Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фабрика друку для закладів освіти
Очікувана вартість
193 980,00 UAH
UA-2021-11-10-003122-c 96da59d05baa471e990203b4b9f24e03
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Ігор Миколайович

+380433522246 igorfedorov92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41532621
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Федоров Ігор Миколайович
+380433522246
igorfedorov92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 23 листопада 2021 14:50
Очікувана вартість: 193 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Багатофункціональний пристрій + додаткові контейнери з чорнилом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232150-0 — Струменеві принтери
15 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 30232150-0 — Струменеві принтери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 15 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 15:51
Перелік внесених змін.docx
12 листопада 2021 15:51
ОГОЛОШЕННЯ.docx
12 листопада 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2021 15:51
Перелік внесених змін.docx
12 листопада 2021 15:51
ОГОЛОШЕННЯ.docx
10 листопада 2021 16:38
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-10-003122-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 12 листопада 2021 20:36
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2021 15:29
Звертаємо Вашу увагу, та той факт, що Рішення АМКУ на які Ви посилаєтесь: 1) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-14-000597-a, 2) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-15-000266-c містять вимогу щодо надання Листа-авторизації саме від виробника товару, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в той час як оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника містить вимогу щодо надання Листа-авторизації від виробника та/або офіційного дистриб'ютора . Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернатива, надати Лист-авторизацію від офіційного представництва запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах. Вимога щодо надання виробника та/або офіційного дистриб'ютора дозволяє Замовнику уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження та в будь якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників.
Також позицію щодо відсутності дискримінації у вимозі про надання Листа-авторизації підтримує і Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ, зокрема, у своїх рішеннях від 08.06.2018 № 5498-р/пк-пз, від 13.08.2020 № 15536-р/пк-пз та інших.
У зв’язку з викладеним Замовник не вбачає необхідності внесення змін до документації в цій частині.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вважає вимогу щодо надання Листа-авторизації на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб'ютора такою, що обмежує коло учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА 182 700,00
UAH з ПДВ
182 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 193 698,00
UAH з ПДВ
193 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2021 19:51
Електронний підпис
20 листопада 2021 19:50
Електронний підпис
20 листопада 2021 19:49
Витяг з ЄДР.pdf
20 листопада 2021 19:49
Додаток 2. Пропозиція.pdf
20 листопада 2021 19:49
Копія паспорту_ РНОКПП.pdf
20 листопада 2021 19:49
Додаток 5. Проєкт Договору.pdf
20 листопада 2021 19:49
Додаток 3. Лист- згода.pdf

Публічні документи

22 листопада 2021 16:29
Електронний підпис
22 листопада 2021 15:52
Відомості ЄДР (Статистика).pdf
22 листопада 2021 15:52
Витяг (ПДВ).pdf
22 листопада 2021 15:52
Сертифікати HP.pdf
22 листопада 2021 15:52
Аналогічний договір (Бар).pdf
22 листопада 2021 15:52
Технічний паспорт.pdf
22 листопада 2021 15:52
Лист-відгук (Бар).pdf
22 листопада 2021 15:52
Гарантійний лист (санкції).pdf
22 листопада 2021 15:52
Авторизація HP.pdf
22 листопада 2021 15:52
Наказ (директор).pdf
22 листопада 2021 15:52
Пропозиція (Додаток 2).pdf
22 листопада 2021 15:52
Витяг розширений (ЄДР).pdf
22 листопада 2021 15:52
Лист-відгук (Теплик).pdf
22 листопада 2021 15:52
Виписка з ЄДР.pdf
22 листопада 2021 15:52
Довідка (посилання на сайт).pdf
22 листопада 2021 15:52
Гарантійний лист (витрати).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
Переможець 182 700,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2021 14:08

Документи

24 листопада 2021 14:07
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:17
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
182 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2021 14:07
Електронний підпис
24 листопада 2021 11:17
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 13:07
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 09:29
Договір укладений
29 листопада 2021 09:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Багатофункціональний пристрій + додаткові контейнери з чорнилом 15 шт 6 690,00
UAH
Багатофункціональний пристрій 15 шт 5 490,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 182 700,00
UAH