Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of the Dnieper City Council, its executive bodies, officials and deputies through the media - in the press)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Контактна особа: |
Сіданченко Тетяна Юріївна 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Service for organisation and analysis" |
National ID: | 38360501 |
Contact point: |
Sidanchenko Tetiana Yuriyivna 380678139895 oas_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 11:44 |
Очікувана вартість: | 6 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 208 500,00 грн. (двісті вісім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). Реквізити для оформленнязабезпеченнятендерноїпропозиції: - Найменуваннязамовника: Комунальнепідприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровськоїміської ради; - Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75; - Код ЄДРПОУ замовника 38360501; - Реєстраційний рахунок замовника: Р/р IBAN UA523 0548 2000 0026 0063 01709118 АТ «Ощадбанк» Філія – Дніпропетровське обласнеуправління, МФО 305482 Разом з безумовною та безвідкличною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій Пропозиція, подана із банківським забезпеченням, строк дії якого менший 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються банківським забезпеченням тендерних пропозицій, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерних пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 208500 UAH |
Publication date: | 10 листопада 2021 12:05 |
Enquiries until: | 03 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 950 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 34 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 12:19 |
ДОДАТОК 7 Довіреність преса 2022.docx | |
10 листопада 2021 12:10 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції преса 2022.docx | |
10 листопада 2021 12:10 |
Тендерна документація преса 2022.docx | |
10 листопада 2021 12:10 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови пресса 2022.docx | |
10 листопада 2021 12:10 |
ДОДАТОК 3 Проект Договору преса 2022.docx | |
10 листопада 2021 12:10 |
ДОДАТОК 2 Технічні храктеристики преса 2022.doc | |
10 листопада 2021 12:10 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних документів преса 2022.doc | |
10 листопада 2021 12:10 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору преса 2022.doc | |
10 листопада 2021 12:10 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних преса 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000030 ● b062ef8ae413499c852ad274e6915f37
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-11-10-006230-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 10:45:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-006230-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 15:43:36
Відповідь Замовника
18.02.2022
Відповідь замовника на пояснення:
Пояснення Замовника на запит Державної аудиторської служби України від 16.02.2022р., відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Закупівлю за кодом ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі) DK 021: 2015: 79340000-9 Advertising and marketing services(Coverage of the Dnieper City Council, its executive bodies, officials and deputies through the media - in the press), за номером ID: UA-2021-11-10-006230-a здійснено відповідно до вимог чинного законодавства України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Термін надання послуг: 31.12.2022 року. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від № 101 від 10.11.2021 року.
Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі включає:
- підвищення інформованості населення щодо діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив, проектів та іншої соціально-важливої інформації, шляхом розміщення рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій в пресі, в регіональних та загальноукраїнських друкованих виданнях:
- розміщення інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування;
- розміщення соціальної реклами;
- розміщення привітань з нагоди державних, місцевих свят та пам’ятних дат;
- анонсування програм заходів, участь в яких приймає міська рада, її підрозділи;
- розміщення звернень посадових осіб;
- висвітлення іншої соціально-важливої інформації відповідно до заявок і завдань Замовника.
(До вартості входить :
o забезпечення медіа супроводу діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб, їх окремих ініціатив та проектів:
- щомісячна розробка та впровадження оптимальної комунікаційної програми, з інформування жителів міста у суспільно-інформаційних друкованих виданнях;
- оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні пригоди, аварії, природні лиха);
- супроводження виступів на публічних заходах представників, посадових осіб Дніпровської міської ради шляхом залучення представників друкованих ЗМІ регіонального значення (включаючи фотозйомку, виїзний журналістський супровід).
o редакційна підготовка, копірайтинг, рерайтинг, адаптація матеріалів для публікації в друкованих виданнях:
- копірайтинг та рерайтинг текстів;
- літературне редагування, вичитка та коректура текстів та інших матеріалів Замовника, в тому числі ілюстраційних, мовою оригіналу (українською, російською);
- технічне редагування та виправлення малюнків, таблиць, схем, діаграм, формул, фотографій;
- збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної та / або контекстної, жанрової, репортажної фотографії);
- верстання статей та ілюстраційних матеріалів у форматі та шрифтах відповідно до вимог газетного видання. )
№ з/п Найменування, зміст послуг Строки надання послуг Вимоги щодо місця розміщення Кількість послуг
1.
Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі включає:
- підвищення інформованості населення щодо діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб та депутатського корпусу, їх окремих ініціатив, проектів та іншої соціально-важливої інформації, шляхом розміщення рекламно-інформаційних матеріалів, публікацій в пресі, в регіональних та загальноукраїнських друкованих виданнях:
- розміщення інформаційних повідомлень та роз’яснень щодо роботи органів місцевого самоврядування;
- розміщення соціальної реклами;
- розміщення привітань з нагоди державних, місцевих свят та пам’ятних дат;
- анонсування програм заходів, участь в яких приймає міська рада, її підрозділи;
- розміщення звернень посадових осіб;
- висвітлення іншої соціально-важливої інформації відповідно до заявок і завдань Замовника.
(До вартості входить :
o забезпечення медіа супроводу діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, структурних підрозділів, підпорядкованих комунальних підприємств (установ, організацій та закладів), посадових осіб, їх окремих ініціатив та проектів:
- щомісячна розробка та впровадження оптимальної комунікаційної програми, з інформування жителів міста у суспільно-інформаційних друкованих виданнях;
- оперативне реагування по висвітленню незапланованих подій (надзвичайні пригоди, аварії, природні лиха);
- супроводження виступів на публічних заходах представників, посадових осіб Дніпровської міської ради шляхом залучення представників друкованих ЗМІ регіонального значення (включаючи фотозйомку, виїзний журналістський супровід).
o редакційна підготовка, копірайтинг, рерайтинг, адаптація матеріалів для публікації в друкованих виданнях:
- копірайтинг та рерайтинг текстів;
- літературне редагування, вичитка та коректура текстів та інших матеріалів Замовника, в тому числі ілюстраційних, мовою оригіналу (українською, російською);
- технічне редагування та виправлення малюнків, таблиць, схем, діаграм, формул, фотографій;
- збір та/або виготовлення необхідної інформації (в тому числі ілюстраційної та/або контекстної, жанрової, репортажної фотографії);
- верстання статей та ілюстраційних матеріалів у форматі та шрифтах відповідно до вимог газетного видання.)
2022 рік
У друкованих виданнях (на найбільш актуальних сторінках, для регіональних читачів, залежно від заявок Замовника обсягом не менш ½ газетної шпальти):
«КП в Україні»
«Днепр Вечерний»
«Наше Місто»
«Теледом»
«АРГУМЕНТЫ И ФАКТЫ»
«ЗОРЯ»
«Телескоп»
«ВІСТІ ПРИДНІПРОВ'Я»
«Теленеделя»
225
послуг (публікацій) у друкованих виданнях, розподіл кількісних показників за ресурсом здійснюється відповідно до завдань та заявок Замовника
Перелік друкованих видань визначено на підставі найбільшого тиражу, рейтингу та популярності серед читачів Дніпропетровського регіону.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради згідно з рішенням міської ради «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2022рік» від 08.12.2021 року № 2/13, зі змінами та Програмою розвитку місцевого самоврядування, соціальних заходів для людей похилого віку та висвітлення діяльності Дніпровської міської ради на 2021-2025 роки, затвердженою рішенням Дніпровської міської ради від 23.09.2020 року № 20/61, зі змінами.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі 6 950 000,00 грн. (шість мільйонів дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.)
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зі змінами, методом порівняння ринкових цін, отриманих шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прас-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro.gov.ua» та на аналогічних торгівельних майданчиках, інформацію, отриману шляхом проведення попередніх ринкових консультацій, комерційних пропозицій, також враховуються ціни попередніх власних закупівель замовника аналогічних/ідентичних товарів/послуг, ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro з урахуванням індексу інфляції, які приведені до єдиних умов.
Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради не має власного веб-сайту, враховуючи це, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднене 10.11.2021 року на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Дніпровської міської ради https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-organizacijno-analitichna-sluzhba-dniprovskoi-miskoi-radi за посиланням https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ua-2021-11-10-006230-a_1.pdf.
Водночас зауважимо, що в розумінні ст.2 Бюджетного кодексу України, Комунальне підприємство «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради є одержувачем бюджетних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-03-30-000083 ● a3bd91101fa74ef9b1252dbc2bd0cdc7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 18:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.03.2022
№ 104
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.03.2022 № 104.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2021-11-10-006230-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-04-04 14:13:30
роз'яснення щодо висновку
Для підготовки аргументованого заперечення та відповідно до п.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити:
1. Згідно наказу №75 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 року вже проводився моніторинг закупівлі № UA-2021-11-10-006230-a та порушень не виявлено. Чому розпочато повторний моніторинг тієї ж самої закупівлі № UA-2021-11-10-006230-a ?
2. Згідно з Положенням про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи, управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. Отже, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області здійснює свої повноваження на території Житомирської області. Просимо повідомити, чому проводиться моніторинг закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, що знаходиться територіально в Дніпропетровській області?
3. Державною аудиторською службою України 24.02.2022 було прийнято наказ № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю» (далі — Наказ). У цьому Наказі встановлено: зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур, припинити проведення моніторингів процедур закупівель на період воєнного стану на території України. Просимо повідомити, чому управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (Н А К А З від 30.03.2022 № 104 «Про початок моніторингу закупівель») було прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2021-11-10-006230-a та оприлюднено висновок під час дії воєнного стану в Україні та в порушення наказу Державної аудиторської служби України № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю» ?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-04-07 13:08:35
Відповідь на роз’яснення змісту висновку
1. Щодо проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби (далі – Управління) в Житомирській області моніторингу процедури закупівель № UA-2021-11-10-006230-a згідно наказу Управління № 104 від 30.04.2022 року та завершення моніторингу процедури закупівель № UA-2021-11-10-006230-a, який проводився згідно наказу Управління № 75 від 16.02.2022.
Управлінням згідно наказу № 75 від 16.02.2022 року з 16.02.2022 проводився моніторинг процедури закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-006230-a, висновок про результати проведення моніторингу процедури закупівель оприлюднено в електронній системі закупівель 30.03.2022.
Слід відмітити, що на виконання вимог наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 року № 34, Управлінням з 24.02.2022 року по 24.03.2022 року тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі, при цьому на виконання вимог наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 року № 49 поновлено та завершено проведення моніторингу зазначеної процедури закупівель.
Слід зазначити, що порядок проведення моніторингу процедури закупівель регламентується статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Так, згідно абзацу 2 статті 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії, при цьому стаття 8 Закону містить обмеження щодо строку проведення моніторингу процедури закупівель (ч. 4 ст. 8 Закону), але не містить жодних обмежень щодо кількості моніторингів однієї процедури закупівель.
Разом з тим, Форму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.102020 за № 958/35241.
Поряд з тим, підпунктом 2 пункту 1 розділу III Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури (далі – Висновок), зазначено, що в констатуючій частині Висновку, зокрема, зазначаються питання, що стало предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель та перелік проаналізованих документів та інформації.
Так, у Висновку згідно наказу № 75, чітко зазначено, що «предметом аналізу (моніторингу) були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Організаційно - аналітична служба» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.02.2022 року».
Разом з тим, аналізом даних електронної системи закупівель виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду замовником тендерної пропозиції учасника ФОП Свиридова М.Д., які не були предметом дослідження попереднього моніторингу.
Так, у Висновку згідно наказу № 104 чітко зазначено, що «предметом аналізу були питання: відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель щодо внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: тендерна документація Комунального підприємства «Організаційно - аналітична служба» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), тендерна пропозиція учасника ФОП Салата О.В., тендерна пропозиція переможця ФОП Свиридова М.Д., протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.12.2021 року, протокол від 20.12.2021 року № 118, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2021 року, договір про закупівлю послуг від 04.01.2022 року № 04/01.01, додаткові угоди від 17.01.2022 року № 1 та від 20.01.2022 року № 2».
Таким чином, у вищевказаних Висновках досліджувались різні питання, що стали предметами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно проаналізовано різні документи.
2. Щодо проведення Управлінням моніторингу процедури закупівель за номером ID: UA-2021-11-10-006230-a на території в Дніпропетровській області, то відповідно до пункту 1 положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, у складі Північного офісу Держаудитслужби (далі – Офіс) утворюються структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях.
