Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю
Очікувана вартість
23 866,80 UAH
UA-2021-11-10-014056-a ad651512327248f59296efa953959f39
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Тетяна Олександрівна

380442732014 sv_zarp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498541
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Контактна особа: Ковальчук Тетяна Олександрівна
380442732014
sv_zarp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 10:00
Початок аукціону: 22 листопада 2021 14:16
Очікувана вартість: 23 866,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 набір
Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю код ДК 021:2015 15897300-5 - продуктові набори.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за отримані послуги в національній валюті України на підставі накладних протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання накладної, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 16:17
Проект договору.docx
10 листопада 2021 16:17
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-10-014056-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кущенко Оксана Юріївна, Код ЄДРПОУ:2303817005
Дата подання: 24 листопада 2021 19:53
Не правомірна дискваліфікація!
Відповідно пункту 4, додатку 2, Вами, як замовником вказано надати договори куплі-продажу транспортного засобу, або їх аренди. Повідомляю, що при купівлі-продажі транспортного засобу не оформлюється договір куплі-продажу, а транспортний засіб реєструється в ТСЦ МВС (МРЕО), на основі чого видаеться технічний паспорт на автомобіль, скан-копія якого додана до документаціі. Санітарний паспорт на транспортний засіб теж додано. Таким чином Ви, як замовник маєте достовірну інформацію, про наявність транспортного засобу, необхідного для виконнання умов договору.
Стосовно підпункту 8.1 додатку2, Фізична-особа підприємець, при підписанні договору виступає від власного імені і не надає жодних протоколів чи наказів про призначення особи, що має право підпису (вона сама підписує всі документи (паспорт та реєєстраційні документи надано), дана норма стосується лише юридичних осіб, що вцілому навіть вказано у Вас в протоколі дискваліфікації в останньому рядку рішення в дужках: ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ!
Виходячи з вищевикладеного вважаю, що ФОП Кущенко О.Ю., як учасника не правомірно дискаваліфіковано!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 16:33
Шановний учаснику, щодо п.4 з яким ви не згодні, У Вашому випадку, власником транспортного засобу є найманий працівник, з яким мав би бути укладений договір оренди.
На рахунок п.8.1 – документи , що підтверджують правочинність на укладання договору про закупівлю, подаються обов’язково у складі пропозиції учасника. Якщо пропозиція подається фізичною особою-підприємцем, підтверджуючим документом, щодо повноважень, є довідка або лист в довільній формі, в якому зазначено відповідну інформацію.
У випадку сумнівів, щодо даного підпункту, існував період уточнень, на протязі якого Учасник мав змогу задати будь-яке питання Замовнику.
Номер вимоги: UA-2021-11-10-014056-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кущенко Оксана Юріївна, Код ЄДРПОУ:2303817005
Дата подання: 25 листопада 2021 18:26
Скарга
Дані, ніби виявлені порушення з Вашої сторони, жодним чином не впливають ні на умови виконання договору, ні на якість продукції, ні на ціну пропозиції, а вона в нашому випадку найменша і економить державі щонайменше 2300 грн бюджетних коштів, які б могли бути спрямовані на медицину чи розвиток армії.
А ви, виходячи з обгрунтувань протоколів дискваліфікації нашої пропозиції та пропозиції наступного учасника, просто "протягуєте" вигідного та судячи з попередніх Ваших закупівель знайомого Вам учасника. Звичайно, до суду чи антимонопольного комітету при такій закупівлі ні хто подавати не буде, але скаргу до порталу підтримки Дозорро нами буде подано!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2021 14:16
Шановний учаснику якби Вами були подані всі документи, які вимагалися Замовником, ми б радо уклали б з Вами договір щодо постачання, а наразі на жаль змушені відмовити. Наступного разу, якщо виникатимуть питання, щодо закупівлі, краще запитуйте, Замовник надасть всю інформацію. Очікуємо Вас у наступних наших закупівлях.
Номер вимоги: UA-2021-11-10-014056-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 24 листопада 2021 09:43
Неправомірне відхилення пропозиції
