Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паперові рушники (код за ДК 021:2015 33760000-5 туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2021-11-10-012342-a ● 68548d22fc404765a573adb1e1a9d70f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02006065 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211-д |
Контактна особа: |
Олена Силенок +380934290220 silenokev1986@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 11:46 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 упаковка
Паперові рушники (ДК 021:2015 33763000-6 паперові рушники для рук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 15:33 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
10 листопада 2021 15:33 |
Додаток 1.docx | |
10 листопада 2021 15:33 |
Оголошення про спрощену закупівлю.doc | |
10 листопада 2021 15:33 |
Додаток 3.doc | |
10 листопада 2021 15:33 |
Додаток 2.docx | |
10 листопада 2021 15:33 |
Додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-10-012342-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал", Код ЄДРПОУ:36257034
Дата подання: 23 листопада 2021 12:07
Вимога щодо незаконного визнання переможцем ТОВ «Чернігівторг»
22 листопада 2021 року уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне рішення щодо переможця ТОВ «Чернігівторг»
З рішенням уповноваженої особи ТОВ «Лізоформ Медікал» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином тендерна пропозиція ТОВ «Чернігівторг», а це свідчення того, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Невідповідність вимогам встановленим у тендерній документації замовника полягає в тому, що згідно п.8 Додатку №2 до оголошення Технічні вимоги встановлено:
«8. Учасник повинен надати гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) про можливість поставки товару».
Проте, учасником-переможцем ненадана така інформація, а тому в замовника не було підстав визнавати переможцем ТОВ «Чернігівторг», оскільки наданий ніби гарантійний лист офіційного представника є фікцією, бо Гарантійний лист офіційного представника (вих. номер №3 від 17.11.2021р.) від ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460), який підтверджує співпрацю з ТОВ «Чернігівторг» (ЄДРПОУ 35687180) та гарантує поставку Рушник паперовий Z-типу, "Lysoform", 2 шар., 200 листів, білий у кількості 800 штук для Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради , ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-012342-a жодним чином не підтверджує такі повноваження від виробника ТОВ «Бланідас» щодо представлення (дистриб’юторства) ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) з поставки Рушників паперових Z-типу, "Lysoform", 2 шар., 200 листів, білий. Немає жодного підтвердження (авторизаційний лист, договір на представлення (дистриб’ютор), тощо) в тендерній пропозиції ТОВ «Чернігівторг» щодо зв’язку між виробником ТОВ «Бланідас» та ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460), а це свідчення того, що ТОВ «Чернігівторг» ввів в оману уповноважену особу Замовника. Крім того, в самому Гарантійному листі офіційного представника (вих. номер №3 від 17.11.2021р.) від ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) не вказано про виробника, тому й не зрозуміло від кого він представляє і надає повноваження такі в гарантійному листі для ТОВ «Чернігівторг».
Тож, з метою встановлення «правди» щодо Гарантійного листа офіційного представника (вих. номер №3 від 17.11.2021р.) від ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460), ТОВ «Лізоформ Медікал» звернувся з офіційним листом до виробника Рушників паперових Z-типу, "Lysoform", 2 шар., 200 листів, білий ТОВ «Бланідас» стосовно надання інформації: «1) чи звертавсь за гарантійним листом до Вас постачальник котрий бажав би прийняти участь у закупівлі UA-2021-11-10-012342-a?
2) чи є ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460), офіційним представником (дистриб’ютором) ТОВ «Бланідас» та чи має право надавати ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) гарантійні листи від ТОВ «Бланідас»?».
23 листопада 2021 року (Вих. 11-02/04/1014) ТОВ «Бланідас» повідомив нас про те, що:
«1) Єдиним представником котрому виробник ТОВ Бланідас надав гарантійний лист на Рушники паперові Z-типу, "Lysoform", 2 шар., 200 листів, білий у кількості 800 штук щодо права представляти у закупівлі UA-2021-11-10-012342-a, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради являється ТОВ «Лізоформ Медікал» (гарантійний лист № 11-02/04/952 від 12.11.2021р.). Інших звернень на отримання гарантійного листа в закупівлі UA-2021-11-10-012342-a, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради не надходило.
2) Щодо ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) чи є він офіційним представником (дистриб’ютором) ТОВ «Бланідас» та чи має право надавати ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) гарантійні листи від ТОВ «Бланідас» повідомляємо, що ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) не є офіційним представником ТОВ «Бланідас та немає права надавати гарантійні листи від імені виробника ТОВ «Бланідас», адже жодних повноважень від ТОВ «Бланідас» на видачу гарантійних листів та на представлення в торгах UA-2021-11-10-012342-a щодо поставки товару від імені виробника ТОВ «Бланідас» не надавалось, окрім гарантійного листа лист № 11-02/04/952 від 12.11.2021р. для ТОВ «Лізоформ Медікал» (лист додається).
