Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екскаватор – навантажувач
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2021-11-10-002485-a ● c0d1e53b0507494687cb90ea2debd736
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСОВИК" ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41356647 |
Місцезнаходження: | 78433, Україна , Івано-Франківська обл., село Зелена, УЧ.ХРИПЕЛІВ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Онуфрак Дмитро Миколайович 380680513028 nadija.pyroghuk29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 листопада 2021 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 11:47 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор – навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78433, Україна, Івано-Франківська область, УЧ.ХРИПЕЛІВ, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2021 10:11 |
Тендерна документація 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунунення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата подання: 11 листопада 2021 08:36
Дата відповіді: 15 листопада 2021 13:02
Шановний Замовник
НА ПІДСТАВІ ЯКИХ НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ, ЧИННИХ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, ПУНКТІВ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" в тендерній документації вимагається надання ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА про те, що учасник не має розірваного договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею? Звертаемо Вашу увагу, на те що ч2 ст17 Закону України "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" передбачено тільки підтвердження відсутності підстав відповідно до договорів з ЗАМОВНИКОМ, а не ВЗАГАЛІ відповідно до ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що тендерна документація, це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару, саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності, з урахуванням ст.ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару, саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності, з урахуванням ст.ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Розьяснення щодо вимог тендерній документації
Дата подання: 11 листопада 2021 08:46
Дата відповіді: 15 листопада 2021 13:02
Шановний Замовник
Прошу надати розьяснення зміст вимагаємого ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА про те, що у разі, якщо товар, який представляється учасником на торги, не відповідає технічним вимогам замовника, а також у разі надання учасником документу, що містить не повну, не точну та/або недостовірну інформацію щодо відповідності запропонованого товару вимогам замовника, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена.
ЩО ПОВИНЕН ГАРАНТУВАТИ ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК? ТОЩО ЗАМОВНИК ВІДХИЛИТЬ ПРОПОЗИЦІЮ ? ФУНКЦІЯ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКАМ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПОКЛАДЕНА НА ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що тендерна документація, це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару, саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності, з урахуванням ст.ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару, саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності, з урахуванням ст.ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
ЩОДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 11 листопада 2021 09:02
Дата відповіді: 15 листопада 2021 13:01
Замовник, Вами встановлені вимоги в додатку1 тендерної документації, надання : брошуру* на предмет закупівлі українською мовою у сканованому вигляді (*під брошурою замовник має на увазі друковану продукцію з рекламною поліграфією та відповідним дизайном, яка являє собою листи, на сторінках якої розміщена текстова інформація про технічні і якісні характеристики предмету закупівлі з відповідним графічним зображенням таких характеристик, а також контакти учасника і qr-код);
довідку учасника із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту заводу-виробника, на якому розміщена брошура та із посиланням на відповідну сторінку єдиного офіційного вебсайту учасника, на якому розміщена брошура українською мовою, а також інформацією, що предмет закупівлі є стандартним заводським виконанням (не допускається надання посилання на файл; повинно бути посилання саме на сторінку вебсайту, на якій розміщений файл з можливістю його скачування);
лист-підтвердження заводу-виробника, що брошура, розміщена на єдиному офіційному вебсайті заводу-виробника (з посиланням на відповідний вебсайт та сторінку з брошурою) є ідентичною брошурі українською мовою, розміщеної на єдиному офіційному вебсайті учасника (з посиланням на відповідний вебсайт та сторінку з брошурою); ВАМИ ПОТРІБНІ БРОШУРИ? ПОСИЛАННЯ НА САЙТИ? ЗВЕРТАЕМО ВАШУ УВАГУ, НА ТЕ ЩО БРОШУРИ НЕ Є ДОКУМЕНТАМИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЯКІСТЬ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРОПОНУЄМОЇ ПРОДУКЦІЇ. ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИКІВ Є ТЕХНІЧНИХ ПАСПОРТ АБО СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ АБО СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ ВІД ВИРОБНИКА. В ЧОМ СУТЬ ВИМАГАЄМИХ ВІД ЗАВОДУ-ВИРОБНИКА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА РОЗМІЩЕННЯ НА САЙТІ ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА? ЩО ЦЕ ЗА ВИМОГА НАДАННЯ БРОШУРИ З qr-кодом? МОЖЕТ ВАМ НУЖНИ БРОШУРИ ТАК ОБЬЯВИТИ ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ БРОШУР!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що тендерна документація, це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару, саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності, з урахуванням ст.ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Технічні специфікації повинні чітко визначати очікуваний результат підготовки тендерної пропозиції в частині задоволення конкретних потреб і представлення необхідних технічних рішень. Технічні специфікації охоплюють широкий спектр умов, які застосовуються на етапах до, під час та після проведення торгів.
