Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код НК 024:2019 50280 – Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес аналіз
Очікувана вартість
4 300 000,00 UAH
UA-2021-11-09-003250-c 44e0f998ffc3492c9ef304ff4ca0940e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Лариса Григорівна

+380673503106 lora_2791@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013337
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46
Контактна особа: Жук Лариса Григорівна
+380673503106
lora_2791@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2021 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2021 12:42
Очікувана вартість: 4 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі зазначені у Додатку №2 до Оголошення. Єдиним критерієм оцінки є: Ціна – 100%. Забезпечення пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору не вимагається. Закупівля здійснюється для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Закупівля здійснюється відповідно до абз.4 п.3-1 Розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» (установити на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.); Постанови Кабінету Міністрів України 20 березня 2020р. №224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та /або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезения яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 шт
код НК 024:2019 50280 – Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес аналіз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Івана Франка, будинок 15/1, Хмельницька обласна база спецмедпостачання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33694000-1 — Діагностичні засоби
НК 024:2019: 50280 — Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставіст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 60 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2021 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 17:01
Технічне_завдання_Тест_на_антиген_нового_коронавірусу_2019_nCov1.docx
09 листопада 2021 17:01
Оголошення.docx
09 листопада 2021 17:01
Додаток 3.docx
09 листопада 2021 17:01
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно комплектації
Дата подання: 10 листопада 2021 14:48
Дата відповіді: 11 листопада 2021 15:16
Шановний Замовнику, своею вимогою до комплектності, а саме: (До складу одного пакування входить: - Тест-касета у герметичній упаковці із фольги – 40 шт. - Пробірка з буферним розчином для екстракції проби, 0,3 мл – 40 шт. - Одноразовий тампон для відбору проб, стерильний – 40 шт. - Інструкція з використання – 1 шт. - Пробірка з додатковим буферним розчином для екстракції проби, 7 мл – 1 шт.) ви заузили потенційне коло учасників до мінімум, тому що стандартна комплектация тестів у багатьох виробників складає 20-25 шт в комплекті. Від кількості тестів в комплекті не змінюється якість тестів. Наприклад є тести в яких ідуть пробірки вже з буферним розчином і це в рази допомагає скоротити час проведення процедури тестування. Вимагаємо переглянути даний пункт та внести поправки до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Уповноважена особа розглянула ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Замовник спрощеної закупівлі самостійно визначає технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи з його потреб, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо визначення характеристик предмета закупівлі.
Замовник встановив вимогу до комплектності товару, а саме: до складу одного пакування входить: - Тест-касета у герметичній упаковці із фольги – 40 шт. - Пробірка з буферним розчином для екстракції проби, 0,3 мл – 40 шт. - Одноразовий тампон для відбору проб, стерильний – 40 шт. - Інструкція з використання – 1 шт. - Пробірка з додатковим буферним розчином для екстракції проби, 7 мл – 1 шт., у зв’язку з подальшою необхідність централізованого перерозподілу товару між закладами охорони здоров’я. Зазначена кількість товару в одному пакуванні, максимально підходить для задоволення потреб кожного закладу.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити технічні характеристики предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо за взаєморозуміння!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-09-003250-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 12 листопада 2021 23:21
Вимагаємо внести поправки до ТД.
Шановний Замовнику, своею вимогою до комплектності, а саме: (До складу одного пакування входить:

- Тест-касета у герметичній упаковці із фольги – 40 шт.

- Пробірка з буферним розчином для екстракції проби, 0,3 мл – 40 шт.

- Одноразовий тампон для відбору проб, стерильний – 40 шт.

- Інструкція з використання – 1 шт.

- Пробірка з додатковим буферним розчином для екстракції проби, 7 мл – 1 шт.) ви заузили потенційне коло учасників до мінімум, тому що стандартна комплектация тестів у багатьох виробників складає 20-25 шт в комплекті. Від кількості тестів в комплекті не змінюється якість тестів. Наприклад є тести в яких ідуть пробірки вже з буферним розчином і це в рази допомагає скоротити час проведення процедури тестування. Вимагаємо переглянути даний пункт та внести поправки до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2021 17:46
Добрий день. Уповноважена особа розглянула вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Замовник спрощеної закупівлі самостійно визначає технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, виходячи з його потреб, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо визначення характеристик предмета закупівлі.
Замовник встановив вимогу до комплектності товару, а саме: до складу одного пакування входить: - Тест-касета у герметичній упаковці із фольги – 40 шт. - Пробірка з буферним розчином для екстракції проби, 0,3 мл – 40 шт. - Одноразовий тампон для відбору проб, стерильний – 40 шт. - Інструкція з використання – 1 шт. - Пробірка з додатковим буферним розчином для екстракції проби, 7 мл – 1 шт., у зв’язку з подальшою необхідність централізованого перерозподілу товару між закладами охорони здоров’я. Зазначена кількість товару в одному пакуванні, максимально підходить для задоволення потреб кожного закладу.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити технічні характеристики предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо за взаєморозуміння!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2021 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБСВІТ" 3 500 000,00
UAH
3 500 000,00
UAH
Документи
ФОП Черевичний Валерій Анатолійович 4 300 000,00
UAH
4 300 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 листопада 2021 15:41
Електронний підпис
17 листопада 2021 15:08
Виписка з ЄДР.pdf
17 листопада 2021 15:08
Декларация Ковід-19 Аг.pdf
17 листопада 2021 15:08
Статут - копія.pdf
17 листопада 2021 15:08
Influenza_COVID Ag_QA certificate переклад.PDF
17 листопада 2021 15:08
ГЛ Поставка товару.pdf
17 листопада 2021 15:08
ГЛ Достовірна інформація.pdf
17 листопада 2021 15:08
Цінова пропозиція.pdf
17 листопада 2021 15:08
Аналогічний Договір №435.pdf
17 листопада 2021 15:08
ГЛ Відповідність товару.pdf
17 листопада 2021 15:08
Genbody Authorization 2021 UA.PDF
17 листопада 2021 15:08
Лист щодо фасування.pdf
17 листопада 2021 15:08
Довідка Працівники.pdf
17 листопада 2021 15:08
ГЛ 80%.pdf
17 листопада 2021 15:08
ГЛ Одержання док-тів.pdf
17 листопада 2021 15:08
e-en iso 13485 переклад.PDF
17 листопада 2021 15:08
440 від 16.11.21.pdf
17 листопада 2021 15:08
ГЛ Довкілля.pdf
17 листопада 2021 15:08
e-en iso 13485.pdf
17 листопада 2021 15:08
ГЛ Вартість товару.pdf
17 листопада 2021 15:08
ГЛ Витрати.pdf
17 листопада 2021 15:08
Аналогічний договір №124_19.pdf
17 листопада 2021 15:08
Витяг з РПП - оригінал.pdf
17 листопада 2021 15:08
Інструкція Genbody Covid_Ag_UA.pdf
17 листопада 2021 15:08
LOA_210616_rev..pdf
17 листопада 2021 15:08
Протокол на директора.pdf
17 листопада 2021 15:08
Витяг з ЄДР.pdf
17 листопада 2021 15:08
Відомості підприємство.pdf
17 листопада 2021 15:08
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

18 листопада 2021 12:27
Електронний підпис
18 листопада 2021 10:36
5 Інші документи.pdf
18 листопада 2021 10:36
6 Проект договору.pdf
18 листопада 2021 10:36
3 Документи щодо підпису.pdf
18 листопада 2021 10:36
2 Кваліфікаційні критерії.pdf
18 листопада 2021 10:36
1 Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2021 10:36
7 Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБСВІТ"

ФОП Черевичний Валерій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАБСВІТ"
#41139172
Відхилено 3 500 000,00
UAH
24 листопада 2021 15:18
ФОП Черевичний Валерій Анатолійович
#2651013951
Переможець 4 300 000,00
UAH
24 листопада 2021 15:43

Документи

24 листопада 2021 15:15
Електронний підпис
24 листопада 2021 15:08
протокол

Документи

24 листопада 2021 15:34
Електронний підпис
24 листопада 2021 15:25
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2021 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Черевичний Валерій Анатолійович
#2651013951
4 300 000,00
UAH
Документи

Документи

24 листопада 2021 15:34
Електронний підпис
24 листопада 2021 15:25
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 17:51
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 14:04
договір укладений
03 грудня 2021 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 300 000,00
UAH