Тож, вимагаємо дотримуватись принципів публічних закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Крім того, вимагаємо дотримувати і встановлених Оголошенням для проведення спрощеної закупівлі, де зазначено: «Згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, технічним вимогам Замовника до предмета закупівлі - пропозиція Учасника відхиляється.» та Додатку №4 до Оголошення, де зазначено, що: «Відхилення пропозиції учасника: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;», адже тендерна пропозиція ТОВ «Чернігівторг» не відповідає вимогам встановлених у п.8 Додатку №2 до оголошення Технічні вимоги Оголошення для проведення спрощеної закупівлі, оскільки Учасник не надав гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) про можливість поставки товару.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення щодо визнання переможцем ТОВ «Чернігівторг» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.11.2021р.) по закупівлі UA-2021-11-10-012342-a, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Чернігівторг» не відповідає вимогам викладеним Оголошенні, а рішення Замовника є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
З рішенням уповноваженої особи ТОВ «Лізоформ Медікал» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином тендерна пропозиція ТОВ «Чернігівторг», а це свідчення того, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Невідповідність вимогам встановленим у тендерній документації замовника полягає в тому, що згідно п.8 Додатку №2 до оголошення Технічні вимоги встановлено:
«8. Учасник повинен надати гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) про можливість поставки товару».
Проте, учасником-переможцем ненадана така інформація, а тому в замовника не було підстав визнавати переможцем ТОВ «Чернігівторг», оскільки наданий ніби гарантійний лист офіційного представника є фікцією, бо Гарантійний лист офіційного представника (вих. номер №3 від 17.11.2021р.) від ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460), який підтверджує співпрацю з ТОВ «Чернігівторг» (ЄДРПОУ 35687180) та гарантує поставку Рушник паперовий Z-типу, "Lysoform", 2 шар., 200 листів, білий у кількості 800 штук для Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради , ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-10-012342-a жодним чином не підтверджує такі повноваження від виробника ТОВ «Бланідас» щодо представлення (дистриб’юторства) ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) з поставки Рушників паперових Z-типу, "Lysoform", 2 шар., 200 листів, білий. Немає жодного підтвердження (авторизаційний лист, договір на представлення (дистриб’ютор), тощо) в тендерній пропозиції ТОВ «Чернігівторг» щодо зв’язку між виробником ТОВ «Бланідас» та ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460), а це свідчення того, що ТОВ «Чернігівторг» ввів в оману уповноважену особу Замовника. Крім того, в самому Гарантійному листі офіційного представника (вих. номер №3 від 17.11.2021р.) від ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) не вказано про виробника, тому й не зрозуміло від кого він представляє і надає повноваження такі в гарантійному листі для ТОВ «Чернігівторг».
Тож, з метою встановлення «правди» щодо Гарантійного листа офіційного представника (вих. номер №3 від 17.11.2021р.) від ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460), ТОВ «Лізоформ Медікал» звернувся з офіційним листом до виробника Рушників паперових Z-типу, "Lysoform", 2 шар., 200 листів, білий ТОВ «Бланідас» стосовно надання інформації: «1) чи звертавсь за гарантійним листом до Вас постачальник котрий бажав би прийняти участь у закупівлі UA-2021-11-10-012342-a?
2) чи є ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460), офіційним представником (дистриб’ютором) ТОВ «Бланідас» та чи має право надавати ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) гарантійні листи від ТОВ «Бланідас»?».
23 листопада 2021 року (Вих. 11-02/04/1014) ТОВ «Бланідас» повідомив нас про те, що:
«1) Єдиним представником котрому виробник ТОВ Бланідас надав гарантійний лист на Рушники паперові Z-типу, "Lysoform", 2 шар., 200 листів, білий у кількості 800 штук щодо права представляти у закупівлі UA-2021-11-10-012342-a, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради являється ТОВ «Лізоформ Медікал» (гарантійний лист № 11-02/04/952 від 12.11.2021р.). Інших звернень на отримання гарантійного листа в закупівлі UA-2021-11-10-012342-a, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради не надходило.
2) Щодо ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) чи є він офіційним представником (дистриб’ютором) ТОВ «Бланідас» та чи має право надавати ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) гарантійні листи від ТОВ «Бланідас» повідомляємо, що ТОВ «ПРИ-СЕЙЛ» (ЄДРПОУ 41814460) не є офіційним представником ТОВ «Бланідас та немає права надавати гарантійні листи від імені виробника ТОВ «Бланідас», адже жодних повноважень від ТОВ «Бланідас» на видачу гарантійних листів та на представлення в торгах UA-2021-11-10-012342-a щодо поставки товару від імені виробника ТОВ «Бланідас» не надавалось, окрім гарантійного листа лист № 11-02/04/952 від 12.11.2021р. для ТОВ «Лізоформ Медікал» (лист додається).
Тож, вимагаємо дотримуватись принципів публічних закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Крім того, вимагаємо дотримувати і встановлених Оголошенням для проведення спрощеної закупівлі, де зазначено: «Згідно частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, технічним вимогам Замовника до предмета закупівлі - пропозиція Учасника відхиляється.» та Додатку №4 до Оголошення, де зазначено, що: «Відхилення пропозиції учасника: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;», адже тендерна пропозиція ТОВ «Чернігівторг» не відповідає вимогам встановлених у п.8 Додатку №2 до оголошення Технічні вимоги Оголошення для проведення спрощеної закупівлі, оскільки Учасник не надав гарантійний лист виробника або офіційного представника (дистриб’ютора) про можливість поставки товару.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення щодо визнання переможцем ТОВ «Чернігівторг» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.11.2021р.) по закупівлі UA-2021-11-10-012342-a, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Чернігівторг» не відповідає вимогам викладеним Оголошенні, а рішення Замовника є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 24 листопада 2021 09:46
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Рішення скасоване |
29 568,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 09:46
|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Відхилено |
29 568,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 13:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
29 760,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 11:56
|
Договір.pdf | укладений |
29 листопада 2021 11:55
|