Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (благоустрій) міського парку біля озера у м. Нововолинськ, Волинської області. Код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
1 404 407,04 UAH
UA-2021-11-10-002903-c 1bfdaf32a0274a7b8fa23cac3077d395
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабичук Святослав Володимирович

+380679588204 bsv191179@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Бабичук Святослав Володимирович
+380679588204
bsv191179@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 09:00
Початок аукціону: 22 листопада 2021 13:49
Очікувана вартість: 1 404 407,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 022,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерні пропозиції учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до оголошення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (благоустрій) міського парку біля озера у м. Нововолинськ, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, Міський парк біля озера
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до статті 23 та статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник бере бюджетні зобов’язання та здійснює платежі за цим Договором лише за наявності відповідних бюджетних призначень і тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом згідно з бюджетним законодавством України. Замовник оплачує виконані роботи по мірі надходження коштів з місцевого бюджету. Поетапна оплата здійснюється Замовником шляхом проміжних платежів по мірі виконання робіт на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2021 16:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 16:11
Проект договору.docx
10 листопада 2021 16:11
Оголошення про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічного завдання
Дата подання: 15 листопада 2021 08:38
Дата відповіді: 15 листопада 2021 14:57
Шановний замовнику! Для правильного розрахунку ціни пропозиції Вашої закупівлі Вам необхідно вказати (уточнити) розділ 2 «Технічне завдання» Додатку 2 до тендерної документації, а саме: п.22 – вказати специфікацію (розміри,креслення) лавок згідно проектної документації.
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо наступне:
Характеристики лавки. Матеріал – дерево на металевих квадратних стійках; висота – 45 см.; ширина – 40 см.; довжина – 120 см.; колір - коричневий. Максимальне навантаження – 300 кг. (Лава GoodsMetal в стилі Лофт або аналог) Дякуємо за уточнення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 1 250 130,00
UAH з ПДВ
999 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕКОНБУД" 1 357 844,34
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СМ-Рембуд 1 298 993,96
UAH з ПДВ
1 279 977,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДПРОМ" 1 384 007,70
UAH з ПДВ
1 281 457,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2021 11:31
Електронний підпис
17 листопада 2021 11:30
відомості про учасника.pdf
17 листопада 2021 11:30
ліцензія.pdf
17 листопада 2021 11:30
довідка субпідряд.pdf
17 листопада 2021 11:30
Наказ_рішення засновника.pdf
17 листопада 2021 11:30
лист захист довкілля.pdf
17 листопада 2021 11:30
розрахунок договірної ціни.pdf
17 листопада 2021 11:30
лист згода.pdf
17 листопада 2021 11:30
цінова пропозиція.pdf
17 листопада 2021 11:30
довідка працівники.pdf
17 листопада 2021 11:30
свідоцтво ПДВ.pdf
17 листопада 2021 11:30
проект договору.pdf
17 листопада 2021 11:30
технічні характеристики.pdf
17 листопада 2021 11:30
дозвола.pdf

Публічні документи

18 листопада 2021 18:30
Електронний підпис
18 листопада 2021 18:28
9. Наказ на директора.pdf
18 листопада 2021 18:28
9. Статут.pdf
18 листопада 2021 18:28
6. Витяг ЄДР.pdf
18 листопада 2021 18:28
10. Захист довкілля.pdf
18 листопада 2021 18:28
3. Календарний графік.pdf
18 листопада 2021 18:28
5. Дозвільна документація.pdf
18 листопада 2021 18:28
3. Проект договору.pdf
18 листопада 2021 18:28
12. Наявність працівників.pdf
18 листопада 2021 18:28
2. Загальні вимоги.pdf
18 листопада 2021 18:28
2. Технічне завдання.pdf
18 листопада 2021 18:28
9. Опис документів.pdf
18 листопада 2021 18:28
4. Щодо ліцензування.pdf
18 листопада 2021 18:28
7. Витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2021 18:28
7. Свідоцтво ПДВ.pdf
18 листопада 2021 18:28
13. Щодо субпідрядників.pdf
18 листопада 2021 18:28
1. Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2021 18:28
8. Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

18 листопада 2021 15:39
Електронний підпис
18 листопада 2021 15:31
16_Локальний кошторис.pdf
18 листопада 2021 15:31
17_Зведений кошторис.pdf
18 листопада 2021 15:31
Виписка ТОВ СМ-РЕМБУД 20_11_2020.pdf
18 листопада 2021 15:31
02_Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2021 15:31
Ліцензія_ТОВ СМ-РЕМБУД.pdf
18 листопада 2021 15:31
Паспорт директор.pdf
18 листопада 2021 15:31
14_Календарний графік.pdf
18 листопада 2021 15:31
04_Довідка працівники.pdf
18 листопада 2021 15:31
12_Довідка щодо ліцензії СС-1.pdf
18 листопада 2021 15:31
09_Технічне завдання.pdf
18 листопада 2021 15:31
15_Договірна ціна.pdf
18 листопада 2021 15:31
Відгук Заболоття договір _17.pdf
18 листопада 2021 15:31
06_Довідка субпідрядники.pdf
18 листопада 2021 15:31
Договір підряду _17 2019.pdf
18 листопада 2021 15:31
13_Проект договору.pdf
18 листопада 2021 15:31
01_Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

18 листопада 2021 16:53
Електронний підпис
18 листопада 2021 16:53
Повноваження посад.осіб.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Локальний кошторис.pdf
18 листопада 2021 16:53
Лист захист довкілля.pdf
18 листопада 2021 16:53
ЗВВ.pdf
18 листопада 2021 16:53
Дозвіл на підв.небезп.р-ти.pdf
18 листопада 2021 16:53
Декларація (ориг).pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Згода з умовами договору.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Статут(ориг).pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Паспорт ІПН директора.pdf
18 листопада 2021 16:53
ДЦ.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Локальний кошторис.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Проект договору.pdf
18 листопада 2021 16:53
Відомості про учасника.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Ліцензія (ориг).pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
с-во платника ПДВ.pdf
18 листопада 2021 16:53
Лист захист довкілля.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
с-во платника ПДВ.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Вимоги.pdf
18 листопада 2021 16:53
Про субпідрядника.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
щодо ліцензії.pdf
18 листопада 2021 16:53
план-графік.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2021 16:53
відомість ресурсів.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
ДЦ.pdf
18 листопада 2021 16:53
Зведений кошт.розр-к.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Довідка про працівників.pdf
18 листопада 2021 16:53
щодо ліцензії.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Про субпідрядника.pdf
18 листопада 2021 16:53
план-графік.pdf
18 листопада 2021 16:53
ЗВВ.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
цінова пропозиція.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Довідка про працівників.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Відомості про учасника.pdf
18 листопада 2021 16:53
Ліцензія (ориг).pdf
18 листопада 2021 16:53
відомість ресурсів.pdf
18 листопада 2021 16:53
Проект договору.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Вимоги.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Декларація (ориг).pdf
18 листопада 2021 16:53
Статут(ориг).pdf
18 листопада 2021 16:53
Зведений кошт.розр-к.pdf
18 листопада 2021 16:53
Паспорт ІПН директора.pdf.p7s
18 листопада 2021 16:53
Згода з умовами договору.pdf
18 листопада 2021 16:53
Повноваження посад.осіб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МП Сантехмонтаж"

ТОВ "РЕКОНБУД"

ТОВ СМ-Рембуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МП Сантехмонтаж"
#30297532
Відхилено 999 880,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2021 13:28
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2021 16:44

Документи

25 листопада 2021 13:28
Електронний підпис

Документи

30 листопада 2021 16:44
Електронний підпис
30 листопада 2021 10:58
протокол-повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2021 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕКОНБУД"
#35826032
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2021 16:44
Електронний підпис
30 листопада 2021 10:58
протокол-повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 15:46
Дод.угода 6 від 22.12.2023р. до дог.391 укладений
22 грудня 2023 15:45
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 15:57
дод.угода 5 від 26.12.2022р. до дог.391.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:55
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 09:19
дод.угода 4 від 29.08.2022 до дог.391.pdf зміни до договору
29 серпня 2022 09:18
Електронний підпис укладений
11 липня 2022 16:50
дод.угода 3 від 11.07.2022 до дог.391.pdf зміни до договору
11 липня 2022 16:49
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 16:11
дод.угода 2 від 31.03.2021 до дог.391.pdf зміни до договору
31 березня 2022 16:10
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:00
дод.угода 1 від 20.12.2021 до дог.391.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 16:18
план фінансування.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 17:44
додаток 3 кал. план-графік укладений
07 грудня 2021 17:41
додаток 1 і 2 дог.ціна і кошторис укладений
07 грудня 2021 17:41
договір укладений
07 грудня 2021 17:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт (благоустрій) міського парку біля озера у м. Нововолинськ, Волинської області 1 роб 1 000 000,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 серпня 2022 09:31
348 592,75 UAH UA108201720344301023195045211
ВУКГ НМР
UA558201720355399590000705060
ТзОВ "Реконбуд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підписання Додатку № 4 до Договору
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: План фінансування
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із несприятливими погодними умовами Сторони по Договору вирішили перенести виконання робіт запланованих у 2021 році на 2022р.
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до п.4.1.1 та п.4.1.2 договору
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зміною реквізитів для оплати Замовника, сторони дійшли згоди викласти Розділ 22 Договору №391 від 07.12.2021 року - «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зміною банківських реквізитів Виконавця, сторони дійшли згоди викласти Розділ 22 Договору №391 від 07.12.2021 року - «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи, п. 4 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони домовились продовжити термін дії Договору підряду №391 від 07.12.2021року – до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 391
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт (благоустрій) міського парку біля озера у м. Нововолинськ, Волинської області 1 роб 1 000 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 348 592,75
UAH (в тому числі ПДВ 58 098,79 UAH)
Причини розірвання договору: В зв’язку з необхідністю здійснити коригуванням проектно-кошторисної документації та відсутністю потреби у виконанні усього обсягу робіт, Сторони погодили припинити дію Договору.