Шановний Замовник! 23 листопада 2021 р. протоколом № 321 Вами було прийнято рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю « Руол Стандарт». Ми категорично не згодні з Вашим рішенням. Дійсно в Додатку № 1 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до оголошення про проведення допорогової закупівлі вказано, що, гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаної на упаковці товару. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80 % від загального терміну зберігання і визначається відповідно до вимог державних стандартів, відповідно до ДСТУ. Зверніть увагу на словосполучення: на момент поставки!!! Разом з цим в Додатку № 2 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) в п. 7 Вами вимагалося надати: Копію сертифіката якості (відповідності) або декларація виробника до предмету закупівлі, що підтверджують його походження, безпечність та якість, відповідність вимогам ДСТУ, ТУ., В даній вимозі немає жодного посилання на не, що документи, які повинні бути надані в складі пропозиції, які підтверджують якість продукції, повинні мати термін придатності товарів 80 %. Просимо звернути увагу, що ВСІ документи, які надані в складі тендерної пропозиції, є дійсними на момент подання, а товари, які планувалися нами до постачання, в разі акцепту нашої пропозиції мали б строк придатності товару на момент поставки 80 % від загального терміну зберігання. На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ « Про публічні закупівлі» просимо Вас скасувати своє рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю « Руол Стандарт»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2021 16:32
Шановний учаснику, Замовник вимагав надати - копію сертифіката якості (відповідності) або декларація виробника до предмету закупівлі, що підтверджують його походження, безпечність та якість, відповідність вимогам ДСТУ, ТУ, для того, щоб бути певним, що Постачальник дійсно поставить: якісний, хороший та безпечний товар. Відповідно, якщо, Ви у складі своєї пропозиції надаєте документи та товар, які підтверджують його якість, то даний товар згідно документації плануєте поставляти у складі продуктового набору Замовнику. Згідно поданих документів відповідно до пункту 7, продукція не відповідає технічному завданню Оголошення, щодо терміну придатності.
Прийняте рішення, щодо відхилення вашої пропозиції, було обґрунтоване на основі наданих документів. Замовник робить висновок, щодо якості товарів, відповідно до поданих документів. Якщо Постачальник планує поставляти продукцію з іншим терміном придатності (більш свіжішим терміном придатності), то документи потрібно було надавати відповідні. Щодо Вашого трактування: «товари, які планувалися нами до постачання, в разі акцепту нашої пропозиції мали б строк придатності товару на момент поставки 80 % від загального терміну зберігання».- Замовник про це не міг здогадуватися. Пропозиція учасника повинна відповідати усім умовам та вимогам Оголошення: технічному завданню та містити повний перелік документів, які вимагаються замовником.
Номер вимоги: UA-2021-11-10-014056-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 25 листопада 2021 17:01
Невідповідність
Шановний Замовник! Протоколом № 322 від 25 листопада 2021 р. Вами було прийнято рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Ас Трейд». В складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Ас Трейд» надало документ, який підтверджує якість продукції, а саме Борошо пшеничне вищого ґатунку ТМ « ARO» фасування 2 кг, а в Ваших технічних вимогах зазначено фасування 1 кг. На Вашу думку, це не є приводом для дискваліфікації даного учасника ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2021 14:27
У складі пропозиції ТОВ «АС ТРЕЙД» на підтвердження якості борошна, подана декларація виробника в якій міститься інформація, щодо борошна розфасованого, по: 1 кг, 2кг, 5 кг та 10кг.Дата виробництва продукції «свіжа», термін тридатності відповідає технічним вимогам Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кущенко Оксана Юріївна 16 120,00
UAH з ПДВ
16 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 18 413,60
UAH з ПДВ
18 293,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" 19 276,80
UAH з ПДВ
18 412,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 21:50
Електронний підпис
18 листопада 2021 21:48
Відгук проднабори.pdf
18 листопада 2021 21:48
Виписка.pdf
18 листопада 2021 21:48
Витяг ЄДР.pdf
18 листопада 2021 21:48
Свідоцтво цукор.jpg
18 листопада 2021 21:48
Свідоцтво гречка.jpg
18 листопада 2021 21:48
Витяг Єдиний 2018.pdf
18 листопада 2021 21:48
Санпаспорт Сітроен.jpg
18 листопада 2021 21:48
Довідка про аналог договір.pdf
18 листопада 2021 21:48
Трудовий договір Вараниця.pdf
18 листопада 2021 21:48
Якісне Рошен До кави.pdf
18 листопада 2021 21:48
медогляд Кущенко М.Ю..jpg
18 листопада 2021 21:48
медогляд Вараниця Д.О2.jpg
18 листопада 2021 21:48
Тех паспорт авто.pdf
18 листопада 2021 21:48
Паспорт Кущенко О.Ю..pdf
18 листопада 2021 21:48
Якісне олія.jpeg
18 листопада 2021 21:48
Якісне борошно.pdf
18 листопада 2021 21:48
Сардина 240г.jpg
18 листопада 2021 21:48
листи-погодження.pdf
18 листопада 2021 21:48
Свідоцтво рис круглий.jpg
18 листопада 2021 21:48
Трудовий договір Кущенко.pdf
18 листопада 2021 21:48
медогляд Вараниця Д.О...jpg
18 листопада 2021 21:48
Реєстрація потожностей.pdf
18 листопада 2021 21:48
медогляд Кущенко М.Ю2..jpg
18 листопада 2021 21:48
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2021 21:48
Інформаційна довідка ФОП.pdf
18 листопада 2021 21:48
Декларація олія.jpg

