Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з проведення онлайн-тренінгу на тему: “Інтернатура бізнесу 2.0: збудуй свою власну справу” для бізнесу
Очікувана вартість
158 000,00 UAH
UA-2021-11-10-003353-a cc8d2dbf23fc466e9a2f10e8822e8aa9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Кефель

+380567428342 kefel@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02741404
Вебсайт: https://adm.dp.gov.ua/dniprooda/pro-oda/departamenti-ta-upravlinnya/departament-ekonomichnogo-rozvitku
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Олександра Поля, 1
Контактна особа: Алла Кефель
+380567428342
kefel@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 19 листопада 2021 13:19
Очікувана вартість: 158 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з проведення онлайн-тренінгу на тему: “Інтернатура бізнесу 2.0: збудуй свою власну справу” для бізнесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2021
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 10:39
Додаток 4 договор.doc
10 листопада 2021 10:39
Додаток 3. Цінова пропозиція..docx
10 листопада 2021 10:39
Додаток 2. Технічне завдання.docx
10 листопада 2021 10:39
Додаток 1. Кваліфікація учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-10-003353-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРОМАДСЬКА ШКОЛА БІЗНЕСУ» , Код ЄДРПОУ:39380948
Дата подання: 19 листопада 2021 18:10
Відмінити результати аукціону і скасувати процедуру спрощеної закупівлі
Вимога до Замовника спрощеної процедури закупівлі – відмінити результати аукціону і скасувати процедуру спрощеної закупівлі, оскільки:
1. Порушено ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 5: Тендер/спрощена закупівля не може проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель згідно з частиною першою цієї статті.
2. Порушено ст. 14 Спрощені закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: пункт 2.1 оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Також пункт 3 цієї статті - В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
3. Порушено ст. 20 Порушення прав власника свідоцтв ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», а саме пункт 1. Будь-яке посягання на права власника свідоцтва, передбачені статтею 16 цього Закону, в тому числі вчинення без згоди власника свідоцтва дій, що потребують його згоди, та готування до вчинення таких дій, вважається порушенням прав власника свідоцтва, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.
4. Порушено ст.16 пункт 8. ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», а саме в документації Замовника, а також в документації переможця спрощеної процедури закупівлі відсутній Ліцензійний договір від власника торгової марки – право на використання торгової марки. Ліцензійний договір повинен містити, зокрема, інформацію про способи використання торговельної марки, територію та строк, на які дозволено її використання, та умову, що якість товарів і послуг, виготовлених чи наданих за ліцензійним договором, не буде нижчою якості товарів і послуг власника свідоцтва і він здійснюватиме контроль за виконанням цієї умови.
Керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 17.2 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме відсутність в документації Замовника спрощеної процедури закупівлі файлу з назвою та інформацією, яка вимагається ст. 10 пункт 5, ст. 15 пункт 2.1 та пункт 3 цієї статті, Замовник має відмінити спрощену процедуру закупівлі.
Керуючись ст. 44 Відповідальність за порушення вимог цього Закону, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 1 та пункт 2, просимо Вас притягнути службових ( посадових) осіб Замовника до відповідальності згідно із законами України.
Базуючись на принципах закупівлі - ст.5, пункті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми, як Учасники спрощеної закупівлі хочемо розуміти на яких підставах прийнято рішення про перемогу іншого Учасника, якщо документація Замовника спрощеної процедури закупівлі є з грубими порушеннями ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 16:06
Відповідно до ст. 10 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкт договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до ст. 14 п. 4 Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-10-003353-a) 10.11.2021 розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проєкт договору про закупівлю та вимоги до предмета закупівлі у відповідності до ст. 14 Закону. Вимог щодо розміщення оголошення про проведення спрощеної закупівлі окремим файлом Законом не передбачено.
Відповідно до п. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У період уточнення інформації під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-10-003353-a через електрону систему закупівель жоден з учасників не звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Щодо порушеного питання стосовно права на використання торговельної марки відповідно до Закону України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг”. Замовником у документах до спрощеної закупівлі UA-2021-11-10-003353-a, та під час проведення онлайн-тренінгу використання будь-якої торговельної марки не передбачається.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

22 листопада 2021 16:06
Протокол 12.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГОЛДЕН СТАФФ ГЛОБАЛ 156 700,00
UAH з ПДВ
128 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРОМАДСЬКА ШКОЛА БІЗНЕСУ» 158 000,00
UAH з ПДВ
128 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 17:59
Електронний підпис
18 листопада 2021 17:53
Комерційна_пропозиція_.pdf
18 листопада 2021 17:53
акти з компаніями.pdf
18 листопада 2021 17:53
Довідка про працівників.pdf
18 листопада 2021 17:53
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2021 17:53
Досвід Голден Стафф Глобал.pdf

Публічні документи

18 листопада 2021 14:28
Електронний підпис
18 листопада 2021 14:26
Наказ.pdf
18 листопада 2021 14:26
Виписка з ЄДР.pdf
18 листопада 2021 14:26
Сканований проект договору.pdf
18 листопада 2021 14:26
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2021 14:26
CV Sten 2021 UA.pdf
18 листопада 2021 14:26
Довідка про персонал.pdf
18 листопада 2021 14:26
Довідкавимоги ст 17.pdf
18 листопада 2021 14:26
CV Beltyukov 2021 UA.pdf
18 листопада 2021 14:26
Витяг з ЄП.pdf
18 листопада 2021 14:26
Лист згода договору.pdf
18 листопада 2021 14:26
Рекомендаційний лист 1.pdf
18 листопада 2021 14:26
Виписка з протоколу.pdf
18 листопада 2021 14:26
Гарантійний лист.pdf
18 листопада 2021 14:26
CV Білоус 2021 UA.pdf
18 листопада 2021 14:26
Довідка ст 17.pdf
18 листопада 2021 14:26
CV Чорний 2021.pdf
18 листопада 2021 14:26
Лист-відгук ДонОДА.pdf
18 листопада 2021 14:26
Довідка ст 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГОЛДЕН СТАФФ ГЛОБАЛ

ТОВ "Громадська школа бізнесу"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГОЛДЕН СТАФФ ГЛОБАЛ
#41578769
Переможець 128 400,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 16:01

Документи

19 листопада 2021 16:01
Електронний підпис
19 листопада 2021 15:56
Протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГОЛДЕН СТАФФ ГЛОБАЛ
#41578769
128 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 16:01
Електронний підпис
19 листопада 2021 15:56
Протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 08:54
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 17:00
Дог. 20.pdf укладений
30 листопада 2021 16:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 10:06
128 400,00 UAH UA678201720344280002000003684
Департамент економічного розвитку ДОДА
UA773206490000026004052662387
ТОВ "ГОЛДЕН СТАФФ ГЛОБАЛ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 128 400,00
UAH