Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Operational maintenance of public roads of local importance in Chortkiv district of Ternopil region»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 04014074 |
Contact point: |
Yavnyi Volodymyr 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 14:02 |
Очікувана вартість: | 240 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням статті 560 Цивільного кодексу України, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за №275/35897. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 7 200 000,00 грн. (сім мільйонів двісті тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7200000 UAH |
Publication date: | 09 листопада 2021 17:34 |
Enquiries until: | 07 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 грудня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 240 160 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 200 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт (вартості послуг). На період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.» | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів приймання виконаних будівельних робіт, рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2021 19:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2021 19:49 |
Тендерна документація Чортківського району із змінами від 09.12.2021.docx | |
09 грудня 2021 19:48 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 09.12.2021.pdf | |
26 листопада 2021 17:49 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 26.11.2021.pdf | |
12 листопада 2021 15:35 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії із змінами від 12.11.2021.docx | |
12 листопада 2021 15:32 |
Перелік змiн до Тендерної документацiї вiд 12.11.2021.pdf | |
09 листопада 2021 17:49 |
Додаток 2 Технічне завдання Чортківський.xlsx | |
09 листопада 2021 17:42 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx | |
09 листопада 2021 17:41 |
Титульна ТД.pdf | |
09 листопада 2021 17:39 |
Додаток 4 до ТД Перелік доріг Чортківський р..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нами як Замовником прийнято рішення встановити вимогу підтвердження фінансової спроможності учасниками відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження учасник повинен: Для підтвердження надається лист роз’яснення від учасника з посиланням на сторінку Порталу відкритих даних, де розміщено інформацію про фінансову звітність.
Посилання на сторінку де розміщено інформацію про фінансову звітність повинен надати сам учасник задля зручності перевірки та недопущення дискримінації, а також при відсутності інформації про фінансову звітність на порталі відкритих даних з певних причин учасник надає у складі тендерної пропозиції лист з відповідним поясненням та надає в складі тендерних пропозицій відповідні документи.
Звертаємо увагу, що вищезазначена інформація надається із урахуванням Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»
Скарги до процедури
Дата подання: 04 січня 2022 13:11
Дата подання: 05 січня 2022 15:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-03-30-000071 ● 680fd1ecf54548f29843034b83b04359
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.03.2022 № 1
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 4, підпункту 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 30.03.2022 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-11-09-005952-a від 09.11.2021 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-31 15:22:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-09-005952-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-04 17:53:05
Пояснення на запит Західного офісу держаудитслужби в Тернопільській області від 31.03.2022 року
Відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо пояснення на запит від 31.03.2022 року.
Визначення потреби у послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення експлуатаційним утриманням автомобільних доріг Замовником у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для формування опису предмета закупівлі залучено фахівців відділу аналізу, планування та технічного нагляду за будівництвом і експлуатаційним утриманням автомобільних доріг. Проведено аналіз ринку для визначення цін при формуванні очікуваної вартості на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області» на 2022-2024 роки із урахуванням державних стандартів, норм і правил:
Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України (П-Г.1-218-113:2009)
Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг (П Г.1-218-118:2005).
Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану (ДСТУ 3587-97).
Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (СОУ 42.1-37641918-105:2013).
Методичні вказівки щодо прийняття робіт і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (MB 03450778-740:2015).
Розрахунок очікуваної вартості проведено за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області, згідно з відповідним переліком, та виконання комплексу робіт на 2022-2024 роки відповідно до обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерства інфраструктури України від 21.09.2012 року № 573/1019, а також передбачено фінансування за бюджетною програмою 3131090 на 2022 рік.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) номер оголошення на прозорро - UA-2021-11-09-005952-a, у сумі 240 160 000 грн., визначена враховуючи Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». А також виходячи із виділеного фінансування згідно Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2022 році затвердженого Тернопільською обласною державною адміністрацією та погоджено Державним агенством автомобільних доріг України.
Зазначаємо, що відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 „Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://oda.te.gov.ua/diyalnist/derzhavni-zakupilvi.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-06 09:47:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-09-005952-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасником надаються відомості подаються згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»). Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - автонавантажувач (або аналог) - 2 одиниці; - спеціалізований автомобіль обладнаний відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами - 2 одиниці; - автомобіль вантажний самоскид вантажопідйомністю не менше 7 т - 2 одиниць; - автогрейдер - 2 одиниці; - трактор обладнаний відвалом від снігу- 2 одиниці; - фреза дорожня - 1 одиниця; - асфальтоукладач - 1 одиниця; - машина для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття - 1 одиниця; - коток дорожній самохідний масою не менше 9.2 т - 1 одиниця.
В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо).
Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт (надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує (-ють) факт передачі) техніки до договорів.
- оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається).
