Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Пирогова в с.Лукашівка, Ладижинської міської територіальної громади, Вінницької області», код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
1 144 231,00 UAH
UA-2021-11-09-005369-a 87018c7134ab44278ce390b13da8a990
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чорнокозинська

+380988009630 innakosh86@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Ладижинський комбінат комунальних підприємств" Ладижинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34261117
Місцезнаходження: 24321, Україна , Вінницька обл., м. Ладижин, вул. К. Маркса, 4-а
Контактна особа: Інна Чорнокозинська
+380988009630
innakosh86@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2021 21:00
Очікувана вартість: 1 144 231,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 442,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"( зі змінами). Терміни, які використовуються у цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція учасника та усі документи, які передбачені Оголошенням та додатками до нього складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Обсяги виконання робіт здійснюються згідно із проектно-кошторисною документацією відповідно до технічного завдання.
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів фінансування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Пирогова в с.Лукашівка, Ладижинської міської територіальної громади, Вінницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Вид розрахунків - безготівковий.Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт КБ-2в та Довідки КБ-3, які складаються Підрядником та подаються для підписання Замовнику протягом 3-х днів після виконання робіт.Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 365 календарних днів з дня підписання актів виконаних робіт Замовником за наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 16:57
Оголошення про закупівлю робіт.pdf
09 листопада 2021 16:57
Додаток 4 Проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2021 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СПАССКИЙ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ" 1 120 000,00
UAH з ПДВ
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2021 17:34
Електронний підпис
18 листопада 2021 17:17
Техпаспорт коток.pdf
18 листопада 2021 17:17
Лист про субпідрядника.pdf
18 листопада 2021 17:17
Довідки згідно оголошення.pdf
18 листопада 2021 17:17
Протокол огляду обєкта.pdf
18 листопада 2021 17:17
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2021 17:17
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2021 17:17
Технічне завдання.pdf
18 листопада 2021 17:17
Сертифікат якості ISO.pdf
18 листопада 2021 17:17
Атестат виробництва.pdf
18 листопада 2021 17:17
Аналогічний договір.pdf
18 листопада 2021 17:17
Відомості про учасника.pdf
18 листопада 2021 17:17
Договір атестація оригінал.pdf
18 листопада 2021 17:17
Довідка з банку.pdf
18 листопада 2021 17:17
Договір оренди IVECO.pdf
18 листопада 2021 17:17
Транспортна схема.pdf
18 листопада 2021 17:17
Календарний графік.pdf
18 листопада 2021 17:17
Довідка щодо повноважень.pdf
18 листопада 2021 17:17
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2021 17:17
Договірна ціна.pdf
18 листопада 2021 17:17
Зведений кошторис.pdf
18 листопада 2021 17:17
Копія паспорта №1 Спасский.pdf
18 листопада 2021 17:17
Дозвіл на викиди.pdf
18 листопада 2021 17:17
Договір сміття.pdf
18 листопада 2021 17:17
Локальний кошторис.pdf
18 листопада 2021 17:17
Копія паспорта №2 Спаский.pdf
18 листопада 2021 17:17
Атестат оригінал.pdf
18 листопада 2021 17:17
Гарантійний лист на IVECO.pdf
18 листопада 2021 17:17
Проект договору.pdf
18 листопада 2021 17:17
Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СПАССКИЙ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СПАССКИЙ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2215610312
Переможець 1 120 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2021 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2021 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СПАССКИЙ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2215610312
1 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2022 20:41
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 10:24
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 17:16
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 17:12
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 15:11
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 15:10
Календарний графік виконання робіт.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 15:10
План фінансування.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 15:10
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 17:26
Загальновиробничі витрати.pdf укладений
22 листопада 2021 17:25
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
22 листопада 2021 17:25
Дефектний акт.pdf укладений
22 листопада 2021 17:25
Локальний кошторис.pdf укладений
22 листопада 2021 17:25
Зведений кошторис.pdf укладений
22 листопада 2021 17:25
Договірна ціна.pdf укладений
22 листопада 2021 17:25
Договір підряду на капітальний ремонт № 27.pdf укладений
22 листопада 2021 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 631, ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умовами договору, у зв’язку із затримкою фінансування сторони вирішили уклали Додаткову угоду та внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 631, ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умовами договору сторони вирішили: Внести зміни до п.2.2. розділу 2 «Строки та місце виконання робіт» Договору та викласти в новій редакції: «п.2.2. Завершення виконання робіт: до 30 квітня 2022 року». Внести зміни в Додаток №1- календарний графік виконання робіт в пунк «Закінчення робіт» та викласти в наступній редакції: «Закінчення робіт: до 30.04.2022 р.» Додаток №1- календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 631, ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умовами договору, у зв’язку із надходження фінансування та виконання робіт в повному обсязі сторони вирішили: Внести зміни до п.2.2. розділу 2 «Строки та місце виконання робіт» Договору та викласти в новій редакції: «п.2.2. Завершення виконання робіт: до 31 грудня 2021 року». Пункт 3.1 розділу 3 «Договірна ціна» Договору доповнити та викласти у наступній редакції: «п.3.1. Вартість робіт визначається твердою договірною ціною та складає 1 120 000,00 грн. ( один мільйон сто двадцять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ та включає всі витрати Підрядника пов’язані з виконанням умов даного Договору. Згідно наявних кошторисних призначень, договірні зобов’язання виникатимуть в цьому договорі в залежності від обсягів реального фінансування. Фінансування робіт у 2021 році здійснюється в розмірі 1 120 000,00 грн. ( один мільйон сто двадцять тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ.Внести зміни до п.20.1. розділу 20 «Термін дії даного Договору » та викласти в новій редакції: «п.20.1. Даний договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, а у відношенні розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» Додаток №1- календарний графік виконання робіт та Додаток №2- план фінансування до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 120 000,00
UAH