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, та зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, або шляхом заповнення відповідних електронних полів при поданні тендерної пропозиції інформацією у довільній формі, що підтверджує відсутність кожної з вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі.
На виконання вимоги тендерної документації Учасником, у тому числі, надано підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої п. 6 ч.1 ст. 17 Закону шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки складеної в довільній формі № 21/11/25-9 від 25.11.2021 року, яка за змістом відповідає вимогам тендерної документації.
3. Щодо обсягу визначеному в технічному завданні
Технічним завданням на будівельні роботи № 2-1-1 позицією № 11 передбачено - С111-1837 Швелери N10-14 iз сталi марки 18сп у кількості - т 0,03885. Локальний кошторис, що поданий учасником у складі тендерної пропозиції містить кількість Швелера N10-14 iз сталі марки 18сп у розмірі - т 0,03855.
Відповідно учасником допущено технічну описку, що не впливає на обсяг виконання робіт в цілому, тому що така різниця є незначною.
Окрім, того керуючись п. 6.6. розділу ІІІ тендерної документації та ст. 844 ЦК - ціна у договорі підряду визначається у кошторисі. Враховуючи, що роботи мають виконуватися відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника зменшилася за результатами електронного аукціону, то необхідно перерахувати кошториси, що в свою чергу надає право сторонам виправити допущену при розрахунках Учасником технічну описку.
4. Щодо інфляції
Згідно п. 6.1. розділу ІІІ тендерної документації - для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів) до неї.
При цьому, тендерною документацією не передбачено відповідно до п. 6.2.12 ДСТУ ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 вимоги у договірній ціні пропозиції підрядникам враховувати кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Отже, відсутні підстави для задоволення вимоги учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ".
1. Щодо Акту обстеження.
Згідно п. 6.5. розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції учасник має надати акт обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення із технічною документацією Замовника будівництва, що має бути складений за підписом Замовника торгів.
Метою обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення із технічною документацією є визначення повного переліку необхідних машин, механізмів та інструментів їх кількості, вантажопідйомності, продуктивності, маси та місткості. Окрім того, тільки обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення із технічною документацією надає підряднику можливість об’єктивно визначити достатню кількість та належну кваліфікацію працівників для якісного та своєчасного виконання всього обсягу робіт визначеного тендерною документацією, виходячи із кількості людино-годин та технології виконання робіт передбаченої проектною документацією.
На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації після обстеження об’єкту будівництва та ознайомлення із технічною документацією складено двосторонній акт за підписом Замовника будівництва.
Наданий учасником ТОВ "ЗАГАЛБУД" акт обстеження об’єкту №21 від 23.11.2021 року повністю відповідає вимогам тендерної документації та містить достатньо інформації, що прямо або опосередковано підтверджує відповідність вимогам п. 6.5 розділу ІІІ тендерної документації, в тому числі згідно тексту акту «встановлені та визначені обсяги робіт по капітальному ремонту приміщення» - підтверджує обстеження об’єкту будівництва, а також ознайомлення із технічною документацією в тому числі.
2. Щодо п. 6 ч.1 ст. 17 Закону
Згідно п. 5.5. розділу ІІІ тендерної документації - Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, та зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, або шляхом заповнення відповідних електронних полів при поданні тендерної пропозиції інформацією у довільній формі, що підтверджує відсутність кожної з вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі.
На виконання вимоги тендерної документації Учасником, у тому числі, надано підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі передбаченої п. 6 ч.1 ст. 17 Закону шляхом подання у складі тендерної пропозиції довідки складеної в довільній формі № 21/11/25-9 від 25.11.2021 року, яка за змістом відповідає вимогам тендерної документації.
3. Щодо обсягу визначеному в технічному завданні
Технічним завданням на будівельні роботи № 2-1-1 позицією № 11 передбачено - С111-1837 Швелери N10-14 iз сталi марки 18сп у кількості - т 0,03885. Локальний кошторис, що поданий учасником у складі тендерної пропозиції містить кількість Швелера N10-14 iз сталі марки 18сп у розмірі - т 0,03855.
Відповідно учасником допущено технічну описку, що не впливає на обсяг виконання робіт в цілому, тому що така різниця є незначною.
Окрім, того керуючись п. 6.6. розділу ІІІ тендерної документації та ст. 844 ЦК - ціна у договорі підряду визначається у кошторисі. Враховуючи, що роботи мають виконуватися відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набуває чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника зменшилася за результатами електронного аукціону, то необхідно перерахувати кошториси, що в свою чергу надає право сторонам виправити допущену при розрахунках Учасником технічну описку.
4. Щодо інфляції
Згідно п. 6.1. розділу ІІІ тендерної документації - для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів) до неї.
При цьому, тендерною документацією не передбачено відповідно до п. 6.2.12 ДСТУ ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 вимоги у договірній ціні пропозиції підрядникам враховувати кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Отже, відсутні підстави для задоволення вимоги учасника ТОВ "ПБК-РЕЗЕРВ".
Номер вимоги: UA-2021-11-10-016217-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ", Код ЄДРПОУ:41329917
Дата подання: 13 грудня 2021 16:12
неправомірне рішення про визначення переможця ТОВ "ЗАГАЛБУД", через невідповідність тендерної пропозиції даного учасника тендерній документації.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.12.2021 № 03/12/ВТ після проведення оцінки електронною системою закупівель пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАГАЛБУД» (далі – ТОВ «ЗАГАЛБУД») визнано переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики – сімейної медицини смт Цибулів комунального некомерційного підприємства «Монастирищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Монастирищенської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Л.Українки, 2 смт Цибулів, Монастирищенського району Черкаської області (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
ТОВ "Афіна Палладіум" не згодна з рішенням, виходячи з наступного.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) статтею 31 передбачено вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій переможця закупівлі.
Так, п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону передбачено відхилення тендерної пропозиції переможця, в разі не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Станом на 06.12.2021у Відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури Закупівлі ТОВ «ЗАГАЛБУД» наявна заборгованість.
Відповідно до п.п. 5.7, 5.8 кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Тендерної документації інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
В ч. 6 ст. 17 Закону передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, надана ТОВ "ЗАГАЛБУД" довідка "Довідка відсутність заборгованості" від 11.12.2021 вих. 21/12/11-07 не відповідає вимогам законодавства та тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗАГАЛБУД".
Також зазначаємо, що ТОВ "ЗАГАЛБУД" в складі тендерної пропозиції надало лише копію ліцензію, але оскільки предметом закупівлі є капітальним ремонт, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачено перелік робіт на які необхідно отримати дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл на роботи підвищеної небезпеки.). Оскільки ТОВ «ЗАГАЛБУД» не був наданий даний дозвіл це призвело до невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ЗАГАЛБУД" тендреній документації та є порушенням умов тендерної документації.
Отже, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "ЗАГАЛБУД" через невідповідність тендерної пропозиції даного учасника тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "Афіна Палладіум" не згодна з рішенням, виходячи з наступного.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) статтею 31 передбачено вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій переможця закупівлі.
Так, п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону передбачено відхилення тендерної пропозиції переможця, в разі не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Станом на 06.12.2021у Відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури Закупівлі ТОВ «ЗАГАЛБУД» наявна заборгованість.
Відповідно до п.п. 5.7, 5.8 кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Тендерної документації інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.
В ч. 6 ст. 17 Закону передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, надана ТОВ "ЗАГАЛБУД" довідка "Довідка відсутність заборгованості" від 11.12.2021 вих. 21/12/11-07 не відповідає вимогам законодавства та тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗАГАЛБУД".
Також зазначаємо, що ТОВ "ЗАГАЛБУД" в складі тендерної пропозиції надало лише копію ліцензію, але оскільки предметом закупівлі є капітальним ремонт, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачено перелік робіт на які необхідно отримати дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл на роботи підвищеної небезпеки.). Оскільки ТОВ «ЗАГАЛБУД» не був наданий даний дозвіл це призвело до невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ЗАГАЛБУД" тендреній документації та є порушенням умов тендерної документації.
Отже, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "ЗАГАЛБУД" через невідповідність тендерної пропозиції даного учасника тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2021 11:23
Дякуємо за звернення, дану інформацію враховано в роботі
Номер вимоги: UA-2021-11-10-016217-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:38430259
Дата подання: 29 грудня 2021 11:29
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Шановний Замовнику!
Вами як замовником торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" визнано переможцем відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини смт Цибулів комунального некомерційного підприємства «Монастирищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Монастирищенської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Л.Українки, 2 смт Цибулів, Монастирищенського району Черкаської області (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Дане рішення прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" не відповідає вимогам, які Вами як Замовником встановлені в тендерній документації для підтвердження учасниками.
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації ціна договору визначена як тверда. Учасником ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" в складі пропозиції надано кошторисні розрахунки в яких вказано вид договірної ціни «Динамічна». Слід зазначити, що такий вид договірної ціни, як «Динамічна» передбачає збільшення вартості договору під час виконання, а при визначенні виду договірної ціни «Тверда» вартість договору укладеного за результатами закупівлі є незмінною. Таким чином, учасником ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" не вірно визначено вид договірної ціни, що не відповідає вимогам визначеним в тендерній документації. Однак Вами як Замовником проігноровано свою ж вимогу та визнано переможцем пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам встановленим вами ж в тендерній документації.
2. Умовами пункту 6.1.1. Тендерної документації передбачено, що у договірній ціні пропозиції підрядник враховує економічно обґрунтований прибуток, який він планує отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, але не більше ніж відповідного показника згідно додатка Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. Пунктом 6.1.2. тендерної документації передбачено, що Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не більше ніж відповідні показники згідно додатка Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для загальновиробничих витрат; та додатка Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для адміністративних витрат.
Як бачимо Замовником чітко встановлено, що розрахунки повинні бути розраховані відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.
Однак учасником ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" проігноровано вимогу встановлену замовником в тендерній документації та здійснено розрахунки відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, що не відповідає вимиогам встановленим в тендерній документації.
3. Відповідно до пункту 6.1 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів) до неї.
В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" надано розрахунки в який види робіт та види матеріалів не відповідають видам робіт та матеріалам визначеним в технічному закладанні, зокрема Технічним завданням на будівельні роботи № 2-1-1 передбачено:
42 & С1428-
11867-1Я Листи гiпсокартоннi вологостійкі, товщина
12,5 мм м2 1626,8
В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" надано розрахунок в якому учасника зазначено використання гіпсокартонних листів не вологостійких, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Умовами технічного завдання передбачено:
47 & С111-828-
2А Профiлi гнутi сталевi стельові CD-60 м 2788
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" зазначено наступне:
47 & С111-828-
2 Профiлi гнутi сталевонаправляючі CD-27 м 2788
Умовами технічного завдання передбачено:
52 ЕН15-56-3
к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін та укосів
розчином із клейового гіпсу [типу
"сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при
нанесенні за 2 рази 100 м2 14,0199
53 ЕН15-56-4
к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін та укосів
розчином із клейового гіпсу [типу
"сатенгіпс"], на кожний шар товщиною 0,5
мм додавати або вилучати 100 м2 14,0199
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" не враховано нанесення клейового гіпсу на укоси.
52 ЕН15-56-3
к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін
розчином із клейового гіпсу [типу
"сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при
нанесенні за 2 рази 100 м2 14,0199
53 ЕН15-56-4
к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін
розчином із клейового гіпсу [типу
"сатенгіпс"], на кожний шар товщиною 0,5
мм додавати або вилучати 100 м2 14,0199
Умовами технічного завдання передбачено:
8 РН15-19-1 Прокладання трубопроводiв
водопостачання з труб полiетиленових
[поліпропіленових] напiрних дiаметром 16
мм 100м 0,82
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший діаметр труб, а саме:
8 РН15-19-1 Прокладання трубопроводiв
водопостачання з труб полiетиленових
[поліпропіленових] напiрних дiаметром 20
мм 100м 0,82
Умовами технічного завдання передбачено:
16 & С113-
2147-1 Термоiзоляцiя iз полiетиленової пiнки для
труб дiам. 20х2,25 мм м 17
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший матеріал, а саме:
16 & С113-
2147-1 Термоiзоляцiя iз полiетиленова з водоотопленим покриттям для
труб дiам. 20х2,25 мм м 17
Умовами технічного завдання передбачено:
77 Е20-36-1 Установлення блоків кондиціювання шт 11
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інше обладнання, а саме:
77 Е20-36-1 Установлення агрегатів вентиляційних пилоуловлюючих шт 11
Умовами технічного завдання передбачено:
7 & С1630-1-2 Труба ПВХ для внутрiшньої каналiзацiї,
дiаметр 100 мм м 95
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший вид матеріалів, а саме:
7 & С1630-1-2 Труби зовнішньої каналізації ПВХ
дiаметром 100х3,2 мм м 95
Умовами технічного завдання передбачено:
26 & С130-
1107-1 Вентилi запiрнi, дiаметр 20 мм шт 7
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший вид матеріалів, а саме:
26 & С130-
1107-1 Вентилi запiрнi, дiаметр 25 мм шт 7
Умовами технічного завдання передбачено:
2 & С157-304-
8 Провід самоутримуючий СИП-4 5*25 мм2 м 10
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший вид матеріалів, а саме:
2 & С157-304-
8 Провід СИП-5 4*25 м 10
Умовами технічного завдання передбачено:
29 РН17-11-9 Монтаж свiтильникiв для світлодіодних ламп 100шт 1,52
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший вид матеріалів, а саме:
29 РН17-11-9 Монтаж свiтильникiв для люмінісцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп 1 шт. 100шт 1,52
Виходячи із вище викладеного в складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" надано розрахунки, які не відповідають вимогам встановленим в технічному завданні.
