Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія - (електрична енергія)
CVP 021:2015 09310000-5 Electric energy - (electric energy)
CVP 021:2015 09310000-5 Electric energy - (electric energy)
Очікувана вартість
24 250 000,00 UAH
UA-2021-11-09-006202-a ● 3a059c7be3094f788df701c22a829c50
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Міськсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03352283 |
Місцезнаходження: | 33001, Україна , Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. П.Дорошенка, 55А |
Контактна особа: |
Інна Климук +380673621788 msprozoro@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Юрій Воробйов +380674341128 msprozoro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Misksvitlo |
National ID: | 03352283 |
Contact point: |
Inna Klymuk +380673621788 msprozoro@ukr.net |
Additional contacts: |
Юрій Воробйов +380674341128 msprozoro@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 17:58 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 12:48 |
Очікувана вартість: | 24 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 листопада 2021 18:02 |
Enquiries until: | 30 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 грудня 2021 17:58 |
Information
Estimated total value: | 24 250 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 121 250 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4850000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33001, Україна, Рівненська область, м. Рівне, П. Дорошенка, 55а
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
з 01 січня 2022 по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 12:46 |
Тендерна докум. Електрична енергія 2022р. (зі змінами).doc | |
23 листопада 2021 12:46 |
Перелік змін до ТД.doc |
23 листопада 2021 12:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
23 листопада 2021 12:46 |
Тендерна докум. Електрична енергія 2022р. (зі змінами).doc
|
||||
23 листопада 2021 12:46 |
Перелік змін до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
`
Дата подання: 10 листопада 2021 14:49
Дата відповіді: 12 листопада 2021 16:14
Доброго дня, шановний Замовнику! Чи входить до очікуваної вартості закупівлі оплата послуг з розподілу електричної енергії?
Відповідь: Відповідь на ваше запитання відображена в Тендерній документації.
якість
Дата подання: 19 листопада 2021 10:10
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:53
Шановний Замовнику.
Просимо Вас видалити 1) в додатку 2 в п.1.2. «- ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення»»; 2) в додатку 2 в п.1.3. «Учасник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, в тому числі тих, що передбачені згідно Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 375, Закону України «Про ринок електричної енергії», Правила роздрібного ринку електричної енергії, інших нормативно-правових актів. Згідно ст. 18 Закону України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».». 3) в додатку 6 п.6. «Гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі з посиланням на ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості (в довільній формі).»
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії Постачальник електричної енергії не несе відповідальності за якість електричної енергії. Відповідальність за якість електричної енергії несуть ОСРи (Оператори системи розподілу). Оскільки Вами проводиться закупівля електричної енергії без розподілу, то значить у Вас проводилась переговорна процедура по закупівлі розподілу, де в договорі і зазначено всі вимоги щодо якості. Саме тому Ви не можете вимагати підтвердження щодо відповідальності за якість поставленого Товару Постачальником електричної енергії, так як постачальники електричної енергії відповідають лише за якість надання послуг з постачання електричної енергії споживачу.
Просимо привести вимоги тендерної документації та проект договору до вимог чинного законодавства України
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
щодо надання документів, які є у відкритих реєстрах
Дата подання: 19 листопада 2021 10:16
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:53
Шановний Замовник.
Відповідно до п.5 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вимога, викладена в додатку 2 "Учасник у складі пропозиції повинен надати копію укладеного договору з оператором системи розподілу, в якого обслуговується Замовник, або документи, що підтверджують укладання цього договору (наприклад лист від оператора системи розподілу щодо підтвердження укладення договору, тощо)." є такою що порушує п.5 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі", так як дана інформація є у вільному доступі у відкритому реєстрі на сайті ОСР - ПрАТ “Рівнеобленерго”.
Видаліть вимогу, що порушує чинне законодавство.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
публічний договір!?
Дата подання: 19 листопада 2021 10:23
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:53
Шановний Замовник!
Договір постачання електричної енергії (додаток №5 тендерної документації) не являється публічним договором до якого Ви приєднуєтесь, обравши комерційну пропозицію Постачальника та підписавши заяву-приєднання. Ваш договір підписується за результатами відкритих торгів, з визначенням Переможця за найнижчою ціною, отже носить форму договору купівлі-продажу.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які чітко визначені в ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Постачальник, приймаючи участь у Вашій закупівлі, автоматично погоджується з вимогами тендерної документації та умовами Вашого проекту договору і не має права пропонувати Вам інші умови (в даному випадку комерційні пропозиції). Приймаючи рішення про участь у закупівлі Постачальник не може надати Вам різні комерційні пропозиції, так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може надати тільки одну тендерну пропозицію, про що Вами чітко зазначено в Тендерній документації, а саме: «Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)).»
