Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
994 500,00 UAH
UA-2021-11-09-007457-a 5065d9fe35e2479ba8334fcc38ea1ddf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Віталійович Бган

+380984569542 chortkivckrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна міська лікарня" Чортківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001185
Місцезнаходження: 48500, Україна , Тернопільська обл., м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, 31 Б
Контактна особа: Олександр Віталійович Бган
+380984569542
chortkivckrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорну процедуру застосовано відповідно до п. 1 частини 2 статті 40 Закону: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Двічі процери закупівлі "ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)" які не відбулися у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників (за номерами закупівлі UA-2021-10-01-009908-b та UA-2021-10-19-002895-b). Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 р. № 3304-04/30124-06 «Щодо переговорної процедури закупівлі» Додаток № 1 підставу відповідно до п. 1 частини 2 статті 40 Закону можна застосувати у разі відміни торгів п. 1 ч. 2 ст. 32 Закону, при цьому: «Не можуть змінюватися у разі здійснення переговорної процедури закупівлі вимоги, що були зазначені у тендерній документації замовника під час проведення відкритих торгів: предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону та інші вимоги до учасника. Можуть змінюватись у разі здійснення переговорної процедури закупівлі очікувана вартість та кількісні характеристики предмета закупівлі, строки поставки, виконання робіт, надання послуг…». Враховуючи вище викладене та згідно п. 1 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» можливо застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 23:56
Оскарження наміру укласти договір: 20 листопада 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів) . Переговорна процедура застосовується так як двічі відмінено процедуру відкритих торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16575 комплект
Послуги з організації харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Д.Пігута 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за надані Послуги здійснюються за фактом їх надання (після отримання Замовником Послуг та підписання Актів прийому-передачі наданих послуг) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мерлавська Анжела Павлівна
#2696106508
Переможець 994 500,00
UAH
09 листопада 2021 23:56

Документи

09 листопада 2021 23:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2021 23:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мерлавська Анжела Павлівна
#2696106508
994 500,00
UAH
Документи

Документи

09 листопада 2021 23:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 18:51
Дод уг кейт посл Мерлавська прод 20 % на 22 рік.PDF зміни до договору
26 січня 2022 18:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 15:46
дод угод продов кейте Мерлавськ груд 21.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 15:43
до угод зменшен кейтер Мерлавська груд 21.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 18:45
Дод 2 дог кейт харчув лист 21.PDF укладений
24 листопада 2021 18:43
Дод 1 дог кейт харчув лист 21.PDF укладений
24 листопада 2021 18:43
Дог кейт посл харчув Мерлавська лист 21.PDF укладений
24 листопада 2021 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11/22-747
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 11/22-747
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 11/22-747
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML