Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проектування по об’єкту “Реконструкція парку “Чумацький шлях” в с.Гатне, Київська область”
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2021-11-09-003500-c 8c45f775795e49bd912c70b7cc1008b1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріненко Марія Олександрівна

+380442510006 gatne.ks-rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гатненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358508
Місцезнаходження: 08160, Україна , Київська обл., село Гатне, 08160, Київська область, Фастівський район, с.Гатне, вул. Київська. 138.
Контактна особа: Гуріненко Марія Олександрівна
+380442510006
gatne.ks-rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 19:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2021 19:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2021 19:53
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Строк дії забезпечення пропозиції: 70 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 3400,00 грн. (три тисячі чотириста гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 15.8. відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній у підпункті 15.3. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA868201720355129023098021587 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 одержувач: Гатненська сільська рада, код ЄДРПОУ 04358508.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3400 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає п’яти відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). р/р UA868201720355129023098021587 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 одержувач: Гатненська сільська рада, код ЄДРПОУ 04358508 У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю «Реконструкція парку «Добрий дуб» в с.Гатне, Київська область», номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається у разі, якщо учасник-переможець не виконав усі умови договору підряду щодо якості робіт і строків. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Учасник у складi пропозицiї повинен надати гарантiйний лист про те, що у разi визначення його переможцем даної закупiвлi, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному в оголошенні. 17. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 17.1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження На підтвердження відповідності запропонованих робіт вимогам встановленим у Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи, складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на реконструкцію» та завірені підписом уповноваженої особи учасника на підпис пропозиції: - Договірну ціну на виконання проектно-вишукувальних робіт, складеної по формі Додатку М до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013; - Зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи по формі №1-П Додатку В до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 - Кошторис (-и) на проектні (вишукувальні) роботи, складений (-ми) по формі №2-П Додатку Г до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 або кошторис (-и) на вконання робіт, складений (-ми) по формі 3-П Додатку Д до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013; - Проект календарного графіку виконання робіт з проектування. Учасники у пропозиції надають гарантійний лист стосовно підтвердження можливості виконання робіт, передбачених даною закупівлею, у встановлені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі терміни. Перед подачею пропозиції учасник повинен оглянути об’єкт, стосовно якого плануються виконуватись роботи, що є предметом закупівлі. На підтвердження зазначеного учасник у пропозиції надає акт огляду об’єкта (або іншого документа у довільній формі) із зазначенням адреси його місцезнаходження, завірений підписом уповноваженої особи учасника та уповноваженої особи Замовника, із зазначенням їх прізвища та ініціалів. Учасник гарантує відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовників щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх п’яти років шляхом подання гарантійного листа в довільній формі. Учасник гарантує, шляхом подання гарантійного листа в довільній формі те, що учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
проектування по об’єкту “Реконструкція парку “Чумацький шлях” в с.Гатне, Київська область”, ДК 021:2015 – 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08160, Україна, Київська область, с. Гатне, парк “Чумацький шлях”
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Строк дії забезпечення пропозиції: 70 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 3400,00 грн. (три тисячі чотириста гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 15.8. відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній у підпункті 15.3. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA868201720355129023098021587 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 одержувач: Гатненська сільська рада, код ЄДРПОУ 04358508.

Сума забезпечення: 3400 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовником вимагається під час подання пропозиції одночасного надання забезпечення пропозиції. Забезпечення цінової пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає п’яти відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). р/р UA868201720355129023098021587 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 одержувач: Гатненська сільська рада, код ЄДРПОУ 04358508 У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю «Реконструкція парку «Добрий дуб» в с.Гатне, Київська область», номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається у разі, якщо учасник-переможець не виконав усі умови договору підряду щодо якості робіт і строків. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Учасник у складi пропозицiї повинен надати гарантiйний лист про те, що у разi визначення його переможцем даної закупiвлi, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному в оголошенні. 17. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: 17.1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження На підтвердження відповідності запропонованих робіт вимогам встановленим у Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи, складені у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на реконструкцію» та завірені підписом уповноваженої особи учасника на підпис пропозиції: - Договірну ціну на виконання проектно-вишукувальних робіт, складеної по формі Додатку М до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013; - Зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи по формі №1-П Додатку В до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 - Кошторис (-и) на проектні (вишукувальні) роботи, складений (-ми) по формі №2-П Додатку Г до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 або кошторис (-и) на вконання робіт, складений (-ми) по формі 3-П Додатку Д до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013; - Проект календарного графіку виконання робіт з проектування. Учасники у пропозиції надають гарантійний лист стосовно підтвердження можливості виконання робіт, передбачених даною закупівлею, у встановлені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі терміни. Перед подачею пропозиції учасник повинен оглянути об’єкт, стосовно якого плануються виконуватись роботи, що є предметом закупівлі. На підтвердження зазначеного учасник у пропозиції надає акт огляду об’єкта (або іншого документа у довільній формі) із зазначенням адреси його місцезнаходження, завірений підписом уповноваженої особи учасника та уповноваженої особи Замовника, із зазначенням їх прізвища та ініціалів. Учасник гарантує відсутність рекламацій (негативних відгуків) від замовників щодо виконання аналогічних робіт протягом останніх п’яти років шляхом подання гарантійного листа в довільній формі. Учасник гарантує, шляхом подання гарантійного листа в довільній формі те, що учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовлявся від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку.
15 листопада 2021 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 15:24
Оголошення2.doc
09 листопада 2021 19:49
Оголошення.doc
15 листопада 2021 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2021 15:24
Оголошення2.doc
09 листопада 2021 19:49
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 19:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 678 677,51
UAH з ПДВ
678 677,51
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 листопада 2021 16:36
Електронний підпис
19 листопада 2021 16:34
сертифікат ISO 9001.pdf
19 листопада 2021 16:34
20 погодження з техумовами.pdf
19 листопада 2021 16:34
Наказ (Оригінал).pdf
19 листопада 2021 16:34
акт обстеження.PDF
19 листопада 2021 16:34
лист-відгук.PDF
19 листопада 2021 16:34
23 про відкриті рахунки.pdf
19 листопада 2021 16:34
2 про забезпечення договору.pdf
19 листопада 2021 16:34
21 про наявність офісу.pdf
19 листопада 2021 16:34
кошторисна документація.PDF
19 листопада 2021 16:34
10 відомості про учасника.pdf
19 листопада 2021 16:34
8 про наявність досвіду.pdf
19 листопада 2021 16:34
12 згода з проектом договору.pdf
19 листопада 2021 16:34
лист від орендодавця офісу.pdf
19 листопада 2021 16:34
сертифікат ISO 45001.pdf
19 листопада 2021 16:34
довідка Укргазбанк.pdf
19 листопада 2021 16:34
паспорт директора.pdf
19 листопада 2021 16:34
ОСВ.PDF
19 листопада 2021 16:34
банк КІБ.pdf
19 листопада 2021 16:34
довідка з ДПС.pdf
19 листопада 2021 16:34
Рішення (Оригінал).pdf
19 листопада 2021 16:34
банк УБІБ.pdf
19 листопада 2021 16:34
13 згода із підставами.pdf
19 листопада 2021 16:34
фінзвіт, баланс за 2020.PDF
19 листопада 2021 16:34
код доступу.pdf
19 листопада 2021 16:34
Fwd_ Гарантия.zip
19 листопада 2021 16:34
6 про наявність обладнання.pdf
19 листопада 2021 16:34
сертифікат ISO 14001.pdf
19 листопада 2021 16:34
22 про достовірність.pdf
19 листопада 2021 16:34
Статут та опис.pdf
19 листопада 2021 16:34
банк Альянс.pdf
19 листопада 2021 16:34
Сертифікат OHSAS 18001.PDF
19 листопада 2021 16:34
15 про всі витрати.pdf
19 листопада 2021 16:34
аналогічний договір.pdf
19 листопада 2021 16:34
акти.PDF
19 листопада 2021 16:34
квитанція фін звіт 2020.pdf
19 листопада 2021 16:34
ліцензія АВК.pdf
19 листопада 2021 16:34
лист від орендодавця.pdf
19 листопада 2021 16:34
19 про субпідрядника.pdf
19 листопада 2021 16:34
банк Райффайзен.PDF
19 листопада 2021 16:34
7 про наявність працівників.pdf
19 листопада 2021 16:34
14 про вартість робіт.pdf
19 листопада 2021 16:34
11 цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2021 16:34
Експертний звіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Fwd_ Гарантия.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 678 677,51
UAH з ПДВ
23 листопада 2021 21:35

Документи

23 листопада 2021 21:35
Електронний підпис
23 листопада 2021 21:26
протокол 3 чш.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2021 21:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
678 677,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2021 21:35
Електронний підпис
23 листопада 2021 21:26
протокол 3 чш.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 18:50
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 16:51
дог 282.PDF укладений
08 грудня 2021 16:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2021 12:59
678 677,51 UAH UA478201720344231051105021587
Гатненська сільська рада
UA133204780000026005924434027
ПП "Ремводпласт"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 678 677,51
UAH (в тому числі ПДВ 113 112,92 UAH)