Публічні документи

18 листопада 2021 16:25
Електронний підпис
18 листопада 2021 16:25
Технічні вимоги.pdf
18 листопада 2021 16:25
5 Свід.про держ.реєстр. авто.pdf
18 листопада 2021 16:25
7 Договір мийка авто 2021 р..PDF
18 листопада 2021 16:25
4 Св-во про держ.р.pdf
18 листопада 2021 16:25
3 Витяг-07.10.2021 р..pdf
18 листопада 2021 16:25
Якість +фото- олія.pdf
18 листопада 2021 16:25
Лист-згода.pdf
18 листопада 2021 16:25
Якість+фото-рис.pdf
18 листопада 2021 16:25
8 Довідка банк-09.11.21 р..pdf
18 листопада 2021 16:25
10 Відом.про підприємство.pdf
18 листопада 2021 16:25
7 Довідка 4-ОПП.PDF
18 листопада 2021 16:25
15 Водійські посвідчення.pdf
18 листопада 2021 16:25
Якість+фото-борошно фас..pdf
18 листопада 2021 16:25
Якість печиво.pdf
18 листопада 2021 16:25
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
18 листопада 2021 16:25
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2021 16:25
2-1 Експлуатац.дозвіл склад.PDF
18 листопада 2021 16:25
2 Виписка.PDF
18 листопада 2021 16:25
Якість фото-сардина.pdf
18 листопада 2021 16:25
13 Медичні книги працівн..pdf
18 листопада 2021 16:25
4 Догов.оренди автомобілів.pdf
18 листопада 2021 16:25
1 Довідка МТБ.pdf
18 листопада 2021 16:25
12 Довідка про працівників.pdf
18 листопада 2021 16:25
5 Довідка ПДВ.PDF
18 листопада 2021 16:25
Якість +фото- гречка.PDF
18 листопада 2021 16:25
13_1 Медичні довідки водіїв.pdf
18 листопада 2021 16:25
Якість +фото- цукор.pdf
18 листопада 2021 16:25
8 Реєстр.потужн.опер.ринку.pdf
18 листопада 2021 16:25
1 Статут 2019.pdf

Публічні документи

19 листопада 2021 09:20
Електронний підпис
18 листопада 2021 20:06
File.PDF
18 листопада 2021 19:56
тех ghj yf,.pdf
18 листопада 2021 19:56
довідка мтб все мерс (3) (3).pdf
18 листопада 2021 19:56
дог трансп 1353 (7).pdf
18 листопада 2021 19:56
Накл.хол. (4) (1).pdf
18 листопада 2021 19:56
мерс свідоцт (4) (1) (1).pdf
18 листопада 2021 19:56
лист-згод персон.pdf
18 листопада 2021 19:56
сес (2) (1) (2).pdf
18 листопада 2021 19:56
Опис до статуту ВСЕ.pdf
18 листопада 2021 19:56
статут_АС_ТРЕЙД (4).pdf
18 листопада 2021 19:56
статут_АС_ТРЕЙД (4) (1).pdf
18 листопада 2021 19:56
Копія статуту АС ост (4).pdf
18 листопада 2021 19:56
ПДВ все (2) (1) (1) (1).pdf
18 листопада 2021 19:56
Витяг ПДВ 2021 (7) (1) (1).PDF
18 листопада 2021 19:56
Витяг ПДВ 2021 (8) (1).PDF
18 листопада 2021 19:56
Копія випискиpdf (2).pdf
18 листопада 2021 19:56
Копия ЄДРПОУ 24.02. (1).pdf
18 листопада 2021 19:56
відомості про підпр (1) (3).pdf
18 листопада 2021 19:56
ГЛ щодо якості (2).pdf
18 листопада 2021 19:56
Лист-згод проект (10).pdf
18 листопада 2021 19:56
довкілля (9).pdf
18 листопада 2021 19:56
Лист-згод проект (10) (1).pdf
18 листопада 2021 19:56
Ліценз експл доз (5).pdf
18 листопада 2021 19:56
Паспорт Герасимчук все (15).pdf
18 листопада 2021 19:55
Повноваження ВСЕ (17).pdf
18 листопада 2021 19:54
Дов щодо повноважень (6).PDF
18 листопада 2021 19:51
цп прод наб Святош ноябрь.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кущенко Оксана Юріївна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

ТОВ "АС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кущенко Оксана Юріївна
#2303817005
Відхилено 16 120,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 15:38
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
Відхилено 18 293,60
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 17:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД"
#40733720
Переможець 18 412,80
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 16:30

Документи

23 листопада 2021 15:38
Електронний підпис
23 листопада 2021 15:36
ПРОТОКОЛ КУЩЕНКО.pdf

Документи

23 листопада 2021 17:06
Електронний підпис
23 листопада 2021 17:05
ПРОТОКОЛ РОУЛ.pdf

Документи

25 листопада 2021 16:30
Електронний підпис
25 листопада 2021 16:29
ПРОТОКОЛ АС ТРЕЙД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД"
#40733720
18 412,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2021 16:30
Електронний підпис
25 листопада 2021 16:29
ПРОТОКОЛ АС ТРЕЙД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 13:47
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 15:47
ДОГОВІР ПРОД 80ШТ.pdf укладений
06 грудня 2021 15:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю код ДК 021:2015 15897300-5 - продуктові набори. 80 набір 230,16
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 412,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 068,80 UAH)