Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Юлія Масльоха +380563730123 maslekha@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 6 104 606,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого наказом Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 18.02.2021 №26-ОД. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 17:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
11 листопада 2021 17:28 |
Тендерна документація (нова редакція).doc |
11 листопада 2021 17:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2021 17:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
11 листопада 2021 17:28 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-13-000005 ● 34c3dcdb3af34af6aabe20eb1464c8ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2022 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.04.2022 № 112
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 112
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2021-11-09-010108-b Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації 6 104 606,40 Капітальний ремонт акумуляторної установки понижувальної підстанції швидкісного трамваю «Вечірній бульвар» комунального підприємства «Швидкісний трамвай» в Саксаганському районі м. Кривого Рогу Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-18 14:01:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту акумуляторної установки понижувальної підстанції швидкісного трамваю «Вечірній бульвар» комунального підприємства «Швидкісний трамвай» в Саксаганському районі м. Кривого Рогу (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), замовником якої є Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-09-010108-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-21 10:13:52
Пояснення
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: Капітальний ремонт акумуляторної установки понижувальної підстанції швидкісного трамваю "Вечірній бульвар" комунального підприємства "Швидкісний трамвай" в Саксаганському районі м. Кривого Рогу (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі Капітальний ремонт акумуляторної установки понижувальної підстанції швидкісного трамваю "Вечірній бульвар" комунального підприємства "Швидкісний трамвай" в Саксаганському районі м. Кривого Рогу (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, вартості устаткування, кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-25 15:30:14
Запит про надання пояснень
Прошу надати експертний звіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-28 10:53:08
Пояснення
Експертний звіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду. |
Дата публікації: | 27 травня 2022 |
Номер відкриття провадження: | Провадження у справі № 160/7252/22 відкрито відповідно до ухвали суду від 25.05.2022 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 26.05.2022) |
Дата відкриття провадження: | 25 травня 2022 |
Документи:
27 травня 2022 13:08
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 13:08
|
Електронний підпис |
27 травня 2022 13:07
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «Т&Т КОМПАНІ» |
5 860 435,61
UAH з ПДВ
|
5 860 435,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВРІЯ ПРОМ ЕНЕРГОБУД" |
6 104 606,40
UAH з ПДВ
|
6 104 606,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «Т&Т КОМПАНІ» #44510441 |
Переможець |
5 860 435,61
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2021 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2021 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 12:03
|
Додаткова угода №4.pdf | укладений |
11 грудня 2023 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:24
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 11:36
|
Договір №454-12-21.pdf | укладений |
17 грудня 2021 11:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | №454/12-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |