Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Services of hot meals arranging for children of classes 1-4 and children of special needs categories
Services of hot meals arranging for children of classes 1-4 and children of special needs categories
Очікувана вартість
6 222 695,85 UAH
UA-2021-11-09-003165-c ● 58c94ea928fd4026b767f771433de64b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43078651 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська область обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 230 |
Контактна особа: |
Сивець Людмила Петрівна +380457751548 osvitabsr@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Слухай Олександр Миколайович +380674457010 engineerbsr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education of Borodyanka settlement Village Council |
National ID: | 43078651 |
Contact point: |
Syvets Liudmyla +380457751548 osvitabsr@gmail.com |
Additional contacts: |
Slukhai Oleksander +380674457010 engineerbsr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 6 222 695,85 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 113,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 09 листопада 2021 16:43 |
Enquiries until: | 30 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 грудня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 6 222 696 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 31 113 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, смт Бородянка,, Місце надання послуг за адресами Замовника
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Services of hot meals arranging for children of classes 1-4 and children of special needs categories
CPV: 55510000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих за звітний період Послуг проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дня подання Виконавцем документів, передбачених п.п. 4.3.1, 4.3.2 Договору, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2021 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2021 14:31 |
Проєкт договору ЗЗСО.docx | |
15 листопада 2021 13:43 |
Протокол 99.pdf | |
15 листопада 2021 13:43 |
Тендерна документація ЗЗСО (зміни).docx | |
09 листопада 2021 16:43 |
Проєкт договору.docx | |
09 листопада 2021 16:43 |
Технічне завдання.docx | |
09 листопада 2021 16:43 |
Тендерна документація ЗЗСО.docx |
16 листопада 2021 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 листопада 2021 14:31 |
Проєкт договору ЗЗСО.docx
|
||||||
15 листопада 2021 13:43 |
Протокол 99.pdf
|
||||||
15 листопада 2021 13:43 |
Тендерна документація ЗЗСО (зміни).docx
|
||||||
09 листопада 2021 16:43 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
09 листопада 2021 16:43 |
Технічне завдання.docx
|
||||||
09 листопада 2021 16:43 |
Тендерна документація ЗЗСО.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-09-003165-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 11 листопада 2021 14:22
Внесення змін щодо ПДВ
Згідно п. 197.1.7 ст. 197 ПК України звільняються від оподаткування операції з постачання послуг з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах та громадян у закладах охорони здоров'я. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни в оголошення та тендерну документацію, а саме, зазначити очікувану вартість без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2021 13:03
Шановний учаснику! Замовником будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2021-11-09-003165-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 11 листопада 2021 16:03
Відсутність посади в класифікаторі професій
Шановний Замовнику!
В пункті 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кваліфікованого майстра по ремонту та обслуговуванню холодильного та теплового обладнання (підтвердити копією наказу (наказів) про прийняття на роботу або копією трудової угоди/цивільно-правового договору тощо, або іншого документу, оформленого в установленому законодавством порядку), в тому числі із наданням скан-копії або (копії завірені підписом та печаткою учасника (разі використання)) документа, яким підтверджується проходження навчання по допуску до роботи в електроустановках напругою 1000 В та вище (із копіями сторінок з датами останнього та наступного проходження навчання/перевірки знань (навчання має бути чинним/актуальним станом на дату подання тендерної пропозиції учасника) та інженера з техніки безпеки обладнання (підтвердити копією наказу (наказів) про прийняття на роботу або копією трудової угоди/цивільно-правового договору тощо, або іншого документу, оформленого в установленому законодавством порядку), в тому числі із наданням скан-копії або (копії завірені підписом та печаткою учасника (разі використання)) документа, яким підтверджується проходження навчання.
Однак, в класифікаторі професій посади - Інженер з техніки безпеки обладнання – немає. Є лише посада - Інженер з охорони праці. У зв'язку з цим просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
В пункті 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кваліфікованого майстра по ремонту та обслуговуванню холодильного та теплового обладнання (підтвердити копією наказу (наказів) про прийняття на роботу або копією трудової угоди/цивільно-правового договору тощо, або іншого документу, оформленого в установленому законодавством порядку), в тому числі із наданням скан-копії або (копії завірені підписом та печаткою учасника (разі використання)) документа, яким підтверджується проходження навчання по допуску до роботи в електроустановках напругою 1000 В та вище (із копіями сторінок з датами останнього та наступного проходження навчання/перевірки знань (навчання має бути чинним/актуальним станом на дату подання тендерної пропозиції учасника) та інженера з техніки безпеки обладнання (підтвердити копією наказу (наказів) про прийняття на роботу або копією трудової угоди/цивільно-правового договору тощо, або іншого документу, оформленого в установленому законодавством порядку), в тому числі із наданням скан-копії або (копії завірені підписом та печаткою учасника (разі використання)) документа, яким підтверджується проходження навчання.
Однак, в класифікаторі професій посади - Інженер з техніки безпеки обладнання – немає. Є лише посада - Інженер з охорони праці. У зв'язку з цим просимо внести відповідні зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2021 13:08
Шановний учаснику! Замовником будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2021-11-09-003165-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Код ЄДРПОУ:35601826
Дата подання: 12 листопада 2021 13:53
Внесення змін до ТД
Відповідно до п. 10 «ПРАВИЛА проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами), за результатами обов'язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів «у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150.
Передбачену раніше наказом МОЗУ від 23.07.2002 № 280 Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» (так званий вкладиш до медкнижки) та Інструкцію щодо її заповнення виключено на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 527 від 28.07.2014. Тому є неправомірним вимагати від учасників зазначену форму облікової документації закладами охорони здоров’я. Вимагаємо виключити зазначену умову із ТД.
Розгорнути
Згорнути
Передбачену раніше наказом МОЗУ від 23.07.2002 № 280 Форму первинної облікової документації № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» (так званий вкладиш до медкнижки) та Інструкцію щодо її заповнення виключено на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 527 від 28.07.2014. Тому є неправомірним вимагати від учасників зазначену форму облікової документації закладами охорони здоров’я. Вимагаємо виключити зазначену умову із ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2021 10:47
Шановний Учаснику!
Відповідно до наказу № 527 від 28.07.2014 року «Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’я, які надають амбулаторно-поліклінічну допомогу населенню, незалежно від підпорядкування та форми власності» (Документ z 0959-14, чинний, поточна редакція – Редакція від 13.03.2018, підстава – z0182-18), (надалі- Наказ № 527, від 28.07.2014 року),
- Згідно п.3 внесено зміни до наказів Міністерства охорони здоров’я, а саме:
п.п. 3 абзац сьомий пункту 1наказу Міністерства охорони здоров’я від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року № 639/6927, виключити, а саме: (Абзац сьомий пункту1 (Форму первинної облікової документації № 140-5/о та Інструкцію щодо її заповнення), натомість Наказом № 527 від 28.07.2014 року, підпунктом 19 п.1 Затверджено форму первинної облікової документації № 140/5-о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я »та Інструкцію щодо її заповнення.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації за процедурою закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою - Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
п.12.1.2 встановлено вимогу: «На кожного працівника, який буде вказаний в довідці за формою Таблиці 5, необхідно надати скановану особисту медичну книжку за формою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи та медичну карту огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о, затверджену наказом МОЗ України № 527 від 28.07.2014»
Форма зазначеної вищевказаної довідки є чинною на момент оголошення процедури закупівлі.
Крім того, з урахуванням ситуації, що склалася на території України та з метою запобігання гострої респіраторної хвороби, між працівниками замовника та забезпечення цілісності кадрового штату, тендерна документація містить вимогу, що передбачає підтвердження наявності вищевказаних документів. Для нас, як для замовника, вкрай важливе збереження здоров’я наших вихованців та працівників освіти. Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може отримати відповідні документи до закінчення терміну подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до наказу № 527 від 28.07.2014 року «Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’я, які надають амбулаторно-поліклінічну допомогу населенню, незалежно від підпорядкування та форми власності» (Документ z 0959-14, чинний, поточна редакція – Редакція від 13.03.2018, підстава – z0182-18), (надалі- Наказ № 527, від 28.07.2014 року),
- Згідно п.3 внесено зміни до наказів Міністерства охорони здоров’я, а саме:
п.п. 3 абзац сьомий пункту 1наказу Міністерства охорони здоров’я від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року № 639/6927, виключити, а саме: (Абзац сьомий пункту1 (Форму первинної облікової документації № 140-5/о та Інструкцію щодо її заповнення), натомість Наказом № 527 від 28.07.2014 року, підпунктом 19 п.1 Затверджено форму первинної облікової документації № 140/5-о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я »та Інструкцію щодо її заповнення.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації за процедурою закупівлі – Відкриті торги з публікацією англійською мовою - Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
п.12.1.2 встановлено вимогу: «На кожного працівника, який буде вказаний в довідці за формою Таблиці 5, необхідно надати скановану особисту медичну книжку за формою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи та медичну карту огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я за формою № 140-5/о, затверджену наказом МОЗ України № 527 від 28.07.2014»
Форма зазначеної вищевказаної довідки є чинною на момент оголошення процедури закупівлі.
Крім того, з урахуванням ситуації, що склалася на території України та з метою запобігання гострої респіраторної хвороби, між працівниками замовника та забезпечення цілісності кадрового штату, тендерна документація містить вимогу, що передбачає підтвердження наявності вищевказаних документів. Для нас, як для замовника, вкрай важливе збереження здоров’я наших вихованців та працівників освіти. Звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який учасник, може отримати відповідні документи до закінчення терміну подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, вимога не підлягає задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43078651 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 230 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" | Відповіді учасника | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
5 518 682,10
UAH
|
5 518 682,10
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій