Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні (Стінка універсальна для дидактичних матеріалів «Школа-Сад» з фотопринтом)
Очікувана вартість
199 998,00 UAH
UA-2021-11-10-014581-a 9588fed4cc134a4e80910008bcaad4c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Сафоненко

+380974232004 vokmst_svyat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СВЯТОВАСИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42743463
Місцезнаходження: 52433, Україна , Дніпропетровська обл., Солонянський р-н, селище Святовасилівка, вулиця Центральна, будинок 4а
Контактна особа: Віра Сафоненко
+380974232004
vokmst_svyat@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 08:00
Очікувана вартість: 199 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Закупівля здійснюється за рахунок виділення додаткових коштів згідно рішення сесії від 08.11.2021р
Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі: Модульні меблі (Стінка універсальна для дидактичних матеріалів «Школа-Сад» з фотопринтом)
Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 39151300-8.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стінка універсальна для дидактичних матеріалів «Школа-Сад» з фотопринтом «Українські традиції»
Габаритні розміри: 3112х410х1850мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52433, Україна, Дніпропетровська область, Святовасилівка, вул.Центральна,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
1 штуки
Стінка універсальна для дидактичних матеріалів «Школа-Сад» з фотопринтом «Пізнайко»
Габаритні розміри: 2969х410/480х1850мм з елементом "Кмітливчик"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52412, Україна, Дніпропетровська область, с. Березнуватівка, вул. Артура Місківа, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
2 штуки
Стінка універсальна для дидактичних матеріалів «Школа-Сад» з фотопринтом «Пізнайко»
Габаритні розміри: 2400х410х1850 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52433, Україна, Дніпропетровська область, Промінь, вул.Артюха, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
3 штуки
Стінка універсальна для дидактичних матеріалів «Школа-Сад» з фотопринтом «Соняшники» Габаритні розміри: 2400х410х1850 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52433, Україна, Дніпропетровська область, Новомар"ївка, Центральна, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
4 штуки
Стінка універсальна для дидактичних матеріалів «Школа-Сад» з фотопринтом «Українські традиції» Габаритні розміри: 2400х410х1850 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52433, Україна, Дніпропетровська область, Незабудине, вул.Центральна, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Товар проводиться протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 16:31
оголошення спрощеної закупівлі стінка школа-сад.docx
10 листопада 2021 16:31
Додаток 3_ Проєкт договору_.doc
10 листопада 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 16:31
оголошення спрощеної закупівлі стінка школа-сад.docx
10 листопада 2021 16:31
Додаток 3_ Проєкт договору_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискрисінаційних вимог!
Дата подання: 10 листопада 2021 19:38
Дата відповіді: 11 листопада 2021 18:30
Шановний Замовник, чтому ви використовуєте дискримінаційний опис - цей принт виробляє один виробник, ви порушуєте всі принципи закупівель!
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення! Закон України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до загальних вимог подання скарг, скаржник має довести та документально підтвердити ті обставини, на які він посилається. Ніяких доказів та документального підтвердження вами не надається.
На нашу думку, дані характеристики не містять дискримінаційних вимог, що могли б обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників. Фотопринти "Українські традиції", "Соняшники" та "Пізнайко" не є захищеною торговою маркою, замовник не дає чіткого зображення, а зазначає лише свої загальні вимоги до стилю оформлення предмету закупівлі у відповідності до частини четвертої статті 14 Закону. При цьому цією ж частиною встановлено, зокрема, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Технічні вимоги до предмету закупівлі не обмежують участі в даній закупівлі. Кожен учасник може запропонувати товар, що відповідає даним вимогам наведеним у оголошені про спрощену закупівлю, і не має значення від якого виробника.
Уповноважена особа діє виключно у межах Закону, забезпечує рівні умови для всіх учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" 198 996,00
UAH з ПДВ
198 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2021 15:30
Електронний підпис
17 листопада 2021 15:29
5-Статут.pdf
17 листопада 2021 15:29
7-Додаток 3_ Проєкт договору.pdf
17 листопада 2021 15:29
30-Лист-згода на обробку.pdf
17 листопада 2021 15:29
29-Таблиця відповідності.pdf
17 листопада 2021 15:29
25-ГЛ про гарантію.pdf
17 листопада 2021 15:29
20-Висновок ДСЕЕ на меблі.pdf
17 листопада 2021 15:29
19-Сертифікат на меблі.pdf
17 листопада 2021 15:29
18-Дилерський договір Аншар.pdf
17 листопада 2021 15:29
3-Виписка.pdf
17 листопада 2021 15:29
2-Витяг ГГ 09-11-2021 завірений.pdf
17 листопада 2021 15:29
9-Відомості про учасника.pdf
17 листопада 2021 15:29
10-Довідка, щодо санкцій.pdf
17 листопада 2021 15:29
14-ГЛ, захист довкілля.pdf
17 листопада 2021 15:29
6-ГЛ, щодо санкцій.pdf
17 листопада 2021 15:29
24-ГЛ товар новий.pdf
17 листопада 2021 15:29
28-ГЛ заміна або ремонт.pdf
17 листопада 2021 15:29
16-ISO Гамаюн-Груп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАМАЮН-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп"
#39537875
Переможець 198 996,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 17:02

Документи

22 листопада 2021 17:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп"
#39537875
198 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 17:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 17:44
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 15:52
договір стінки.pdf укладений
02 грудня 2021 15:50

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2021 10:49
12 998,00 UAH UA958201720344201012142122557
ВОКМС Святовасилівської сільської ради
UA923808050000000026009468685
ТОВ"ГАМАЮН-ГРУП"
Оплачений
17 грудня 2021 10:49
185 998,00 UAH UA958201720344201012142122557
ВОКМС Святовасилівської сільської ради
UA923808050000000026009468685
ТОВ"ГАМАЮН-ГРУП"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 166,00 UAH)