Аналізом пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» встановлено, що учасником надано довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» від 29.12.2021 за №1229/1.1.1-Т, в якій міститься інформація, зокрема, про:
- два вантажних самоскиди FORD CARGO 4135 DDC; Комплектне обладнання із МДКД з піскрозкидувачем та відвалом поворотним МДКЗ; автогрейдер CFTERPILLAR 120M; Трактор колісний VFYINDRA 9500 4WD; Снігоочисник відвальний фронтальний RASCO d.o.o. MOSOR RK 4.0 залучених на підставі договорів надання послуг техніки від 01.09.2021 за №01009/2020 та від 11.11.2021 за №1111/2021/ТР укладених з ТОВ «Белогві»;
- Спеціальний навантажувач – С (неперероблено встановлено на шасі автомобіля цистерни та обладнання машини для ремонту доріг MADPATCER MPA 6.5 W) DAF95 XF 430 залучений на підставі договору надання послуг техніки від 10.11.2021 за №1111/2021/ТР укладеного з ТОВ «Європейські дороги України».
Разом з тим тендерною документацією не передбачено можливість підтвердження наявності техніки саме договорами надання послуг.
Отже, пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає умовам тендерної документації, оскільки учасником не підтверджено наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг).
Аналогічна позиція викладена у рішенні колегії АМКУ від 21.01.2022 за №1305- р/пк-пз при розгляді скарги у вказаній закупівлі.
Аналізом пропозиції ТОВ «ШБУ -77» встановлено, що учасником у складі пропозиції подано довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) від 14.12.2021 №Т-5111, в якій міститься інформація, зокрема, про трактори колісні Беларус 82.1 з снігоочисним відвалом (металеве дзеркало ТДО 1-02.00.000 – обладнання) зазначену на підставі договору надання послуг від 14.12.2021 за №142112/ЕЗ укладеного з ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ».
Разом з тим тендерною документацією не передбачено можливість підтвердження наявності техніки саме договорами надання послуг.
Отже, пропозиція ТОВ «ШБУ -77» не відповідає умовам тендерної документації.
Аналогічна позиція викладена у рішенні колегії АМКУ від 21.01.2022 за №1305- р/пк-пз при розгляді скарги у вказаній закупівлі.
У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити, чому не відхилено пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ШБУ -77», як такі що не відповідають кваліфікаційним критеріям.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-11 15:45:47
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 06.04.2022 року
Замовником у відповідності до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) встановлено вимогу відповідності кваліфікаційному критерію: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У відповідності до абзацу другого частини 3 статті 16 Закону: якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У відповідності із зазначеними вище нормами Закону Замовником у частині 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу підтвердження учасниками наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для підтвердити вимогу учасник може як власним обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями так залученими на основі договору оренди, суборенди, лізингу (умови пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації), а також учасники можуть підтвердити за рахунок субпідрядників, співвиконавців (умови пункту 1.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації)
Щодо відповідності вимогам пункту 1.1. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в якому встановлено вимогу:
1.1. Відомості подаються згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»). Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме:
- автонавантажувач (або аналог) - 2 одиниці;
- спеціалізований автомобіль обладнаний відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами - 2 одиниці;
- автомобіль вантажний самоскид вантажопідйомністю не менше 7 т - 2 одиниць;
- автогрейдер - 2 одиниці;
- трактор обладнаний відвалом від снігу- 2 одиниці;
- фреза дорожня - 1 одиниця;
- асфальтоукладач - 1 одиниця;
- машина для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття - 1 одиниця;
- коток дорожній самохідний масою не менше 9.2 т - 1 одиниця.
В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо).
Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає:
- оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт (надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів.
Також згідно вимог пункту 1.2. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник можуть залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання:
1.2 Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту п.1.1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження(листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
Учасник ТОВ «Автомагісталь-Південь» надано: «Довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» від 29.12.2021 за №1229/1.1.1-Т» у якій зазначено машини та механізми відповідно до вимог частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, які залучені на підставі договорів надання послуг від 01.09.2021 за №01009/2020 та від 11.11.2021 за №1111/2021/ТР укладених з ТОВ «Белогві» та договір надання послуг від 10.11.2021 за №1111/2021/ТР укладеного з ТОВ «Європейські дороги України», а також документи про державну реєстрацію машин та обладнання відповідно до вимог пункту 1.1. частини 1 додатку 1 до тендерної документації, а також листи підтвердження від ТОВ «Белогві» та ТОВ «Європейські дороги України» які відповідають як вимогам пункту 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації так і вимогам пункту 1.2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації. Зважаючи на надані документи учасник підтвердив вимоги частини 1 додатку 1 до тендерної документації відповідно скориставшись можливістю підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за рахунок співвиконавців у відповідності до пункту 1.2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «ШБУ -77» надано: «Довідку про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) від 14.12.2021 №Т-5111» у якій зазначено машини та механізми відповідно до вимог частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, які залучені на підставі договорів оренди від 10.02.2020 року № 10-02/1, із ТОВ «Синергія Оіл» та від 03.02.2020 року №03-02-20/1 із ТОВ «БІТУНОВА УКРАЇНА» акти приймання-передачі, а також документи про державну реєстрацію машин та обладнання, листи підтвердження відповідно до вимог пункту 1.1. частини 1 додатку 1 до тендерної документації, та договір № 142112/E3 надання послуг від 14.12.2021 року із ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», а також документи про державну реєстрацію машин та обладнання відповідно до вимог пункту 1.1. частини 1 додатку 1 до тендерної документації, а також листи підтвердження від ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», які відповідають як вимогам пункту 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації так і вимогам пункту 1.2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації. Зважаючи на надані документи учасник підтвердив вимоги частини 1 додатку 1 до тендерної документації відповідно скориставшись можливістю підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надавши договори оренди та договір співвиконання у відповідності до пункту 1.2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації.
