Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу «Шелюгівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області» за адресою: вул. Зої Космодем’янської, 6 с.Шелюги, Якимівського району Запорізької області» Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція).
Очікувана вартість
281 847,00 UAH
UA-2021-11-10-000399-a 15e7cb8d50f24abb9a128e11f019fa7a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Запєвалова

+380613191111 galak_yuliya@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41844274
Місцезнаходження: 72503, Україна , Запорізька обл., смт Якимівка, вул. Молодих Патріотів,10А
Контактна особа: Юлія Запєвалова
+380613191111
galak_yuliya@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Тендерним комітетом було вирішено застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно з чинним законодавством (ст..40 ч.2 п.5 Закону України про публічні закупівлі). Відділ освіти, молоді та спорту Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області здійснює закупівлю згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з тим, що у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення торгів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2021 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 21 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція спортивного майданчика Комунального закладу «Шелюгівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області» за адресою: вул. Зої Космодем’янської, 6 с.Шелюги, Якимівського району Запорізької області» Коригування. (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72560, Україна, Запорізька область, Шелюги, вул.Зої Космедемянської 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 листопада 2021 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2021 08:37
Проект договору.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
Переможець 281 847,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2021 11:25

Документи

10 листопада 2021 11:25
Електронний підпис
10 листопада 2021 11:24
протокол 100.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2021 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
281 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2021 11:25
Електронний підпис
10 листопада 2021 11:24
протокол 100.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 13:18
план фінансування.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 13:17
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 11:21
дог 452 від 30.11.pdf укладений
30 листопада 2021 11:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 грудня 2021 12:04
266 401,73 UAH UA728201720344221019102024649
Відділ ОМС Якимівської селищної ради
UA643133990000026007055726324
ТОВ "ДIЛАЙН IНЖИНIРИНГ"
Оплачений
20 грудня 2021 12:04
14 871,60 UAH UA728201720344221019102024649
Відділ ОМС Якимівської селищної ради
UA643133990000026007055726324
ТОВ "ДIЛАЙН IНЖИНIРИНГ"
Оплачений
20 грудня 2021 12:04
573,67 UAH UA728201720344221019102024649
Відділ ОМС Якимівської селищної ради
UA643133990000026007055726324
ТОВ "ДIЛАЙН IНЖИНIРИНГ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 452
Договір:
Номер додаткової угоди: план фінансування
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 281 847,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 974,50 UAH)