Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Решітки (код 44310000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
23 700,00 UAH
UA-2021-11-10-001633-b bb8b0880b2cf4a80a0e0e1418dcd1c14
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бовсунюк Світлана Миколаївна

380443639675 S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Бовсунюк Світлана Миколаївна
380443639675
S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Строк (термін) поставки товару не більше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Решітки (код 44310000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44316300-1 — Решітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого та встановленого на підставі видаткової накладної, акту встановлення/монтажу і рахунка постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки та встановлення товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2021 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого та встановленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

10 листопада 2021 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕТАЛІКО"
#43629097
Переможець 23 700,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 12:58

Документи

10 листопада 2021 12:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 14:03
Дод. дог. 1_449.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 13:00
Договір 412.pdf укладений
10 листопада 2021 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів постачальника.
Номер договору про закупівлю: 412
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/449
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML