Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:34390000-7 – Приладдя до тракторів. Відвали на вантажний автомобіль МАЗ (солерозкидач ВІВА) та трактор МТЗ 80/82
Очікувана вартість
105 500,00 UAH
UA-2021-11-09-003424-b 863c34fa7c6d4d7abb3fe3a26933d99f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабичук Святослав Володимирович

+380679588204 bsv191179@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Бабичук Святослав Володимирович
+380679588204
bsv191179@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду. Закупівля здійснюється відповідно до п.1 ч. 7 ст. 3. ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників, у тому числі частково (за лотом). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю. (ідентифікатори закупівель, що не відбулись: UA-2021-10-01-003361-a оголошена 01.10.2021 та UA-2021-10-01-003361-a оголошена 18.10.2021)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Відвал на вантажний автомобіль МАЗ (солерозкидач ВІВА)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Сонячна, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів
2 шт
Відвал на трактор МТЗ 80/82
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Сонячна, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 34390000-7 — Приладдя до тракторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 листопада 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
Переможець 105 500,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2021 10:49

Документи

09 листопада 2021 10:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:45
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 16:38
Додаткова угода _ 1 від 30.11.2021р.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 15:08
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 10:55
Договір № 325 від 09.11.2021р. укладений
09 листопада 2021 10:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 листопада 2021 09:28
74 000,00 UAH UA378201720344380016000045211
ВУКГ НМР
UA333052990000026000041205210
ТОВ"ТД"КОМУНАЛЬНА ТЕХНIКА"
Оплачений
15 грудня 2021 11:13
31 500,00 UAH UA378201720344380016000045211
ВУКГ НМР
UA333052990000026000041205210
ТОВ"ТД"КОМУНАЛЬНА ТЕХНIКА"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки в зв'язку із виявленням дефекту товару
Номер договору про закупівлю: 325
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 105 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 583,33 UAH)