Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи на будівлі-пам’ятці національного значення – «Нова Біржа» Одеська обласна філармонія, за адресою м. Одеса, вул. Буніна, 15» (Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи)
Очікувана вартість
808 022,00 UAH
UA-2021-11-09-004533-a 0700190f33da40718e7b29dcbb566b7d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148508 mdibrova@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Вебсайт: https://ukb.od.gov.ua/
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148508
mdibrova@odessa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 19 листопада 2021 15:31
Очікувана вартість: 808 022,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 040,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Ремонтно-реставраційні роботи на будівлі-пам’ятці національного значення – «Нова Біржа» Одеська обласна філармонія, за адресою м. Одеса, вул. Буніна, 15» (Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Буніна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється протягом 30-ти календарних днів з дня прийняття Замовником робіт шляхом підписання Акта виконаних робіт. Розрахунки здійснюються в національній валюті в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Підряднику органами, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, а також у випадку затримки фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 16:27
Обсяги робіт.doc
09 листопада 2021 16:27
Оголошення.docx
09 листопада 2021 16:27
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-09-004533-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 11 листопада 2021 11:38
Інженер консультант
Замовник виставляє вимогу "сертифікований інженер – консультант (будівництво) не нижче категорії «провідний», що успішно пройшов сертифікацію за професією та має сертифікат понад 2 роки – не менше 1 особи, яка працює в штаті учасника. Особа, яка має вказаний сертифікат, повинна бути офіційно працевлаштована в штаті учасника закупівлі, що підтверджується наказом про прийняття на роботу, повідомленням про прийняття на роботу працівника з квитанцією про прийняття даного звіту." Дана вимога є дискримінаційною так як інженер-консулттант залучається Замовником перед проектними роботами і визначення стається як служба Замовника. Є дуже великі сумніви що в експертному висновки є послуги інженера консультанта, так як його послуги можуть бути до 5віжсотків. В експертному висновку пишеться послуги технічного нагляду 1,5 відсотки.
Прошу Вас вилучити дискримінаційні вимоги щодо інженера-консульта.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2021 15:38
ідповідно до ч.3 ст.14 Закону України «про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, зокрема обов’язкових пунктів, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно до листа Мінрегіону № 7/15.1/11185-18 від 22.10.2018 стосовно ціноутворення у будівництві, у випадку якщо кошти на надання послуг інженером-консультантом не передбачені ЗКР, але в процесі здійснення будівництва виникає необхідність залучення цих спеціалістів, джерелом покриття витрат, пов’язаних з наданням цих послуг, можуть слугувати кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва та економія коштів по інших статтях витрат за відповідними графами ЗКР. Фінансування послуг інженера-консультанта на усіх стадіях будівництва здійснюється за рахунок капітальних вкладень. Розрахунки на здійснення функцій інженера-консультанта обчислюються виходячи з обґрунтованої кількості трудовитрат, вартості людино-дня, який визначається з урахуванням рівня заробітної плати, нарахувань на заробітну плату, витрат, пов’язаних з орендою приміщень, комунальних платежів тощо. Розрахунок виконується у довільній формі. При цьому кількість трудовитрат обгрунтовується окремим розрахунком виходячи з переліку ФУНКЦІЙ, що виконуються інженером-консультантом, обсягів, виду та складності виконання робіт, строків будівництва і т.д. Також, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на ІНЖЕНЕРА-КОНСУЛЬТАНТА, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Дана норма вводиться в дію з 1 березня 2020 року.
Оскільки клас наслідків (відповідальності) об’єкта по якому здійснюватиметься технічний нагляд СС3, та об’єкт відноситься до пам’ятки архітектури національного значення, вимоги до інженерів посиленні та більш ширі ,ніж на звичайному об’єкті СС1, СС2, СС3.
Усі вимоги викладені у Додатку 2 до Оголошення
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" 661 995,96
UAH з ПДВ
649 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПЕДОС ОЛЕКСАНДР ТРОХИМОВИЧ 667 500,00
UAH з ПДВ
651 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2021 09:02
Електронний підпис
16 листопада 2021 09:01
10. Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2021 09:01
15. Статут зо.pdf
16 листопада 2021 09:01
13.1. Повідомлення Коваленко.pdf
16 листопада 2021 09:01
15.1. Опис ВС Проект (1).pdf
16 листопада 2021 09:01
1.2 Наказ Шандрик.pdf
16 листопада 2021 09:01
8. Проект договору.pdf
16 листопада 2021 09:01
Шандрик В.І.7z
16 листопада 2021 09:01
Шандрик О.І.7z
16 листопада 2021 09:01
7. Витяг з ЄДРПОУ (10.11).pdf
16 листопада 2021 09:01
2.1 Рішення зміна 12-1.pdf
16 листопада 2021 09:01
3. аналог договір.7z
16 листопада 2021 09:01
13. Наказ Коваленко.pdf
16 листопада 2021 09:01
6. Витяг ЄП.pdf
16 листопада 2021 09:01
2. Довідка зміна назви.pdf

Публічні документи

18 листопада 2021 22:05
Електронний підпис
18 листопада 2021 22:02
5_проект наказів.PDF
18 листопада 2021 22:02
32_лист згода.PDF
18 листопада 2021 22:02
29_гарантія.PDF
18 листопада 2021 22:02
30_реєстр.PDF
18 листопада 2021 22:02
7_аналогічні договора.PDF
18 листопада 2021 22:02
13_ст 236.PDF
18 листопада 2021 22:02
1_повноваження.PDF
18 листопада 2021 22:02
43_диплом_Педос.PDF
18 листопада 2021 22:02
28_помилки.PDF
18 листопада 2021 22:02
41_відгук_3.PDF
18 листопада 2021 22:02
3_працівники.PDF
18 листопада 2021 22:02
24_строки ваиконання.PDF
18 листопада 2021 22:02
44_ЄДРПОУ НА 17.11.2021.pdf
18 листопада 2021 22:02
17_тех завдання.PDF
18 листопада 2021 22:02
18_ без субпідряду.PDF
18 листопада 2021 22:02
10_згода з істосними.PDF
18 листопада 2021 22:02
47_паспорт_Педос.PDF
18 листопада 2021 22:02
36_сертифікат.PDF
18 листопада 2021 22:02
31_лист зобовязання.PDF
18 листопада 2021 22:02
11_згода з умовами оплати.PDF
18 листопада 2021 22:02
8_погодження з Додатком 4.PDF
18 листопада 2021 22:02
45_ІНН Педос.PDF
18 листопада 2021 22:02
14_гарантійний лист.PDF
18 листопада 2021 22:02
22_умови оплати.PDF
18 листопада 2021 22:02
35_5_.PDF
18 листопада 2021 22:02
26_ст 17.PDF
18 листопада 2021 22:02
23_гарантія.PDF
18 листопада 2021 22:02
34_випска ФОП.PDF
18 листопада 2021 22:02
16_довідка.PDF
18 листопада 2021 22:02
40_відгук_2.PDF
18 листопада 2021 22:02
33_розрахунок.PDF
18 листопада 2021 22:02
15_гарантійний лист.PDF
18 листопада 2021 22:02
2_персональні згода.PDF
18 листопада 2021 22:02
25_печатка.PDF
18 листопада 2021 22:02
19_тех характеристики.PDF
18 листопада 2021 22:02
6_дозвільні документи.PDF
18 листопада 2021 22:02
42_диплом_Залевський.PDF
18 листопада 2021 22:02
9_додаток 4.PDF
18 листопада 2021 22:02
27_ст 17.PDF
18 листопада 2021 22:02
39_відгук_1.PDF
18 листопада 2021 22:02
37_сертифікат.PDF
18 листопада 2021 22:02
20_ЦІНА.PDF
18 листопада 2021 22:02
12_оподаткумання.PDF
18 листопада 2021 22:02
21_гарантія.PDF
18 листопада 2021 22:02
4_у разі відсутності.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"

ФОП ПЕДОС ОЛЕКСАНДР ТРОХИМОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"
#35931274
Переможець 649 870,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2021 15:34

Документи

22 листопада 2021 15:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2021 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"
#35931274
649 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2021 15:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2023 15:30
ДУ 2 до 23 тн від 23.11.21.pdf зміни до договору
16 березня 2023 15:29
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 15:59
ДУ 1 до 23 тн.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 15:57
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 18:12
Договір №23 тн від 24.11.2021.pdf укладений
24 листопада 2021 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, зміни фінансування у 2022р.
Номер договору про закупівлю: 23 т/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, зміна фінансування у 2023р.
Номер договору про закупівлю: 23 т/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML