Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення амбулаторії в с. Віта Поштова, вул. Звенигородська, 26, Фастівського району, Київської області
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-11-10-003565-c fa327edb27354f28a8d2eb364dd4dde1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріненко Марія Олександрівна

+380442510006 gatne.ks-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гатненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358508
Місцезнаходження: 08160, Україна , Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Фастівський район, с.Гатне, вул. Київська. 138.
Контактна особа: Гуріненко Марія Олександрівна
+380442510006
gatne.ks-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 20:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 20:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2021 20:37
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким 3виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – ЄДРПОУ 04358508, Банк: УДКСУ, м. Київ, р/р UA868201720355129023098021587. реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим умови настання гарантійних випадків; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір тендерного забезпечення: 4500 грн, що у розмірі 3 відсотки від очікуваної вартості закупівлі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення амбулаторії в с. Віта Поштова, вул. Звенигородська, 26, Фастівського району, Київської області, ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08170, Україна, Київська область, с. Віта Поштова, вул. Звенигородська, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться  по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 120 днів. Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК, файл _іmp). Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким 3виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – ЄДРПОУ 04358508, Банк: УДКСУ, м. Київ, р/р UA868201720355129023098021587. реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим умови настання гарантійних випадків; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір тендерного забезпечення: 4500 грн, що у розмірі 3 відсотки від очікуваної вартості закупівлі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок учасника.

Сума забезпечення: 4500 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та відноситься до банків перших трьох груп, відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулюванням діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
10 листопада 2021 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 20:33
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 20:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КОПАЧ РУСЛАН ЛЕОНІДОВИЧ 148 500,00
UAH з ПДВ
148 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 18:33
Електронний підпис
22 листопада 2021 18:21
20. Витяг ЄДР.PDF
22 листопада 2021 18:21
29.ЦПХ Пікож.PDF
22 листопада 2021 18:21
21. Виписка ЄДР.PDF
22 листопада 2021 18:21
07. Перс_ дані_ прац..PDF
22 листопада 2021 18:21
Відгук Шпитьки.PDF
22 листопада 2021 18:21
24. Дов МТЗ.PDF
22 листопада 2021 18:21
12. Цінова пропозиція.PDF
22 листопада 2021 18:21
27.ЦПХ Цитнврук.PDF
22 листопада 2021 18:21
11980.imd
22 листопада 2021 18:21
Кошторисні документи.PDF
22 листопада 2021 18:21
18. Уповноважений.PDF
22 листопада 2021 18:21
10. Кал_графік_вик_роб.PDF
22 листопада 2021 18:21
Довідка аналогічні.PDF
22 листопада 2021 18:21
19. Єдиний податок.PDF
22 листопада 2021 18:21
23. Гарантія_тех_заб.PDF
22 листопада 2021 18:21
17Дов_додаток1.PDF
22 листопада 2021 18:21
11. Проект_дог.PDF
22 листопада 2021 18:21
25. ЦПХ Ясінський.PDF
22 листопада 2021 18:21
22.Контактні дані.PDF
22 листопада 2021 18:21
32. Договір _32.PDF
22 листопада 2021 18:21
13. Згода_ проект_дог.PDF
22 листопада 2021 18:21
09. Тудове закон..PDF
22 листопада 2021 18:21
26. ЦПХ Кравчук.PDF
22 листопада 2021 18:21
33.Договір _6508.PDF
22 листопада 2021 18:21
28. ЦПХ Семеняка.PDF
22 листопада 2021 18:21
16.Дов_ліцензія.PDF
22 листопада 2021 18:21
02. Довкілля.PDF
22 листопада 2021 18:21
30. Дов_працівник.PDF
22 листопада 2021 18:21
14. Субпідряд.PDF
22 листопада 2021 18:21
01. Дов_тех_вим.PDF
22 листопада 2021 18:21
Довідка ДПС.PDF
22 листопада 2021 18:21
Дов_про відкр_рах.pdf
22 листопада 2021 18:21
06. Вивіз сміття.PDF
22 листопада 2021 18:21
Дов_про заборг..pdf
22 листопада 2021 18:21
15. Згода_укладення_дог..PDF
22 листопада 2021 18:21
08. Дотримання норм.PDF
22 листопада 2021 18:21
31 Дог_ вивіз сміття.PDF
22 листопада 2021 18:21
03. АВК.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОПАЧ РУСЛАН ЛЕОНІДОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОПАЧ РУСЛАН ЛЕОНІДОВИЧ
#2529820236
Переможець 148 500,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 19:58

Документи

24 листопада 2021 19:58
Електронний підпис
24 листопада 2021 19:57
протокол 2 ав.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 19:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОПАЧ РУСЛАН ЛЕОНІДОВИЧ
#2529820236
148 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 19:58
Електронний підпис
24 листопада 2021 19:57
протокол 2 ав.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 18:46
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 20:12
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 20:10
дог 274.PDF укладений
01 грудня 2021 20:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2021 11:32
34 294,00 UAH UA368201720344220028000021587
Гатненська сільська рада
UA073052990000026000000123850
ФОП Копач Руслан Леонiдович
Оплачений
24 грудня 2021 12:46
106 684,00 UAH UA368201720344220028000021587
Гатненська сільська рада
UA073052990000026000000123850
ФОП Копач Руслан Леонiдович
Оплачений
30 грудня 2021 12:52
7 522,00 UAH UA368201720344220028000021587
Гатненська сільська рада
UA073052990000026000000123850
ФОП Копач Руслан Леонiдович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 148 500,00
UAH