Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з технічного нагляду за облаштуванням (реконструкцією) режимної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду «Новотроїцьке»
Очікувана вартість
223 952,00 UAH
UA-2021-11-09-010506-b 81370ba22654423e99b76f537bbd610a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левіна Ірина Андріївна

380970316234 dp-reintegration-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕІНТЕГРАЦІЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ"
Код ЄДРПОУ: 43600078
Місцезнаходження: 01196, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл.Лесі Українки, будинок 1
Контактна особа: Левіна Ірина Андріївна
380970316234
dp-reintegration-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2021 00:00
Очікувана вартість: 223 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 119,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КЕКВ:3210 - Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Примітки:місце виконання робіт на території Ольгинської територіальної громади за межами населених пунктів, Волноваського району, Донецької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з технічного нагляду за облаштуванням (реконструкцією) режимної зони контрольного пункту в’їзду-виїзду «Новотроїцьке».
Код робіт, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 71248000-8 – «Технічний нагляд за проектами та документацією».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2021 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 15:00
Оголошення технічний нагляд Новотроїцьке.pdf
09 листопада 2021 14:46
Оголошення Новотроїцьке технічний нагляд.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-09-010506-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович, Код ЄДРПОУ:2393808737
Дата подання: 14 листопада 2021 12:50
Вимога
Пунктом 3.6. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Учасник закупівлі у складі пропозиції надає у складі пропозиції скан з оригіналу довідки з МВС шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону., що отримана не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та оригінал довідки передається Замовнику під час укладання договору».
Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель».
Крім того, в статті 17 наведений перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спрощені закупівля не є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.
Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною и просимо внести зміни до тендерної документації.
2. Пунктом 3.7. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: “Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою про виконання аналогічних договорів за останні три роки (за кожен із трьох років, не менше двох на рік) та скановані копії оригіналів вказаних договорів з усіма додатками».
Виконати дану вимогу зможуть учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів за останні три роки (за кожен із трьох років, не менше двох на рік), що суттєво обмежує коло учасників, що зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівлі за рахунок оскарження.
Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною и просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 14 листопада 2021 17:18
Причина: Некоректна формуліровка
Номер вимоги: UA-2021-11-09-010506-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович, Код ЄДРПОУ:2393808737
Дата подання: 14 листопада 2021 17:19
спавка МВС
Пунктом 3.6. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Учасник закупівлі у складі пропозиції надає у складі пропозиції скан з оригіналу довідки з МВС шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону., що отримана не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі та оригінал довідки передається Замовнику під час укладання договору».
Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі через електронну систему закупівель».
Крім того, в статті 17 наведений перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спрощені закупівля не є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом.
Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною и просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2021 10:12
Доброго дня Шановний учасник.
У випадку, якщо з будь-яких причин Ви не можете подати у складі пропозиції довідку з МВС, ви можете надати лист -пояснення щодо її ненадання.
У випадку ненадання довідки, через те, що її виготовлення займає довгий час, Ви можете надати у складі пропозиції надати лист-пояснення та долучити скріншот або інше підтвердження направлення запиту до МВС щодо надання такої довідки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович 196 000,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 18:54
Електронний підпис
16 листопада 2021 17:53
Електронний підпис
16 листопада 2021 17:49
паспорт.PDF
16 листопада 2021 17:49
витяг_eдиний_податок.PDF
16 листопада 2021 17:49
Довiдка_про_фiнспроможнiст_.PDF
16 листопада 2021 17:49
Право_пiдпису.PDF
16 листопада 2021 17:49
Довiдка_20211116_з_банку.pdf
16 листопада 2021 17:49
Витяг_з_ЕДР.PDF
16 листопада 2021 17:49
Додаток_3_Лист-згода.PDF
16 листопада 2021 17:49
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.PDF
16 листопада 2021 17:49
Додаток_2_Техничне_завдання.PDF
16 листопада 2021 17:49
Довiдка_про_несудимiст_.pdf
16 листопада 2021 17:49
Додаток_5_Проект_договору.PDF
16 листопада 2021 17:49
квалiфiкац.сертифiкат.PDF
16 листопада 2021 17:49
Лист__гарантiя_за_Формою_№1.PDF
16 листопада 2021 17:49
Диплом_Жиронкин.PDF
16 листопада 2021 17:49
код.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович
#2393808737
Переможець 196 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 15:03

Документи

19 листопада 2021 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Жиронкін Олег Юрійович
#2393808737
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2021 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 18:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:45
ДУ 1 до дог 126-12-21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 13:43
Дог 126-12-21.pdf укладений
03 грудня 2021 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами узгоджено зменшення вартості договору відповідно до фактично виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: №126/12-21
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 104 495,89
UAH