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Разом з тим, на території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Слід зазначити, що листом від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022 застуником голови Держаудитслужби доручено офісам Держаудитслужби та їх управлінням в областях провести моніторинги процедур закупівель, у тому числі, Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, зокрема, провести моніторинг процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-11-10-006230-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь Замовника: КП «Організаційно-аналітична служба» ДМР (далі – Замовник) не погоджується з не дотриманою вимогою чинного законодавства щодо права проводити моніторинг закупівлі UA-2021-11-10-006230-a Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (Н А К А З від 30.03.2022 № 104 «Про початок моніторингу закупівель») у період дії воєнного стану та скориставшись законним правом, надає аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» враховуючи в Україні надзвичайно важку ситуацію, з якою зіткнулася наша країна, Державною аудиторською службою України 24.02.2022 було прийнято наказ № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю» (далі — Наказ). У цьому Наказі встановлено: зупинити розпочаті у плановому порядку заходи державного фінансового контролю, а у разі неможливості їх зупинення — скласти акти про неможливість їх проведення із застосуванням відповідних процедур, припинити проведення моніторингів процедур закупівель на період воєнного стану на території України. Варто звернуту увагу, що 18.03.2022 набрав чинності указ Президента України про продовження строку дії воєнного стану в Україні від 14.03.2022 № 133/2022, яким воєнний стан в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб, тобто до 24.04.2022 р. 30.03.2022 року, під час дії в Україні воєнного стану, відповідно до указу Президента України №133/2022 від 14.03.2022 року, з порушенням наказу № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю» Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 року, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (Н А К А З від 30.03.2022 № 104 «Про початок моніторингу закупівель») було прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі № UA-2021-11-10-006230-a, а вже 31.03.2022 року оприлюднено Висновок. Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає Висновок від 31.03.2022 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) неправомірним (недоцільним), таким, що складений з порушенням процедури, в супереч наказу № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю» Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 року та просить відізвати або скасувати Висновок від 31.03.2022 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області на період дії воєнного стану.
2022-04-05 09:58:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 квітня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області оскаржено в Житомирському окружному адміністративному суді. |
Дата публікації: | 13 квітня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 240/6865/22 |
Дата відкриття провадження: | 20 квітня 2022 |
Документи:
13 квітня 2022 18:54
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Салата Ольга Вікторівна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП СВИРИДОВА МАРИНА ДМИТРІВНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Салата Ольга Вікторівна |
6 840 000,00
UAH з ПДВ
|
6 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СВИРИДОВА МАРИНА ДМИТРІВНА |
6 903 000,00
UAH з ПДВ
|
6 903 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Салата Ольга Вікторівна #3067205509 |
Переможець |
6 840 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2021 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 14:00
|
Протокол _3 від 17.01.2022.pdf | зміни до договору |
24 січня 2022 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 13:17
|
ДУ_04_01.01 від 04.01.2022.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 09:54
|
ДУ_1 до договору 04_01.2022 від 04.01.2022.pdf | зміни до договору |
18 січня 2022 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 09:26
|
Договор _04.01.01 від 04.01.2022.pdf | укладений |
05 січня 2022 09:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | XII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 04/01.01 від 04.01.2022 в наступній редакції : Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОРГАНІЗАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА СЛУЖ-БА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 49000, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75 ЄДРПОУ 38360501 р/р UA758201720344380002000097189 в Державній казначейській службі України м. Київ, МФО 820172 Директор КП «ОРГАНІЗАЦІЙНО- АНАЛІТИЧНА СЛУЖБА» ДМР _________________ / А. О. Коваленко Виконавець: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САЛАТА ОЛЬГА ВІКТОРІВНА 49000, м. Дніпро, вул. Жовтнева, буд. 124 р/р UA403065000000026009500007553 в АТ «АБ «РАДАБАНК» у м. Дніпро ІПН 3067205509, МФО 306500 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ _____________________/ О. В. Салата |
Номер договору про закупівлю: | 04/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відмінити додаткову угоду №1 до договору № 04/01.01 від 04.01.2022 року 2. Викласти п 1.2. договору № 04/01.01 від 04.01.2022 року в наступній редакції: « 1.2. Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: (CPV): 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі),(далі- Послуги).Джерело фінансу-вання – міський бюджет. 3. Додати п. 1.2.1 договору № 04/01.01 від 04.01.2022 року в наступній редакції: «1.2.1. Найменування послуг: Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі. 4. Викласти розділ ХІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 04/01.01 від 04.01.2022 року в новій редакції. 5. Інші умови Договору № 04/01.01 від 04.01.2022 року та Додатків до нього, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору№ 04/01.01 від 04.01.2022 року , набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2022 року. 7. Цю Додаткову угоду складено у двох примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 04/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол №3 від 17.01.2022 п.1 Про оформлення укладеного за результатами договору, а саме надпис «Додаток 3 до тендерної документації» на першій сторінці договору 04/01.01 від 04.01.2022 року, який опублікований в системі PROZORRO на електронному майданчику e-tender.biz за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-10-006230-a, закупівлі за кодом ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - в пресі) DK 021: 2015: 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of the Dnieper City Council, its executive bodies, officials and deputies through the media - in the press), UA-2021-11-10-006230-a. |
Номер договору про закупівлю: | 04/01.01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |