Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39682379 |
Місцезнаходження: | 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11 |
Контактна особа: |
Наталія Таперо +380445649093 ukb.torgi@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 12:22 |
Очікувана вартість: | 11 127 824,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 639,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). Форма та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-ох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2021 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2021 15:11 |
Додатки_5-9.doc | |
09 листопада 2021 15:11 |
Тендерна_документацiя.doc | |
09 листопада 2021 15:11 |
Додатки_1-4.doc | |
09 листопада 2021 15:11 |
Технічне завдання_001.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 10 грудня 2021 11:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000080 ● 09a19f225fb74f278cb08ac2ffbc3bfc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2021-11-09-011511-b 09.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-20 15:06:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду у закладі дошкільної освіти № 126 за адресою: просп. Миколи Бажана, 6-Б, Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-09-011511-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати затверджену проектно-кошторисну документацію в частині застосування нормативних трудовитрат на ремонтно-будівельні роботи, а також інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Грін Трейдінг» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-25 14:50:10
Відповідь на запит
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 14 лютого 2021 року № 85 (зі змінами від 10.09.2021 № 690) «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації», яким затверджений адресний перелік об’єктів для виконання робіт та розподіл асигнувань у 2021 році на фінансування капітального ремонту за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації (додається).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт фасаду у закладі дошкільної освіти № 126за адресою: просп. Миколи Бажана, 6-Б Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 45400000-1Завершальні будівельні роботи)» було здійснено на підставі отриманого експертного звіту (позитивний) від 26.01.2021 № 20210125-1/В щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду у закладі дошкільної освіти № 126за адресою: просп. Миколи Бажана, 6-Б Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013) (ДК 021:2015 45400000-1Завершальні будівельні роботи)» (додається).
На ваш запит надаємо затверджену інвесторську проектно-кошторисну документацію, яку складено згідно загальнодержавних будівельних кошторисних нормативів України, про що свідчить Експертний звіт (позитивний) № 20210125-1/В від 26 січня 2021 р виданий ТОВ «Перша Українська Експертиза». Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми та державні ресурсні елементні кошторисні норми.
На підставі цих норм і поточних цін на
трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати
у вартості ремонту. Решта витрат, які враховуються у вартості
ремонту, визначається не за нормами, а розрахунково. Ці всі показники визначені в договірній ціні, зведеному кошторисному розрахунку, пояснювальній записці та локальних кошторисах.
Також інформуємо, що Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації не має власного веб-сайту. Інформація щодо адресного переліку проведення капітального ремонту у Дарницькому районі м. Києва публікується на сайті Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (Розпорядження від 19.02.2021 № 85 (зі змінами від 10.09.2021 № 690) «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації»). Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації за 10 робочих днів розміщує на інтернет-порталі «Київаудит» обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни. Дана інформація по предмету закупівлі «Капітальний ремонтфасаду у закладі дошкільної освіти № 126 за адресою: просп. Миколи Бажана, 6-Б Дарницького району м. Києва (ДК 021:2015 45400000-1Завершальні будівельні роботи)» була опублікована на інтернет-порталі «Київаудит» 09.11.2021.
Крім цього, повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету 30 листопада 2021 року колегіально прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Грін Трейдінг». Перелік осіб тендерного комітету, які прийняли відповідне рішення, зазначений у протоколі №151 від 30.11.2021 року (додається). Відповідальними за оприлюднення інформації про закупівлю - є члени тендерного комітету.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛВЕС ГОЛД" |
9 458 362,00
UAH з ПДВ
|
9 458 362,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ" |
9 569 960,40
UAH з ПДВ
|
9 569 960,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Грін Трейдінг" |
10 969 960,15
UAH з ПДВ
|
10 969 960,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БФ""УКРБУДПРОЕКТ" |
11 083 101,18
UAH з ПДВ
|
11 083 101,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВЕКТОР 12" |
11 124 777,00
UAH з ПДВ
|
11 124 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛВЕС ГОЛД" #40630927 |
Відхилено |
9 458 362,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 11:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ" #41077441 |
Відхилено |
9 569 960,40
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 13:02
|
ТОВ "Грін Трейдінг" #40729651 |
Переможець |
10 969 960,15
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 16:10
|
ДУ №3 ЗДО № 126.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2022 16:08
|
Наказ ЗДО 126 Експертиза.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2022 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2022 17:09
|
ДУ № 2 ЗДО № 126.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2022 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:18
|
ДУ№1 до дог№265_001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 18:17
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 18:06
|
Дог№265 ДНЗ №126_001.pdf | укладений |
29 грудня 2021 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл виконання робіт по рокам відповідно до бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Назву предмету закупівлі доповнено словами: (заходи з енергозбереження) |
Номер договору про закупівлю: | 265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода після експертизи. |
Номер договору про закупівлю: | 265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 3 ЗДО № 126 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |