Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшетний комп’ютер (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2021-11-10-003674-b b465f31b14d44585ad89f4182e2a0c7d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0443639676 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0443639676
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Електронною системою закупівель двічі автоматично відмінено тендер за предметом закупівлі Планшетний комп’ютер (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (звіти про результати проведення процедур закупівель: UA-2021-05-28-002389-a від 14.06.2021 та UA-2021-08-31-002955-c від 17.09.2021). На підставі вищезазначеного та відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Національного антикорупційного бюро України прийнято рішення щодо проведення переговорної процедури закупівлі за предметом Планшетний комп’ютер (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») з ТОВ «ФІРМА «РУБІЖ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 19:08
Оскарження наміру укласти договір: 21 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Строк (термін) поставки товару: не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту укладення договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комп.
Планшетний комп’ютер (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2021 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

10 листопада 2021 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 18:51
UA-2021-08-31-002955-c-report.pdf
10 листопада 2021 18:51
UA-2021-05-28-002389-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "РУБІЖ"
#24744432
Переможець 13 398,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 19:08

Документи

10 листопада 2021 19:08
Електронний підпис
10 листопада 2021 19:07
Протокол переговорів.pdf
10 листопада 2021 19:07
Протокол 377.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 19:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "РУБІЖ"
#24744432
13 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 19:08
Електронний підпис
10 листопада 2021 19:07
Протокол переговорів.pdf
10 листопада 2021 19:07
Протокол 377.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 15:55
договір 429.pdf укладений
26 листопада 2021 15:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Планшетний комп’ютер (код 30210000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») 2 комп. 6 699,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2021 09:31
13 398,00 UAH UA208201720343120001000090209
Національне бюро
UA213206490000026003052695924
ТОВ "ФІРМА РУБІЖ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 21 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 398,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 233,00 UAH)