У відповідності до Стаття 901. Цивільного кодексу України, а саме:
Стаття 901. Договір про надання послуг
1. За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
2. Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов'язання.
Оскільки предметом закупівлі є надання послуг за результатами якої укладається договір надання послуг відповідно договір надання послуг технікою і буде договором співвиконання. Пунктом 1.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено для учасників підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за рахунок залучення потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців відповідно договір надання послуг і є договором співвиконання де одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності.
Тому вважаю, що учасники ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ШБУ -77» надали достатні підтвердження вимог частини 1 Додатку 1 до тендерної документації підтвердивши наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надавши договори, листи підтвердження, а також документи про державну реєстрацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України „Про публічні закупівлі” надаємо інформацію про усунення порушення. На виконання вимог щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення в подальшому порушень, Замовником проведено роз’яснювальна робота із уповноваженими особами Департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, щодо вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а також щодо складання тендерної документації та включення до неї вимог кваліфікаційних критеріїв і питання, щодо їх підтвердження у відповідності до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-04-22 18:09:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2022-06-23 10:37:57
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2021 16:34
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2021 14:48
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2021 16:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2021 15:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2021 16:34
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 лютого 2022 17:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
237 758 400,00
UAH з ПДВ
|
219 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
220 000 000,00
UAH з ПДВ
|
220 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
239 679 680,00
UAH з ПДВ
|
239 679 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
219 500 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 12:07
|
Додаткова угода № 14 до договору № 50.pdf | укладений |
06 листопада 2024 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:14
|
Додаткова угода № 13 до Договору №50.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 14:15
|
Додаткова угода № 12 до договору № 50.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2023 11:42
|
Додаткова угода № 11 від 07.11.2023.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 13:05
|
Додаткова угода № 10 від 26.09.2023.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 16:57
|
Дод_угода №9 до договору 50.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:50
|
Дод_угода №8 до договору 50.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 11:35
|
Дод_угода №7 до договору 50.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 11:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2023 12:44
|
Дод_угода №6 до договору 50.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2023 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:34
|
Додаткова угода №5 до дог №50.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:08
|
Додаткова угода №4 до дог №50.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2022 14:54
|
Додаткова угода №3 до дог №50.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2022 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 15:49
|
додаткова угода №2 до договору №50.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2022 16:05
|
Додаткова угода №1 до договору №50.pdf | зміни до договору |
29 березня 2022 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 13:47
|
договір № 50 від 11.03.2022.pdf | укладений |
11 березня 2022 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1, частини 5, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, зменшити ціну даного Договору на суму 5 144 454,16 грн. Пункт 3.1. Розділ 3 «Ціна договору» викласти в новій редакції Додаток: Договірна ціна (Додаток 1) |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | План фінансування додаток 3 до договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3 Розділу 13 "Додатки до договору" План фінансування (додаток 3) викласти у новій редакції Розділ 14 "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковим рахунком Замовника |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3 Розділу 13 "Додатки до договору" План фінансування із змінами (додаток 3) викласти у новій редакції Розділ 14 "Юридичні адреси сторін" доповнити розрахунковим рахунком Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 13 "Додатки до договору" План фінансування із змінами (Додаток 3 до договору) викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділ 13 „Додатки до договору” план фінансування із змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 "Додатку до договору" план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додакова угода № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 9.1 розділу 9 „Внесення змін у договір та його розірванняˮ Договору, та домовились про наступне: 1. Пункт 13.1.3. розділу 13 „Додатки до договору” план фінансування зі змінами (Додаток 3) викласти в новій редакції що додається. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 березня 2022 — 06 листопада 2024 |
Сума оплати за договором: |
214 355 545,84
UAH (в тому числі ПДВ 35 725 924,31 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пунктом 9.1 розділу 9 „Внесення змін у договір та його розірванняˮ Договору, та домовились про наступне: 1. Сторони дійшли згоди цією Додатковою Угодою достроково розірвати Договір № 50 від 11 березня 2022 року. 2. Сторони підтверджують, що станом на день укладання цієї Додаткової Угоди Виконавець виконав, а Замовник прийняв виконані роботи (надані послуги), які оплачені Замовником в повному обсязі на загальну суму 214 355 545,84 грн. в тому числі ПДВ – 35 725 924,31 грн. З моменту набрання чинності цієї Додаткової Угоди решта зобов’язань Сторін, що виникли з Договором припиняються. |