Технічні специфікації повинні містити чіткий опис вимог замовника, на підставі якого учасники змогли б розробити відповідні тендерні пропозиції. Технічні специфікації також слугують основою для проведення початкового оцінювання відповідності отриманих тендерних пропозицій установленим вимогам.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, чітко визначені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі - запорука отримання саме того товару, саме тієї якості, що потрібні замовнику.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника. Замовник визначив предмет закупівлі, виходячи зі свого досвіду та особливостей здійснення господарської діяльності, з урахуванням ст.ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-10-002485-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 30 листопада 2021 08:32
Вимога на скасування неправомірного рішення №48 від 29.11.21
Вимога на скасування неправомірного рішення №48 від 29.11.21
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2021 15:45
Щодо вимоги по переможцю, то рішення суду, наведені в ній, не стосуються предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-11-10-002485-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 30 листопада 2021 08:40
Вимога, щодо скасування неправомірного рішення протоколу №49
Пропозиція ТОВ "Констракшн Машинері" містить недостовірну інформацію, а саме: Відповідно до вимог тендерною документацією передбачалось надати:
гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею;
В складі пропозиції міститься файл «6_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні х-ки.pdf» в якому міститься Вих № CML22-08/11/2021 від 22 листопада «Гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору та /або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею» відповідно до якого учасник ТОВ «Констракшн Машинері» гарантує, що не має розірваних договорів, проте відповідно до електронної системи закупівель, учасник має розірвані договори, починаючи з 2019року . Цим самим надав недостовірну інформацію.
Вимагаємо скасувати неправомірне рішення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Лісовик» Пасічнянської сільскої ради № 49 від 29 листопада 2021 року, щодо визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Констракшн Машинері» на підставі зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону.
Розгорнути
Згорнути
гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею;
В складі пропозиції міститься файл «6_Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні х-ки.pdf» в якому міститься Вих № CML22-08/11/2021 від 22 листопада «Гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору та /або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею» відповідно до якого учасник ТОВ «Констракшн Машинері» гарантує, що не має розірваних договорів, проте відповідно до електронної системи закупівель, учасник має розірвані договори, починаючи з 2019року . Цим самим надав недостовірну інформацію.
Вимагаємо скасувати неправомірне рішення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Лісовик» Пасічнянської сільскої ради № 49 від 29 листопада 2021 року, щодо визнання переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Констракшн Машинері» на підставі зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 грудня 2021 15:44
Замовник не погоджується з твердженнями скаржника, які викладені у Вимозі.
Розглянувши Вимогу Скаржника, Замовник зазначає, що рішення було прийнято у повній відповідності до вимог закону враховуючи нижчевикладене.
1. Стосовно листів від виробника, то вони не відповідають вимогам п. 7.2. Розділу 1 Тендерної документації.
Вказаним пунктом передбачено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, а також мають відповідати державному стандарту 4163:2020.
Таким чином, вимога щодо документів, що мають відношення до тендерної пропозиції та які складаються безпосередньо учасником, стосується виключно мови викладення документів. А от вимога щодо відповідності державному стандарту 4163:2020, є виокремленою та стосується як документів, що складаються безпосередньо учасником, так й інших документів, що мають відношення до тендерної пропозиції.
Відповідно вимога щодо викладення документів українською мовою, стосувалася документів, що складаються виключно ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть». А вимога щодо відповідності державному стандарту 4163:2020 (у т.ч. підписання документів із зазначенням посади, прізвища та ім’я підписанта), стосувалася документів, що складаються як безпосередньо ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть», так і документів заводу-виробника, які мають відношення до тендерної пропозиції.
2. Стосовно гарантійного листа, зазначеного у вимозі.
Відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що не має розірваного договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
Також ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» надала гарантійний лист та погодилась з тим, що у разі надання учасником документу, що містить не повну, не точну та/або недостовірну інформацію щодо відповідності запропонованого товару вимогам замовника, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена.
Але у порушення вимог тендерної документації та наданих гарантійних листів, ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» надала документи, що містить не точну та недостовірну інформацію. ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» має розірваний договір щодо предмету закупівлі та рішення суду щодо стягнення з ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» штрафу та пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
Твердження ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» щодо відсутності розірваного договору та/або рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам з Замовником, жодним чином не стосується вищезазначеної вимоги, оскільки Замовником не вимагалося надання гарантійного листа щодо відсутності розірваного договору та/або рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам саме з Замовником, а стосувалося гарантування відсутності розірваного договору та/або рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по усім укладеним договорам ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» за результатами тендерних закупівель, які стосуються предмету закупівлі, починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, про що ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» окремо зазначає у своїй вимозі, у разі якщо учасник повинен складати вказаний в документації документ, то він зобов’язаний скласти та надати його у точній відповідності до вимог Замовника.
Але, ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть», не надавши гарантійного листа у точній відповідності до вимог Замовника, порушила вимоги Тендерної докуметації в цій частині.
У порушення вимог Додатку №1 до Тендерної документації, ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» не надала гарантійний лист про те, що не має розірваного договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
Наданий ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» у складі своєї тендерної пропозиції Гарантійний лист за вих. №2511/21 від 25.11.2021 р., Замовником не приймається до уваги відповідно до п. 3.4. Розділу 5 Тендерної документації.
Відповідно до п. 3.4. Розділу 5 Тендерної документації, Учасник не повинен надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а у разі їх надання замовник не зобов’язаний приймати їх до уваги.
Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, про що ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» окремо зазначає у своїй вимозі, у разі якщо учасник не повинен складати вказаний в документації документ, то він не повинен надавати жодні листи.
ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» не повинна була надавати, відповідно до зазначених у тендерній документації вимог, гарантійний лист щодо відсутності розірваного договору та/або рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам саме з Замовником.
Надання Гарантійного листа за вих. №2511/21 від 25.11.2021 р. з інформацією, яка не вимагалася Замовником, суперечить в цій частині агрументації, викладеній ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» у своїй вимозі.
3. Посилання ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» на ч. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник сприймає як посилання на ч. 2 ст. 17, виходячи із змісту вимоги, не може бути прийнято Замовником.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника було прийнято не відповідно до ч. 2 ст. 17, а відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, документи, які ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть», повинна надати в складі своєї тендерної пропозиції, передбачені Тендерною документацією, складеною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», яким і визначаються засади здійснення закупівель товарів.
ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» надала не повну інформацію.
Враховуючи викладене, Замовник наголошує, що рішення по протоколу №48 від 29 листопада 2021 року є правомірним, обґрунтованим та не підлягає скасуванню.
За результатами розгляду Вимоги, Замовником прийнято рішення внести зміни та уточнення в обгрунтування причин відхилення тендерної пропозиції учасника без зміни норми закону, відповідно до якої відхилена тендерна пропозиція.
Розглянувши Вимогу Скаржника, Замовник зазначає, що рішення було прийнято у повній відповідності до вимог закону враховуючи нижчевикладене.
1. Стосовно листів від виробника, то вони не відповідають вимогам п. 7.2. Розділу 1 Тендерної документації.
Вказаним пунктом передбачено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, а також мають відповідати державному стандарту 4163:2020.
Таким чином, вимога щодо документів, що мають відношення до тендерної пропозиції та які складаються безпосередньо учасником, стосується виключно мови викладення документів. А от вимога щодо відповідності державному стандарту 4163:2020, є виокремленою та стосується як документів, що складаються безпосередньо учасником, так й інших документів, що мають відношення до тендерної пропозиції.
