Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний, код за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2021-11-09-011660-b 6478005162ba47319a35dd4c84a646d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сілакова Наталія Олександрівна

+380995655380 silakova.nataliya2603@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36443329
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11
Контактна особа: Сілакова Наталія Олександрівна
+380995655380
silakova.nataliya2603@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Очікувану вартість визначено з урахуванням всіх податків та зборів. Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 30197630-1 Папір для друку. Джерело фінансування: Державний бюджет України. Умови оплати - Покупець здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. Якість Товару, маркування, тара (упаковка) повинні відповідати діючим ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам виробника, що підтверджується сертифікатом/ паспортом якості заводу-виробника/ висновком СЕС або декларацією відповідності (оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Постачальника), іншими документи, які підтверджують якість товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 пачка
Ціна за одиницю: 125UAH без ПДВ
Папір А4 80г/м2 (500арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вулиця Академічна, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2021  —  30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Державний бюджет України. Умови оплати - Покупець здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 листопада 2021 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Богданов Володимир Олегович
#2859703336
Переможець 8 000,00
UAH
09 листопада 2021 15:53

Документи

09 листопада 2021 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 16:05
Звіт укладений
09 листопада 2021 16:01
Договір укладений
09 листопада 2021 16:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 80г/м2 (500арк) 64 пачка 125,00
UAH