Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліцензування та технічна підтримка програмного забезпечення
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2021-11-10-002823-b c6eaf55e3fa041b59834b5b9afc74830
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малакаєв Сергій Володимирович

0487381865 Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Малакаєв Сергій Володимирович
0487381865
Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2021 12:00
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48780000-9: Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом


1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Ліцензування та технічна підтримка програмного забезпечення за кодом ДК 021:2015 - 48780000-9 Пакети програмного забезпечення для управління системами, запам’ятовувальними пристроями та контентом 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 шт. 4.2. Місце поставки товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація морського порту Південний). 5. Строк поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг: до 20.12.2021. 6. Умови оплати: Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки Товару та підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 540 000,00 грн. без ПДВ/ 648 000,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 17.11.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 23.11.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 2%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Програмна продукція VMware vSphere 7 Essentials Plus Kit for 3 hosts (Max 2 processors per host) з підтримкою Basic Support/Subscription for VMware vSphere 7 Essentials Plus Kit for 3 hosts (Max 2 processors per host) for 5 year (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 48781000-6 — Пакети програмного забезпечення для управління системами
10 шт.
Програмна продукція GFI HelpDesk Fusion - Subscription for 3 year (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 48781000-6 — Пакети програмного забезпечення для управління системами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки Товару та підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2021 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 15:40
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙБІТ" 528 870,00
UAH
528 870,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 листопада 2021 15:01
Електронний підпис
22 листопада 2021 15:01
1. УповнОсоба.pdf
19 листопада 2021 13:10
Електронний підпис
19 листопада 2021 13:09
11. Авторизація GFI.pdf
19 листопада 2021 13:09
11. Авторизація vmware.pdf
19 листопада 2021 13:09
13. ст17_.pdf
19 листопада 2021 13:09
1. УповнОсоба.pdf
19 листопада 2021 13:09
3. Про комапнію.pdf
19 листопада 2021 13:09
6. Довідка з банку.pdf
19 листопада 2021 13:09
5. Про код доступу Статут.pdf
19 листопада 2021 13:09
2. Протокол26-З.pdf
19 листопада 2021 13:09
1.1. IBIT наказ на директора.pdf
19 листопада 2021 13:09
4. Статут IBIT.pdf
19 листопада 2021 13:09
12. Гарантійний лист ПЗ.pdf
19 листопада 2021 13:09
4. IBIT опис.pdf
19 листопада 2021 13:09
7. Витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2021 13:09
10. Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙБІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙБІТ"
#42502926
Переможець 528 870,00
UAH
25 листопада 2021 14:29

Документи

25 листопада 2021 14:29
Електронний підпис
25 листопада 2021 14:28
Протокол № 302.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2021 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙБІТ"
#42502926
528 870,00
UAH
Документи

Документи

25 листопада 2021 14:29
Електронний підпис
25 листопада 2021 14:28
Протокол № 302.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 10:25
Звіт про виконання договору № 316-В-ПВФ-21 від 02.12.2021.docx укладений
22 грудня 2021 10:25
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 13:59
Протокол № 303.docx укладений
02 грудня 2021 13:58
Пропозиція.pdf укладений
02 грудня 2021 13:58
Повідомлення про намір укласти договір т.docx укладений
02 грудня 2021 13:58
316-В-ПВФ-21 від 02.12.2021 ТОВ АЙБІТ.pdf укладений
02 грудня 2021 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 528 870,00
UAH