Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 105» Дніпропетровської міської ради під навчально-виховний комплекс за адресою: вул. Жовтнева, 26»
Очікувана вартість
35 794 152,00 UAH
UA-2021-11-09-005680-a ● ffd0d19307e448f68c7149ad17922bc4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Наталя Науменко +380955294936 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2021 12:31 |
Очікувана вартість: | 35 794 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 105» Дніпропетровської міської ради під навчально-виховний комплекс за адресою: вул. Жовтнева, 26»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Золотоосіння, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 10.03.2021 р. № 13 | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 18:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 18:35 |
Тендерна документація від 23.11.2021.docx | |
23 листопада 2021 18:35 |
перелік змін від 23.11.2021.doc | |
09 листопада 2021 17:14 |
Технічна специфікація до додатку 8 тендерної документації.rar | |
09 листопада 2021 17:14 |
Тендерна документація.docx |
23 листопада 2021 18:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2021 18:35 |
Тендерна документація від 23.11.2021.docx
|
|||
23 листопада 2021 18:35 |
перелік змін від 23.11.2021.doc
|
|||
09 листопада 2021 17:14 |
Технічна специфікація до додатку 8 тендерної документації.rar
|
|||
09 листопада 2021 17:14 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-09-005680-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦХІММАШ", Код ЄДРПОУ:32561283
Дата подання: 16 листопада 2021 17:20
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (додаток 3 до тендера)
Умови тендеру:
"4.1. Копія/оригінал «Балансу» та копія/оригінал «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за попередній рік або копія/оригінал податкової декларації платника єдиного податку.
Фінансова спроможність учасника закупівлі:
обсяг доходу (виручки)* за попередній рік має бути не менше ніж 95 відсотків від очікуваної вартості закупівлі."
Вимога до замовника:
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
* В контексті тендерної документації показником доходу (виручки) вважається чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).
Наше підприємство вважае що даний пункт в тендерній документації є дискримінаційний. Нові компанії, яким до півтора роки, компанії які розвиваються не мають права прийняти участі у тендері так як вони не зможуть виконати данного пункту тендера. Чистий дохід підприємства(компанії) повинен бути не менше ніж 32 млн.грн.(згідно умов тендера) то валовий дохід повинен бути не менше ніж 200 млн.грн.
ВВажаємо що це дискримінація всих підприємств які мають годовий дохід 10, 20, 30, 40, 50 і далі до 200 млн.грн ... Просимо замовника переглянути умови тендера в п.4.1 додатку 3 до тендерної документації або навіть виключити його.
Розгорнути
Згорнути
"4.1. Копія/оригінал «Балансу» та копія/оригінал «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за попередній рік або копія/оригінал податкової декларації платника єдиного податку.
Фінансова спроможність учасника закупівлі:
обсяг доходу (виручки)* за попередній рік має бути не менше ніж 95 відсотків від очікуваної вартості закупівлі."
Вимога до замовника:
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
* В контексті тендерної документації показником доходу (виручки) вважається чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).
Наше підприємство вважае що даний пункт в тендерній документації є дискримінаційний. Нові компанії, яким до півтора роки, компанії які розвиваються не мають права прийняти участі у тендері так як вони не зможуть виконати данного пункту тендера. Чистий дохід підприємства(компанії) повинен бути не менше ніж 32 млн.грн.(згідно умов тендера) то валовий дохід повинен бути не менше ніж 200 млн.грн.
ВВажаємо що це дискримінація всих підприємств які мають годовий дохід 10, 20, 30, 40, 50 і далі до 200 млн.грн ... Просимо замовника переглянути умови тендера в п.4.1 додатку 3 до тендерної документації або навіть виключити його.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2021 12:24
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) в тендерній документації замовник має встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, разом з тим згідно ч. 3 ст. 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини).
Враховуючи вищевикладене, задоволення вашої вимоги не є можливим, так як вимога тендерної документації щодо наявності та підтвердження фінансової спроможності повністю відповідає закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Враховуючи вищевикладене, задоволення вашої вимоги не є можливим, так як вимога тендерної документації щодо наявності та підтвердження фінансової спроможності повністю відповідає закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2021 18:31 |
Кінець періоду оскарження: | 05 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 24 листопада 2021 18:31 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | в назві предмета закупівлі зазначено ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, який втратив чинність |
Документи:
24 листопада 2021 18:31
|
Електронний підпис |
24 листопада 2021 18:29
|
Протокол відміни 105.docx |