Відповідно вимога щодо викладення документів українською мовою, стосувалася документів, що складаються виключно ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть». А вимога щодо відповідності державному стандарту 4163:2020 (у т.ч. підписання документів із зазначенням посади, прізвища та ім’я підписанта), стосувалася документів, що складаються як безпосередньо ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть», так і документів заводу-виробника, які мають відношення до тендерної пропозиції.
2. Стосовно гарантійного листа, зазначеного у вимозі.
Відповідно до вимог Додатку №1 до Тендерної документації, учасник повинен надати гарантійний лист про те, що не має розірваного договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
Також ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» надала гарантійний лист та погодилась з тим, що у разі надання учасником документу, що містить не повну, не точну та/або недостовірну інформацію щодо відповідності запропонованого товару вимогам замовника, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена.
Але у порушення вимог тендерної документації та наданих гарантійних листів, ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» надала документи, що містить не точну та недостовірну інформацію. ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» має розірваний договір щодо предмету закупівлі та рішення суду щодо стягнення з ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» штрафу та пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
Твердження ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» щодо відсутності розірваного договору та/або рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам з Замовником, жодним чином не стосується вищезазначеної вимоги, оскільки Замовником не вимагалося надання гарантійного листа щодо відсутності розірваного договору та/або рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам саме з Замовником, а стосувалося гарантування відсутності розірваного договору та/або рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по усім укладеним договорам ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» за результатами тендерних закупівель, які стосуються предмету закупівлі, починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, про що ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» окремо зазначає у своїй вимозі, у разі якщо учасник повинен складати вказаний в документації документ, то він зобов’язаний скласти та надати його у точній відповідності до вимог Замовника.
Але, ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть», не надавши гарантійного листа у точній відповідності до вимог Замовника, порушила вимоги Тендерної докуметації в цій частині.
У порушення вимог Додатку №1 до Тендерної документації, ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» не надала гарантійний лист про те, що не має розірваного договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею.
Наданий ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» у складі своєї тендерної пропозиції Гарантійний лист за вих. №2511/21 від 25.11.2021 р., Замовником не приймається до уваги відповідно до п. 3.4. Розділу 5 Тендерної документації.
Відповідно до п. 3.4. Розділу 5 Тендерної документації, Учасник не повинен надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а у разі їх надання замовник не зобов’язаний приймати їх до уваги.
Згідно Додатку №1 до Тендерної документації, про що ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» окремо зазначає у своїй вимозі, у разі якщо учасник не повинен складати вказаний в документації документ, то він не повинен надавати жодні листи.
ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» не повинна була надавати, відповідно до зазначених у тендерній документації вимог, гарантійний лист щодо відсутності розірваного договору та/або рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам саме з Замовником.
Надання Гарантійного листа за вих. №2511/21 від 25.11.2021 р. з інформацією, яка не вимагалася Замовником, суперечить в цій частині агрументації, викладеній ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» у своїй вимозі.
3. Посилання ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» на ч. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник сприймає як посилання на ч. 2 ст. 17, виходячи із змісту вимоги, не може бути прийнято Замовником.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника було прийнято не відповідно до ч. 2 ст. 17, а відповідно до абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, документи, які ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть», повинна надати в складі своєї тендерної пропозиції, передбачені Тендерною документацією, складеною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», яким і визначаються засади здійснення закупівель товарів.
ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» надала не повну інформацію.
Враховуючи викладене, Замовник наголошує, що рішення по протоколу №48 від 29 листопада 2021 року є правомірним, обґрунтованим та не підлягає скасуванню.
За результатами розгляду Вимоги, Замовником прийнято рішення внести зміни та уточнення в обгрунтування причин відхилення тендерної пропозиції учасника без зміни норми закону, відповідно до якої відхилена тендерна пропозиція.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
3 158 400,00
UAH з ПДВ
|
3 158 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАПЧАСТИНА АВТО СЕРВІС" |
3 175 000,00
UAH з ПДВ
|
3 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Відхилено |
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 16:06
|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
3 158 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2021 16:22
|
договір.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:16
|
договір.PDF | укладений |
13 грудня 2021 16:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Екскаватор – навантажувач | 1 | штуки |
3 158 400,00
UAH з ПДВ
|