Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з проведення онлайн-тренінгу на тему: “Інтернатура бізнесу 2.0: збудуй свою власну справу” для бізнесу
Очікувана вартість
158 000,00 UAH
UA-2021-11-10-003353-a ● cc8d2dbf23fc466e9a2f10e8822e8aa9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02741404 |
Вебсайт: | https://adm.dp.gov.ua/dniprooda/pro-oda/departamenti-ta-upravlinnya/departament-ekonomichnogo-rozvitku |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Олександра Поля, 1 |
Контактна особа: |
Алла Кефель +380567428342 kefel@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 158 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з проведення онлайн-тренінгу на тему: “Інтернатура бізнесу 2.0: збудуй свою власну справу” для бізнесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2021
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 10:39 |
Додаток 4 договор.doc | |
10 листопада 2021 10:39 |
Додаток 3. Цінова пропозиція..docx | |
10 листопада 2021 10:39 |
Додаток 2. Технічне завдання.docx | |
10 листопада 2021 10:39 |
Додаток 1. Кваліфікація учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-10-003353-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРОМАДСЬКА ШКОЛА БІЗНЕСУ» , Код ЄДРПОУ:39380948
Дата подання: 19 листопада 2021 18:10
Відмінити результати аукціону і скасувати процедуру спрощеної закупівлі
Вимога до Замовника спрощеної процедури закупівлі – відмінити результати аукціону і скасувати процедуру спрощеної закупівлі, оскільки:
1. Порушено ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 5: Тендер/спрощена закупівля не може проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель згідно з частиною першою цієї статті.
2. Порушено ст. 14 Спрощені закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: пункт 2.1 оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Також пункт 3 цієї статті - В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
3. Порушено ст. 20 Порушення прав власника свідоцтв ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», а саме пункт 1. Будь-яке посягання на права власника свідоцтва, передбачені статтею 16 цього Закону, в тому числі вчинення без згоди власника свідоцтва дій, що потребують його згоди, та готування до вчинення таких дій, вважається порушенням прав власника свідоцтва, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.
4. Порушено ст.16 пункт 8. ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», а саме в документації Замовника, а також в документації переможця спрощеної процедури закупівлі відсутній Ліцензійний договір від власника торгової марки – право на використання торгової марки. Ліцензійний договір повинен містити, зокрема, інформацію про способи використання торговельної марки, територію та строк, на які дозволено її використання, та умову, що якість товарів і послуг, виготовлених чи наданих за ліцензійним договором, не буде нижчою якості товарів і послуг власника свідоцтва і він здійснюватиме контроль за виконанням цієї умови.
Керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 17.2 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме відсутність в документації Замовника спрощеної процедури закупівлі файлу з назвою та інформацією, яка вимагається ст. 10 пункт 5, ст. 15 пункт 2.1 та пункт 3 цієї статті, Замовник має відмінити спрощену процедуру закупівлі.
Керуючись ст. 44 Відповідальність за порушення вимог цього Закону, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 1 та пункт 2, просимо Вас притягнути службових ( посадових) осіб Замовника до відповідальності згідно із законами України.
Базуючись на принципах закупівлі - ст.5, пункті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми, як Учасники спрощеної закупівлі хочемо розуміти на яких підставах прийнято рішення про перемогу іншого Учасника, якщо документація Замовника спрощеної процедури закупівлі є з грубими порушеннями ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. Порушено ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 5: Тендер/спрощена закупівля не може проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель згідно з частиною першою цієї статті.
2. Порушено ст. 14 Спрощені закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: пункт 2.1 оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; Також пункт 3 цієї статті - В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
3. Порушено ст. 20 Порушення прав власника свідоцтв ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», а саме пункт 1. Будь-яке посягання на права власника свідоцтва, передбачені статтею 16 цього Закону, в тому числі вчинення без згоди власника свідоцтва дій, що потребують його згоди, та готування до вчинення таких дій, вважається порушенням прав власника свідоцтва, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.
4. Порушено ст.16 пункт 8. ЗУ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», а саме в документації Замовника, а також в документації переможця спрощеної процедури закупівлі відсутній Ліцензійний договір від власника торгової марки – право на використання торгової марки. Ліцензійний договір повинен містити, зокрема, інформацію про способи використання торговельної марки, територію та строк, на які дозволено її використання, та умову, що якість товарів і послуг, виготовлених чи наданих за ліцензійним договором, не буде нижчою якості товарів і послуг власника свідоцтва і він здійснюватиме контроль за виконанням цієї умови.
Керуючись ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 17.2 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме відсутність в документації Замовника спрощеної процедури закупівлі файлу з назвою та інформацією, яка вимагається ст. 10 пункт 5, ст. 15 пункт 2.1 та пункт 3 цієї статті, Замовник має відмінити спрощену процедуру закупівлі.
Керуючись ст. 44 Відповідальність за порушення вимог цього Закону, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме пункт 1 та пункт 2, просимо Вас притягнути службових ( посадових) осіб Замовника до відповідальності згідно із законами України.
Базуючись на принципах закупівлі - ст.5, пункті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», ми, як Учасники спрощеної закупівлі хочемо розуміти на яких підставах прийнято рішення про перемогу іншого Учасника, якщо документація Замовника спрощеної процедури закупівлі є з грубими порушеннями ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2021 16:06
Відповідно до ст. 10 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проєкт договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно до ст. 14 п. 4 Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-10-003353-a) 10.11.2021 розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проєкт договору про закупівлю та вимоги до предмета закупівлі у відповідності до ст. 14 Закону. Вимог щодо розміщення оголошення про проведення спрощеної закупівлі окремим файлом Законом не передбачено.
Відповідно до п. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У період уточнення інформації під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-10-003353-a через електрону систему закупівель жоден з учасників не звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Щодо порушеного питання стосовно права на використання торговельної марки відповідно до Закону України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг”. Замовником у документах до спрощеної закупівлі UA-2021-11-10-003353-a, та під час проведення онлайн-тренінгу використання будь-якої торговельної марки не передбачається.
Замовником в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-10-003353-a) 10.11.2021 розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проєкт договору про закупівлю та вимоги до предмета закупівлі у відповідності до ст. 14 Закону. Вимог щодо розміщення оголошення про проведення спрощеної закупівлі окремим файлом Законом не передбачено.
Відповідно до п. 7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У період уточнення інформації під час проведення спрощеної закупівлі UA-2021-11-10-003353-a через електрону систему закупівель жоден з учасників не звернувся до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Щодо порушеного питання стосовно права на використання торговельної марки відповідно до Закону України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг”. Замовником у документах до спрощеної закупівлі UA-2021-11-10-003353-a, та під час проведення онлайн-тренінгу використання будь-якої торговельної марки не передбачається.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ГОЛДЕН СТАФФ ГЛОБАЛ |
156 700,00
UAH з ПДВ
|
128 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРОМАДСЬКА ШКОЛА БІЗНЕСУ» |
158 000,00
UAH з ПДВ
|
128 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГОЛДЕН СТАФФ ГЛОБАЛ #41578769 |
Переможець |
128 400,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 17:00
|
Дог. 20.pdf | укладений |
30 листопада 2021 16:57
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 грудня 2021 10:06
|
128 400,00 UAH | UA678201720344280002000003684 Департамент економічного розвитку ДОДА |
UA773206490000026004052662387 ТОВ "ГОЛДЕН СТАФФ ГЛОБАЛ" |
Оплачений |