Договір, який підписується за результатами проведених конкурентних торгів, не являється публічним договором приєднання, отже в проекті Вашого договору не може бути жодного слова про приєднання до договору електропостачальника або обрання комерційної пропозиції Постачальника. Такий договір носить характер договору купівлі-продажу товару
Просимо внести зміни до Договору, а саме: змінити формулювання щодо публічності договору, а також вибору (обрання) комерційної пропозиції Постачальника по всьому тексту проекту договору, а саме:
в розділі 1. «1.1. Цей договір про постачання електричної енергії споживачу (далі – Договір) є публічним договором приєднання, який встановлює порядок та умови постачання електричної енергії як товарної продукції споживачу (далі – Споживач) постачальником електричної енергії (далі – Постачальник) та укладається сторонами, з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного кодексу України. 1.2. Умови цього Договору розроблені відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії" та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14.03.2018 № 312 (далі - ПРРЕЕ), та є однаковими для всіх споживачів.» замінити на «1.1. Цей договір про постачання електричної енергії споживачу (далі – Договір) є господарським договором, за яким передбачається постачання замовленого обсягу споживання електричної енергії Споживачу Постачальником згідно з умовами цього Договору. 1.2. В цьому Договорі терміни вживаються в значеннях, наведених в законах України «Про ринок електричної енергії», «Про публічні закупівлі», Кодексі системи передачі, затвердженому постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 309, Кодексі системи розподілу, затвердженому постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 310, Кодексі комерційного обліку, затвердженому постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 311, та Правилах роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312. 1.3. Умови цього Договору розроблені відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, законів України «Про публічні закупівлі», «Про запобігання корупції», «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312 (далі - ПРРЕЕ).»;
в п.5.2 видалити «обраною Споживачем.»;
в п.5.3 видалити «Постачальника»;
в п.5.13 видалити «обраної Споживачем.»;
в п.5.14 останній абзац «Після прийняття Споживачем комерційної пропозиції Постачальника» замінити на «Після підписання комерційної пропозиції».
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
щодо зміни електропостачальника
Дата подання: 19 листопада 2021 10:25
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:54
Шановний Замовнику.
Закон України «Про публічні закупівлі» жодним чином не регламентує зміну електропостачальника, у випадку укладення Договору на постачання електричної енергії з іншим електропостачальником (розділ 10 Проекту Договору), отже вважати, що Постачальник повідомлений про намір змінити електропостачальника Споживачем з моменту розміщення на сайті https://prozorro.gov.ua/ повідомлення про намір укласти Договір з іншим електропостачальником не законно.
Процедура зміни електропостачальника чітко прописана в Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312.
Відповідно до вищевказаних Правил Споживач має право в будь-який момент часу змінити постачальника електричної енергії шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, попередивши Постачальника за 21 день до такої зміни, вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії).
Приведіть проект договору у відповідність до законодавства України.
Даний розділ можна викласти в наступній редакції "10.1. Споживач має право в будь-який момент часу змінити постачальника шляхом укладення нового договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником, принаймні за 21 день до такої зміни вказавши дату або строки, в які буде відбуватись така зміна (початок дії нового договору про постачання електричної енергії).
10.2. Зміна постачальника електричної енергії здійснюється згідно з порядком, встановленим ПРРЕЕ."
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
ІКЦ
Дата подання: 19 листопада 2021 10:26
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:54
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Даний розділ можна викласти в наступній редакції:
«Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконання умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів.
Якщо спори і розбіжності не будуть урегульовані шляхом переговорів та шляхом досудового урегулювання спорів, їх вирішення здійснюється у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.»
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
заява-приєднання
Дата подання: 19 листопада 2021 10:26
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:54
Шановний Замовнику!
Просимо звернути увагу та внести зміни до додатку №1 до договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору.
Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання додатку №1 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям.
Пропонуємо викласти зміни в наступній редакції:
«Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – Правила роздрібного ринку), та ознайомившись з умовами договору про постачання електричної енергії споживачу №__________ від «__» ___________ 20__р. (далі – Договір), приєднуюсь до умов вказаного Договору з такими нижченаведеними персоніфікованими даними.
Персоніфіковані дані Споживача:»
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
внесення змін до заяви-приєднання
Дата подання: 19 листопада 2021 10:27
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:54
Шановний Замовнику!
Просимо Вас доповнити бланк Заяви-приєднання пунктом 6 (в таблиці) «Попередній Постачальник», дана інформація необхідна для надання інформації оператору систему розподілу при виконанні укладеного договору та можливості постачання Вам електричної енергії.
Дякуємо
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
комерційна пропрозиція
Дата подання: 19 листопада 2021 10:28
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:55
Шановний Замовнику!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник обирає процедуру закупівлі та готує тендерну документацію, включно з проектом договору та додатками до нього, та оприлюднює таку закупівлю в електронній системі закупівель «ProZorro». Учасники (Постачальники) вивчивши вимоги тендерної документації приймають рішення щодо участі у торгах і або приймають, або не приймають умови проекту договору (з додатками) Замовника.
За результатами торгів проект договору, з додатками підписується Сторонами і зміни до нього можливо внести виключно на підставі ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, додаток 2 до договору постачання електричної енергії споживачу «Комерційна пропозиція» - має бути запропонована (заповнена) Замовником.
Приведіть додаток у відповідність до вимог Закону.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
центр обслуговування споживачів - дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 листопада 2021 10:32
Дата відповіді: 23 листопада 2021 12:51
Шановний Замовнику.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги. В разі не усунення Вами дискримінаційних вимог в обов’язковому порядку будемо звертатись до АМКУ зі скаргою.
Дискримінаційні вимоги полягають в наступному:
п.9 Додатку №6 тендерної документації. «Довідку, що засвідчує можливість надання Учасником Замовнику платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, тощо - у м. Рівне або безпосередньо Замовнику за його юридичною адресою та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника.»
В чинному законодавстві України не має жодного нормативно-правового акту, який би зобов’язував Учасника мати власний окремий структурний підрозділ на території визначеної області або посадової особи, з робочим місцем на території визначеної області/міста (в Вашому випадку м.Рівне). Відповідно до п.8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Відповідно до п.8.3.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії – споживач може звернутись зі зверненням/скаргою/претензією до електропостачальника через офіційний веб-сайт без проведення особистого прийому споживачів.
Відповідно до п.8.3.11 Правил роздрібного ринку електричної енергії - Учасник роздрібного ринку розглядає звернення/скаргу/претензію в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк не встановлено чинним законодавством, цими Правилами, Кодексом системи передачі та Кодексом системи розподілу. Якщо під час розгляду звернення (скарги/претензії) необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку, строк розгляду звернення/скарги/претензії призупиняється на час проведення технічної перевірки або експертизи, про що повідомляється споживач, який подав звернення (скаргу/претензію). Відлік перебігу строку розгляду у цьому разі поновлюється з дати отримання результатів технічної перевірки або експертизи, про що повідомляється споживач, який подав звернення (скаргу/претензію). При цьому загальний строк розгляду зазначеного звернення (скарги/претензії) не може перевищувати 45 днів. Звернення (скарги/претензії) побутових споживачів, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються першочергово. Електропостачальник розглядає звернення споживачів щодо перевірки правильності рахунку за електричну енергію, а оператор системи - рахунку за послуги з розподілу (передачі) електричної енергії, у строк до 5 робочих днів з дня отримання ними такого звернення. Разом із відповіддю споживачу надається інформація щодо альтернативних механізмів та шляхів вирішення відповідних спорів (питань) та контактні дані відповідальних органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових осіб, уповноважених розглядати такі звернення/скарги/претензії.
Відповідно до п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електричної енергії», учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
Звертаємо увагу, що вказана норма не передбачає створення центру обслуговування споживачів у кожній області чи регіоні куди здійснюється постачання електричної енергії.
Відповідно до абзацу третього п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку електроенергії» для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Тобто, чинне законодавство, електропостачальникам надає право вибору або створювати окремий структурний підрозділ або покласти обов’язки на окремого працівника за умови, що підприємство має менше 50000 споживачів.
У той же час, відсутні вимоги про облаштування окремого структурного підрозділу або знаходження посадової особи постачальника, на яку покладено такі функції, на території регіонів куди здійснюється або планується постачання електроенергії.
Так, в чинному законодавстві відсутні прямі норми, які б вказували на необхідність створення структурного підрозділу на відповідній території.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, ч.11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у одних Постачальників виникає необґрунтована перевага над іншими.
Вищенаведену позицію підтримує й постійно діюча колегія, зокрема, просимо ознайомитись з рішенням Антимонопольного комітету з аналогічного питання No1758-р/пк-пз від 04.04.2017.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 грудня 2021
Найменування: | КП "Міськсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03352283 |
Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. П.Дорошенка, 55А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
20 311 800,00
UAH з ПДВ
|
19 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" |
22 407 000,00
UAH з ПДВ
|
20 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
Переможець |
19 999 999,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 13:26
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 грудня 2021 13:26
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
19 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:28
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 10:31
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2022 15:51
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2022 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2022 15:05
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2022 17:14
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2022 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 12:35
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 12:19
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2022 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 13:27
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 10:09
|
Договір.pdf | укладений |
12 січня 2022 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3 Додатку №5 до Договору № 16677-ВЦ від 11.01.2022р. в наступній редакції: "п.3 Бюджетні зобов'язання становлять 13 214 009,34 грн. (Тринадцять мільйонів двісті чотирнадцять тисяч дев'ять грн. 34 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 16677-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна призначення |
Номер договору про закупівлю: | 16677-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.13.8 договору та п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку зі збільшенням середньозваженої ціни товару на ринку "на добу наперед" |
Номер договору про закупівлю: | 16677-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару у зв'язку з коливанням ціни на ринку електричної енергії відповідно висновків ТПП |
Номер договору про закупівлю: | 16677-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару у зв'язку з коливанням ціни на ринку електричної енергії відповідно висновків ТПП |
Номер договору про закупівлю: | 16677-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.13.8 договору та п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку зі збільшенням середньозваженої ціни товару на ринку "на добу наперед" |
Номер договору про закупівлю: | 16677-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 2 додатку №5 до Договору у наступній редакції: "п.2. Ціна договору становить - 13 561 258,43 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 16677-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |