Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯСЬКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛЯЇВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42007485 |
Місцезнаходження: | 67642, Україна , Одеська обл., с. Яськи, вул. Центральна, будинок 78 |
Контактна особа: |
Фирсенко Катерина Олегівна 380958222603 tender280119@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 15:05 |
Очікувана вартість: | 8 551 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 757,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) або УЕП (удосконаленим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Форма забезпечення тендерної пропозиції затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. наведена у Додатку 4 Тендерної документації Вимоги до гарантії відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р(зі змінами): Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 1. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань,- для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 2. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 3. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 4. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником. Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Файл з КЕП, або УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП, або УЕП особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП, або УЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається Учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 42757,30 грн. (сорок дві тисячі сімсот п’ятдесят сім гривень. тридцять копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП, або УЕП банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. До уваги Учасників інформація для оформлення банківської гарантії: замовник: Відділ ОКМС Яськівської с/р; код ЄДРПОУ: 42007485; адреса: вул. Центральна, 78, с. Яськи Біляївського району, Одеської області, 67642, банк: Державна казначейська служба України м. Київ, МФО: 820172; р/р UA758201720355159003022054251 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 42757.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт (крім суми авансу у разі наявності) здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 7 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2021 13:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
17 листопада 2021 13:11 |
ДОДАТОК 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
17 листопада 2021 13:10 |
ДОДАТОК 2 Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.ЗІ ЗМІНАМИ.pdf | |
17 листопада 2021 13:09 |
ДОДАТОК 1 IНША IНФОРМАЦIЯ.ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
17 листопада 2021 13:09 |
Перелік змін 17.11.jpeg | |
17 листопада 2021 13:08 |
ДОДАТОК 8 ЕКСПЕРТИЗА.ЗІ ЗМІНАМИ.pdf | |
17 листопада 2021 13:08 |
ДОДАТОК 7 РОБОЧИЙ ПРОЕКТ.ЗІ ЗМІНАМИ.pdf | |
17 листопада 2021 13:06 |
ДОДАТОК 6 ЛИСТ ЗГОДА ПРО ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ.ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
17 листопада 2021 13:06 |
ДОДАТОК 5 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
17 листопада 2021 13:05 |
ДОДАТОК 4 РОЗМІР ТА УМОВИ НАДАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ.ЗІ ЗМІНАМИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо уточнити, що саме Замовник має на увазі під "розрахунками до договірної ціни"? Які саме документи маються на увазі?
ВІДПОВІДЬ:
Відповідно до п.6 Розділу 3 Тендерної документації (зі змінами) встановлено:
Вимоги до предмета закупівлі (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) зазначено в Додатку 2 до цієї документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів і обсягів робіт, передбачених в технічному завданні Замовника (Додаток 2 до цієї документації (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі)) та на основі наданого проекту (Додаток №7). Ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»). До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору. Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції. Учасники процедури закупівлі у складі своє пропозиції повинні надати розрахунок ціни пропозиції, який включає: 1) у відповідності до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») у вигляді підписаних та сканованих документів:
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- розрахунки до договірної ціни;
- кошторисні розрахунки на окремі види витрат (розрахованих відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт згідно Додатку 2 до документації Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі), наданих Замовником та відповідно до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- розрахунок заробітної плати врахований в договірній ціні. Розмір кошторисної заробітної плати повинен бути актуальним для місця де будуть виконуватись відповідні роботи;
- розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів);
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів до кожного локального кошторису (Відомість ресурсів до локального кошторису згідно Додатоку 4 до КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- розрахунки коштів на покриття адміністративних та загальновиробничих витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період) за 2020 рік згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- розрахунок прибутку відповідно до вимог КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»));
- календарний графік робіт.
Зазначені вище документи повинні містити підпис та печатку інженера–проектувальника в частині кошторисної документації, який має відповідний сертифікат, діючий на момент виконання робіт. Для підтвердження, Учасник надає скан-копію оригіналу (завірену копію) вказаного сертифікату у складі своєї пропозиції.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до технічного завдання щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
Цінова Пропозиція та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), за правилами визначення динамічної договірної ціни та відповідно до Інформації про технічні, якісні, кількісні та інших характеристиками предмета закупівлі зазначених у Додатку №2 до цієї документації та на основі наданого проекту (Додаток №7).
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов'язані з укладенням договору.
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються.
2) розрахунок ціни пропозиції у вигляді договірної ціни в форматі imd або bdcu з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення(визначення вартості будівництва). Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення визначається згідно предмету закупівлі у цілому виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об'єкту замовлення, та поточних цін на них.
В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями, устаткування та враховує витрати за використання відвалів будівельного сміття.
Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві.(КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві») У разі наявності у Додатку 2 норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.(КНУ Настанова з визначення вартості будівництва( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»).
Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю, в тому числі і ті, що пов’язані із оформленням забезпечення, укладенням договору. Зазначені витрати сплачуються Учасником за рахунок його прибутку.
В місцях де технічне завдання (Додаток 2 до цієї документації (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі)) містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів.
Якість робіт повинна відповідати умовам КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), а інших нормативно-правових актів в галузі будівництва. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам КНУ Настанова з визначення вартості будівництва ( Наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Пропозиція, що не відповідає вимогам зазначеним у п. 6 Розділу 3 , Додатку 2, Додатку 7 до цієї тендерної документації, буде відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
2. Лист-згода про використання персональних даних надаються на уповноважених осіб, чи, додатково, на працівників учасника?
ВІДПОВІДЬ: Згідно зі ст.ст. 3, 32, 34 Конституції України, Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VІ., Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108)», лист-згода потрібна від працівників Учасника.
До Додатку 2 Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) внесені зміни та викладено в новій редакції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-07-000027 ● 586fdab336354009a6718db3b313a10a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.12.2022 №79-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.12.2022 №79-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-11-10-015795-a 10.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 16:18:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту Троїцького ЗЗСО І-ІІІ ступенів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-10-015795-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 15:32:59
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 08 грудня 2022 року щодо проведення закупівлі робіт з капітального ремонту Троїцького ЗЗСО І-ІІІ ступенівкод по ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботия відділ освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради (далі – від
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 08 грудня 2022 року щодо проведення закупівлі робіт з капітального ремонту Троїцького ЗЗСО І-ІІІ ступенівкод по ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботия відділ освіти, культури, молоді та спорту Яськівської сільської ради (далі – відділ ОКМС Яськівської с/р) надає пояснення.
Закупівля робіт здійснена для забезпечення проведення капітального ремонту Троїцького ЗЗСО І-ІІІ ступенів в рамках реалізації Комплексної програми розвитку освіти Яськівської сільської ради на 2021-2023 роки, з урахуванням технічного стану об’єкта та у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний висновок ТОВ «Євроекспертиза» №24/0046-09/2021 від 24 вересня 2021 року, затвертверджена рішенням сесії Яськівської сільської ради №433/VIII від 29.09.2021 року та наказом відділу ОКМС Яськівської с/р №89/7-03 від 05 листопада 2021 року. У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». Технічне та якісні показники вказано в Додатку 2 до Тендерної документації
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до рішення сесії Яськівської сільської ради за рахунок коштів місцевого бюджету Яськівської територіальної громади на 2021 рік та залишків освітньої субвенції.
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту та реконструкції визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 Види ремонтів та переліки робіт” відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 8 758,032 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 7 111,670 тис. грн.; інші витрати – 1 646,362 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектновишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщена на офіційному веб-сайті відділу ОКМС Яськівської с/р за посиланням https://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/12407/678310/obgruntuvannya.pdf .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" |
8 350 200,65
UAH з ПДВ
|
6 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
7 490 000,00
UAH з ПДВ
|
7 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шкодін Олександр Юрійович |
8 525 135,53
UAH з ПДВ
|
8 525 135,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦМОНТАЖ БАО" #42951064 |
Відхилено |
6 800 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 16:56
|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Відхилено |
7 490 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2021 16:22
|
ФОП Шкодін Олександр Юрійович #2586501295 |
Переможець |
8 525 135,53
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 09:52
|
ДУ № 5 до Договору 33.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:47
|
ДУ 4 до договору 33 від 20.12.2023р..pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 10:46
|
ДУ 3 до договору 33 від 20.12.2021р. від 23.10.2023р..pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2023 10:58
|
ДУ 3 до договору № 33 від 20.12.2021р..pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:35
|
ДУ 2 до договора 33 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:22
|
Зміни.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 13:24
|
Дог 33 скан.pdf | укладений |
20 грудня 2021 13:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт Троїцького ЗЗСО І-ІІІ ступенів | 1 | роботи |
8 525 135,53
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів суми фінансування на 2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна обсягів фінансування на жовтень- грудень 2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Підрядник дійшли згоди внести зміни: сума фінансування на жовтень- грудень 2023року становить 6325135,53грн. без ПДВ; Додаток " Дефектний акт № 1", "Додаток " Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01", додаток " підсумкова відомість ресурсів", додаток " Об'єктний кошторис" до договірної ціни викласти і новій редакції та внести зміни у розділ 12, викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | скасувати Додаткову угоду № 4 до Договору № 33 від 20.12.2023р. та на підставі Програми енергоефективності та енергозбереження комунальних закладів освіти, медицини, культури, спорту та адміністративних будівель Яськівської сільської територіальної громади на 2021-20233роки |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт Троїцького ЗЗСО І-ІІІ ступенів | 1 | роботи |
8 525 135,53
UAH
|