Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду на об'єкті "Капітальний ремонт пішохідних алей з оглядовим майданчиком, що примикають до центральної алеї Парку Зелений Гай у м. Дніпрі"
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2021-11-10-007464-a 81db7a6f50614a26b31477521eb1b40f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Ольховський

+380567670336 home.monobank@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Ольховський
+380567670336
home.monobank@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 12:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 12:29
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Надання забезпечення пропозиції учасника
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 74500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з технічного нагляду на об'єкті "Капітальний ремонт пішохідних алей з оглядовим майданчиком, що примикають до центральної алеї Парку Зелений Гай у м. Дніпрі"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, Парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться на підставі акту приймання-передачі робіт з дати підписання його сторонами - 100%, після оплата, протягом 14 банківських днів. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Надання забезпечення пропозиції учасника

Сума забезпечення: 74500 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія (в електронній формі)
Вимоги до документу: Опис та спосіб підтвердження, визначено в пункті 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "СІЛЬВАНОВИЧ СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 1 473 575,99
UAH з ПДВ
1 473 575,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 19:48
Електронний підпис
18 листопада 2021 19:47
Довідки банк.pdf
18 листопада 2021 19:47
Licenziya vityag povnovazhennya zgoda PD(5).zip
18 листопада 2021 19:47
Свідоцтво УБІБ.zip
18 листопада 2021 19:47
Виписка з ЄДР.pdf
18 листопада 2021 19:47
Гарантійний лист.pdf
18 листопада 2021 19:47
Проєкт договору.pdf
18 листопада 2021 19:47
Опис.pdf
18 листопада 2021 19:47
Довідка-пояснення.pdf
18 листопада 2021 19:47
Відомості про учасника.pdf
18 листопада 2021 19:47
Акт огляду об'єкта.pdf
18 листопада 2021 19:47
Згода з проектом договору.pdf
18 листопада 2021 19:47
Лист-підтвердження.pdf
18 листопада 2021 19:47
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СІЛЬВАНОВИЧ СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СІЛЬВАНОВИЧ СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#2716524305
Переможець 1 473 575,99
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 13:23

Документи

19 листопада 2021 13:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СІЛЬВАНОВИЧ СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"
#2716524305
1 473 575,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 13:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 17:25
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 10:29
ду 8 тех нагляд.PDF зміни до договору
26 грудня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2022 10:11
ДУ 7 тех.PDF зміни до договору
03 жовтня 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2022 10:17
ду 6.PDF зміни до договору
17 березня 2022 10:15
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2022 15:29
ДУ5 тех. нагл..PDF зміни до договору
20 січня 2022 15:28
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 17:12
ДУ №4 по дог. №1623 від 07.12.21.pdf зміни до договору
19 січня 2022 17:11
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 14:59
ДУ №3 по дог. №1623 від 07.12.21.pdf зміни до договору
04 січня 2022 14:58
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 12:12
ДУ2 тех.нагл..PDF зміни до договору
13 грудня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 16:19
ДУ №1 (ТН алея).pdf зміни до договору
09 грудня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 17:36
Договір ФОП Сільванович О.В. (ТН алея).pdf укладений
07 грудня 2021 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджено загальну суму фінансування на 2021 рік по об'єкту у розмірі 176 200,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1623
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, вірішили у Додатковій угоді №1 від 09.12.2021 замінити слова "КПКВМБ 1017670" словами "КПКВМБ 1017324"
Номер договору про закупівлю: 1623
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переглянуто суму фінансування на 2021 рік та визначено її у сумі 61 778,34 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 1623
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено суму фінансування на 2022 рік у розмірі 174 604,75 грн без ПДВ та викладено пункт 3.1 Договору в новій редакції, та внесено зміни до банківських реквізитів замовника, що містяться в розділі 13 Договору
Номер договору про закупівлю: 1623
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В новій редакції банківські реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1623
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено суму фінансування на 2022 рік у сумі 209299,50 грн
Номер договору про закупівлю: 1623
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума фінансування на 2022 рік - 174604,75 грн
Номер договору про закупівлю: 1623
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 1623
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 61 778,34
UAH