На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" переможцем торгів, та відхилити дану тендерну пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Вами як замовником торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" визнано переможцем відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини смт Цибулів комунального некомерційного підприємства «Монастирищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Монастирищенської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Л.Українки, 2 смт Цибулів, Монастирищенського району Черкаської області (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Дане рішення прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" не відповідає вимогам, які Вами як Замовником встановлені в тендерній документації для підтвердження учасниками.
1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації ціна договору визначена як тверда. Учасником ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" в складі пропозиції надано кошторисні розрахунки в яких вказано вид договірної ціни «Динамічна». Слід зазначити, що такий вид договірної ціни, як «Динамічна» передбачає збільшення вартості договору під час виконання, а при визначенні виду договірної ціни «Тверда» вартість договору укладеного за результатами закупівлі є незмінною. Таким чином, учасником ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" не вірно визначено вид договірної ціни, що не відповідає вимогам визначеним в тендерній документації. Однак Вами як Замовником проігноровано свою ж вимогу та визнано переможцем пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам встановленим вами ж в тендерній документації.
2. Умовами пункту 6.1.1. Тендерної документації передбачено, що у договірній ціні пропозиції підрядник враховує економічно обґрунтований прибуток, який він планує отримати від виконання робіт на об’єкті будівництва, але не більше ніж відповідного показника згідно додатка Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. Пунктом 6.1.2. тендерної документації передбачено, що Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не більше ніж відповідні показники згідно додатка Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для загальновиробничих витрат; та додатка Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для адміністративних витрат.
Як бачимо Замовником чітко встановлено, що розрахунки повинні бути розраховані відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.
Однак учасником ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" проігноровано вимогу встановлену замовником в тендерній документації та здійснено розрахунки відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, що не відповідає вимиогам встановленим в тендерній документації.
3. Відповідно до пункту 6.1 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, підсумкова відомості ресурсів) до неї.
В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" надано розрахунки в який види робіт та види матеріалів не відповідають видам робіт та матеріалам визначеним в технічному закладанні, зокрема Технічним завданням на будівельні роботи № 2-1-1 передбачено:
42 & С1428-
11867-1Я Листи гiпсокартоннi вологостійкі, товщина
12,5 мм м2 1626,8
В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" надано розрахунок в якому учасника зазначено використання гіпсокартонних листів не вологостійких, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
Умовами технічного завдання передбачено:
47 & С111-828-
2А Профiлi гнутi сталевi стельові CD-60 м 2788
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" зазначено наступне:
47 & С111-828-
2 Профiлi гнутi сталевонаправляючі CD-27 м 2788
Умовами технічного завдання передбачено:
52 ЕН15-56-3
к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін та укосів
розчином із клейового гіпсу [типу
"сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при
нанесенні за 2 рази 100 м2 14,0199
53 ЕН15-56-4
к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін та укосів
розчином із клейового гіпсу [типу
"сатенгіпс"], на кожний шар товщиною 0,5
мм додавати або вилучати 100 м2 14,0199
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" не враховано нанесення клейового гіпсу на укоси.
52 ЕН15-56-3
к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін
розчином із клейового гіпсу [типу
"сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при
нанесенні за 2 рази 100 м2 14,0199
53 ЕН15-56-4
к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін
розчином із клейового гіпсу [типу
"сатенгіпс"], на кожний шар товщиною 0,5
мм додавати або вилучати 100 м2 14,0199
Умовами технічного завдання передбачено:
8 РН15-19-1 Прокладання трубопроводiв
водопостачання з труб полiетиленових
[поліпропіленових] напiрних дiаметром 16
мм 100м 0,82
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший діаметр труб, а саме:
8 РН15-19-1 Прокладання трубопроводiв
водопостачання з труб полiетиленових
[поліпропіленових] напiрних дiаметром 20
мм 100м 0,82
Умовами технічного завдання передбачено:
16 & С113-
2147-1 Термоiзоляцiя iз полiетиленової пiнки для
труб дiам. 20х2,25 мм м 17
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший матеріал, а саме:
16 & С113-
2147-1 Термоiзоляцiя iз полiетиленова з водоотопленим покриттям для
труб дiам. 20х2,25 мм м 17
Умовами технічного завдання передбачено:
77 Е20-36-1 Установлення блоків кондиціювання шт 11
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інше обладнання, а саме:
77 Е20-36-1 Установлення агрегатів вентиляційних пилоуловлюючих шт 11
Умовами технічного завдання передбачено:
7 & С1630-1-2 Труба ПВХ для внутрiшньої каналiзацiї,
дiаметр 100 мм м 95
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший вид матеріалів, а саме:
7 & С1630-1-2 Труби зовнішньої каналізації ПВХ
дiаметром 100х3,2 мм м 95
Умовами технічного завдання передбачено:
26 & С130-
1107-1 Вентилi запiрнi, дiаметр 20 мм шт 7
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший вид матеріалів, а саме:
26 & С130-
1107-1 Вентилi запiрнi, дiаметр 25 мм шт 7
Умовами технічного завдання передбачено:
2 & С157-304-
8 Провід самоутримуючий СИП-4 5*25 мм2 м 10
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший вид матеріалів, а саме:
2 & С157-304-
8 Провід СИП-5 4*25 м 10
Умовами технічного завдання передбачено:
29 РН17-11-9 Монтаж свiтильникiв для світлодіодних ламп 100шт 1,52
В складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" вказано зовсім інший вид матеріалів, а саме:
29 РН17-11-9 Монтаж свiтильникiв для люмінісцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп 1 шт. 100шт 1,52
Виходячи із вище викладеного в складі пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" надано розрахунки, які не відповідають вимогам встановленим в технічному завданні.
На підставі вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" переможцем торгів, та відхилити дану тендерну пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації.
У разі ігнорування даної вимоги ми будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 грудня 2021 12:09
пояснення на вимогу додається
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-11-10-016217-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:38430259
На неправомірні дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів
На неправомірні дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень амбулаторії загальної практики-сімейної медицини смт Цибулів комунального некомерційного підприємства «Монастирищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Монастирищенської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Л.Українки, 2 смт Цибулів, Монастирищенського району Черкаської області (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-11-10-016217-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:38430259
Дата подання: 30 грудня 2021 17:41
Дата подання: 30 грудня 2021 17:41
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 січня 2022 14:54
рішення від 04.01.2022 № 72.pdf
Дата публікації: 04 січня 2022 14:54
інформація про перенесення від 14.01.2022 № 128 + запит Скаржнику та Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 січня 2022 12:17
інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2022 № 1607.pdf
Дата публікації: 27 січня 2022 13:31
рішення від 26.01.2022 № 1607.pdf
Дата публікації: 31 січня 2022 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Антимонопольного виконано
Дата виконання рішення замовником: 07 лютого 2022 17:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" |
3 417 337,00
UAH з ПДВ
|
3 355 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" |
3 579 494,84
UAH з ПДВ
|
3 356 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ" |
3 810 440,40
UAH з ПДВ
|
3 810 440,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" #42512599 |
Рішення скасоване |
3 355 500,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" #42512599 |
Рішення скасоване |
3 355 500,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 16:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" #41329917 |
Рішення скасоване |
3 356 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2022 17:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАГАЛБУД" #42512599 |
Відхилено |
3 355 500,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 09:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ" #41329917 |
Відхилено |
3 356 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 10:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-РЕЗЕРВ" #38430259 |
Відхилено |
3 810 440,40
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 12:01
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 лютого 2022 12:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі