Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39113600-3 Лавки). Придбання лавок
Очікувана вартість
36 630,00 UAH
UA-2021-11-09-003916-a a864534da2ba4be698c331c9c5a3bc7b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабичук Святослав Володимирович

+380679588204 bsv191179@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Бабичук Святослав Володимирович
+380679588204
bsv191179@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Придбання лавок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Лісна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору проводяться шляхом післяоплати: 100% від суми вказаної у видаткових накладних, сплачується Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів після поставки та передачі Товару та на підставі підписаних сторонами накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 листопада 2021 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛЯЮЧА ЖИТЛОВА КОМПАНІЯ №1" ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#42122641
Переможець 36 630,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 16:14

Документи

09 листопада 2021 16:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 16:18