Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Код ЄДРПОУ: | 01131514 |
Місцезнаходження: | 03036, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Контактна особа: |
Волох Олександр 380443392453 OlexandrVoloh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 19 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник перераховує Проектувальнику авансовий платіж в розмірі 30% від вартості етапу Робіт відповідно до Календарного плану виконання робіт, за 5 (п’ять) банківських днів до дати початку виконання етапу Робіт згідно Договору на підставі виставленого Проектувальником рахунку про оплату | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок, за виконаний етап Робіт, здійснюється після завершення етапу Робіт, відповідно до Календарного плану виконання робіт, протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаного етапу робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2021 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2021 14:45 |
ТД ПРОЕКТ (зі змінами).docx | |
15 листопада 2021 14:45 |
Додаток 4 Проект договору (зі змінами).docx | |
15 листопада 2021 14:44 |
Додаток 3 Технічне завдання (зі змінами).docx | |
15 листопада 2021 14:44 |
Додаток 5 Форма цінової пропозиції (зі змінами) .docx | |
15 листопада 2021 14:44 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx | |
09 листопада 2021 10:00 |
Додаток 6 та 7 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
09 листопада 2021 09:59 |
Додаток 2 Стаття 17.docx |
15 листопада 2021 14:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2021 14:45 |
ТД ПРОЕКТ (зі змінами).docx
|
|||
15 листопада 2021 14:45 |
Додаток 4 Проект договору (зі змінами).docx
|
|||
15 листопада 2021 14:44 |
Додаток 3 Технічне завдання (зі змінами).docx
|
|||
15 листопада 2021 14:44 |
Додаток 5 Форма цінової пропозиції (зі змінами) .docx
|
|||
15 листопада 2021 14:44 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії (зі змінами).docx
|
|||
09 листопада 2021 10:00 |
Додаток 6 та 7 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
|||
09 листопада 2021 09:59 |
Додаток 2 Стаття 17.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вартість Договору включає повністю всі витрати Учасника пов’язані з виконанням умов Договору відповідно до Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) передбачено підпунктом 2.1.4. пункту 2.1. Розділу 5 Тендерної документації, в тому числі і вартість проведення процедури та оплату супутніх витрат «Оцінка впливу на довкілля»
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до Додатку Б “Завдання на проектування. Перелік основних вимог” ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” в складі проектної документації передбачена розробка розділу “Оцінка впливів на навколишнє середовище”. Оскільки, оцінка впливів на довкілля (ОВД) не є проєктними роботами, а є окремою процедурою, що передбачена Законом України «Про оцінку впливу на довкілля», вимагаємо внести відповідні зміни до п. 18 Додатку № 3 тендерної документації і замінити фразу “Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливу на довкілля» на “Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище».
“2.1.7. Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” (із змінами) В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт з урахуванням послуг субпідрядних організацій.”
Міністерством розвитку громад та територій України 01.11.2021 року було прийнято наказ № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва), який на даний час вступив в дію і яким затверджено нові вимоги до розрахунку вартості проєктних робіт. Згідно вказаного наказу Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” (далі - ДСТУ) було визнано таким, що втратив чинність, а отже вимога п.2.1.7. ТД не відповідає вимогам чинного законодавства України.
“2.1.7. Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” (із змінами) В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт з урахуванням послуг субпідрядних організацій.”
Міністерством розвитку громад та територій України 01.11.2021 року було прийнято наказ № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва), який на даний час вступив в дію і яким затверджено нові вимоги до розрахунку вартості проєктних робіт. Згідно вказаного наказу Національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” (далі - ДСТУ) було визнано таким, що втратив чинність, а отже вимога п.2.1.7. ТД не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Пункти 1.1., 1.3.,1.5, 2.2. Проекту договору про закупівлю (Додатку № 4 до ТД) також містить посилання на вказаний вище ДСТУ.
Вимагаємо внести відповідні зміни до ТД.
Оскільки, найбільший фінансовий обсяг сфера розвитку аеропортів мала протягом 2019-2021 років згідно Постанови КМУ від 24 лютого 2016 р. № 126 “Про затвердження Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року” зі змінами та доповненнями, виключення Замовником 2021 року з досвіду робіт вважаємо дискримінаційною умовою. Так, зокрема, наша компанія, має значний досвід у сфері проектування аеропортів, але значна кількість виконаних робіт були завершені саме у 2021 році.
Вимагаємо внести зміни до ТД та усунути дискримінаційну вимогу щодо виключення обмеження періоду визнання договорів аналогічними лише протягом 2010-2020 років та продовжити такий період на 2021 рік. Або надати обгрунтоване пояснення чому Замовником не можуть бути враховані роботи виконані/завершені протягом 2021 року.
Скарги до процедури
Дата подання: 03 грудня 2021 13:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-13-000026 ● 3366c5a2a78f40f3bc0f175f6c53384c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 08:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 7
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.01.2022 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-11-09-002184-b 09.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 10:37:41
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-17 11:32:53
Пояснення по запиту
Задання на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція аеродрому Міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни) на проспекті Повітрофлотському, 79 у Солом’янському районі міста Києва» розроблено та погоджено на підставі Розпорядження КМДА від 08.02.2021 року №184 (Завдання додається). Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась спираючись на аналогічні роботи, що проводились іншими аеропортами (з урахуванням площі покриття) та керуючись нормами та положеннями ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», із застосуванням відповідних коефіцієнтів, а також з урахуванням об’єму робіт, крім цього, з метою об’єктивного вирахування вартості таких робіт, фахівцями підприємства був проведений моніторинг за результатами якого отримано комерційні пропозиції від потенційних учасників і встановлено очікувану вартість предмета закупівлі, що складає 19 700 000,00 грн з урахуванням ПДВ (комерційні пропозиції додаються). Разом з цим, зазначаємо, що фінансування цієї закупівлі буде здійснюватися без залучення бюджетних коштів, а за рахунок лише власних коштів підприємства. Крім цього повідомляємо, що Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) не має власного веб-сайту, на якому могла б бути розміщена відповідна інформація.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-03 14:07:43
Заперечення на висновок про результати проведення моніторингу
Керуючись правом передбаченим абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) надає наступні заперечення до висновку про результати проведення моніторингу UA-M-2022-01-13-000026 опублікованого 02.02.2022 (далі - Висновок).
З огляду на висвітлені у Висновку порушення, слід зазначити наступне:
1. Вимогу про усунення невідповідностей в інформації учасника-переможця ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» (далі – Переможець), зокрема в розрахунку вартості проектних робіт, а саме: в договірній ціні на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт і частині «Вид договірної ціни: динамічна» замінити на «Вид договірної ціни: тверда» було розміщено керуючись підпунктом 5.3. пункту 5 Розділу 5 Тендерної документації (далі - ТД), яким встановлено право замовника на перевірку розрахунку договірної ціни та у разі надання учасником-переможцем помилкової чи недостовірної інформації надсилання переможцю повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Така умова включена до ТД керуючись абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону. Враховуючи зазначене, в діях замовника відсутнє порушення ч.16 ст.29 Закону, як це зазначається у Висновку.
2. Зміни, що були внесені до ТД розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції ТД додатково до початкової редакції ТД. Для кращого сприйняття внесених змін у новій редакції ТД зміни, що вносились у новій редакції ТД виділені іншим кольором тексту. Нерозміщення окремого документа з переліком змін, що вносились до ТД суто технічна помилка, обумовлена людським фактором. Враховуючи стадію проведення моніторингу та розміщення Висновку усунути вказане порушення не має можливості. Проте, в подальшому, зауваження щодо внесення змін до ТД при проведенні інших процедур закупівель перебуватиме під пильним контролем. Та разом з цим слід зазначити, що вказане порушення не впливає на результати процедури закупівлі та тим більш на визначення переможця процедури закупівлі.
3. Стосовно невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, а саме: не виконання вимоги передбаченої пунктом 1.6. частини 1 розділу 3 ТД, щодо вимоги накладення учасником при поданні тендерної пропозиції електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі - КЕП) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII слід наголосити:
- при перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify/ накладеного Переможцем на тендерну пропозицію встановлено, що підпис накладений 24.11.2021 є саме КЕП, також підпис накладений 02.12.2022 на документи, що надаються переможцем відповідно до статті 17 Закону та підпис накладений 30.12.2022 на документи, що надані на вимогу замовника про усунення невідповідностей саме КЕП. Лише останній підпис, що накладений 09.01.2022 року є УЕП. Проте, накладення підпису 09.01.2022 року не впливає на визначення переможця, адже акцепт тендерної пропозиції відбувся значно раніше з дотриманням всіх вимог передбачених ТД. Враховуючи викладене підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця відсутні. Разом з цим, слід звернути увагу на те, що відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 №193 використання УЕП продовжено до 05.03.2022 року.
Враховуючи все вищенаведене, у зв’язку з відсутністю порушень законодавства у сфері державних закупівель та наголошення на необ’єктивному та упередженому визначенні переможця процедури закупівлі, що викладені у Висновку вважаємо хибним та некоректним. В зв’язку з чим, підстави для здійснення заходів та зобов’язання Замовника, щодо припинення зобов’язань за договором від 10.01.2022 № 5-2022 на загальну суму 16 999 950,00 гривень відсутні.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відмова від усунення порушень Заперечення на висновок про результати проведення моніторингу Керуючись правом передбаченим абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни) надає наступні заперечення до висновку про результати проведення моніторингу UA-M-2022-01-13-000026 опублікованого 02.02.2022 (далі - Висновок). З огляду на висвітлені у Висновку порушення, слід зазначити наступне: 1. Вимогу про усунення невідповідностей в інформації учасника-переможця ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» (далі – Переможець), зокрема в розрахунку вартості проектних робіт, а саме: в договірній ціні на виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт і частині «Вид договірної ціни: динамічна» замінити на «Вид договірної ціни: тверда» було розміщено керуючись підпунктом 5.3. пункту 5 Розділу 5 Тендерної документації (далі - ТД), яким встановлено право замовника на перевірку розрахунку договірної ціни та у разі надання учасником-переможцем помилкової чи недостовірної інформації надсилання переможцю повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Така умова включена до ТД керуючись абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону. Враховуючи зазначене, в діях замовника відсутнє порушення ч.16 ст.29 Закону, як це зазначається у Висновку. 2. Зміни, що були внесені до ТД розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції ТД додатково до початкової редакції ТД. Для кращого сприйняття внесених змін у новій редакції ТД зміни, що вносились у новій редакції ТД виділені іншим кольором тексту. Нерозміщення окремого документа з переліком змін, що вносились до ТД суто технічна помилка, обумовлена людським фактором. Враховуючи стадію проведення моніторингу та розміщення Висновку усунути вказане порушення не має можливості. Проте, в подальшому, зауваження щодо внесення змін до ТД при проведенні інших процедур закупівель перебуватиме під пильним контролем. Та разом з цим слід зазначити, що вказане порушення не впливає на результати процедури закупівлі та тим більш на визначення переможця процедури закупівлі. 3. Стосовно невідповідності тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, а саме: не виконання вимоги передбаченої пунктом 1.6. частини 1 розділу 3 ТД, щодо вимоги накладення учасником при поданні тендерної пропозиції електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі - КЕП) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII слід наголосити: - при перевірці електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify/ накладеного Переможцем на тендерну пропозицію встановлено, що підпис накладений 24.11.2021 є саме КЕП, також підпис накладений 02.12.2022 на документи, що надаються переможцем відповідно до статті 17 Закону та підпис накладений 30.12.2022 на документи, що надані на вимогу замовника про усунення невідповідностей саме КЕП. Лише останній підпис, що накладений 09.01.2022 року є УЕП. Проте, накладення підпису 09.01.2022 року не впливає на визначення переможця, адже акцепт тендерної пропозиції відбувся значно раніше з дотриманням всіх вимог передбачених ТД. Враховуючи викладене підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця відсутні. Разом з цим, слід звернути увагу на те, що відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 №193 використання УЕП продовжено до 05.03.2022 року. Враховуючи все вищенаведене, у зв’язку з відсутністю порушень законодавства у сфері державних закупівель та наголошення на необ’єктивному та упередженому визначенні переможця процедури закупівлі, що викладені у Висновку вважаємо хибним та некоректним. В зв’язку з чим, підстави для здійснення заходів та зобов’язання Замовника, щодо припинення зобов’язань за договором від 10.01.2022 № 5-2022 на загальну суму 16 999 950,00 гривень відсутні.
2022-02-03 14:10:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 2 статті 24, частин 11 та 16 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" |
17 699 000,00
UAH з ПДВ
|
16 999 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ УКРДОРПРОЕКТ" |
19 581 026,52
UAH з ПДВ
|
17 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" #41194275 |
Рішення скасоване |
16 999 950,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 12:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" #41194275 |
Переможець |
16 999 950,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2021 13:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2021 12:21
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 30 грудня 2021 13:57
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" #41194275 |
16 999 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:56
|
ДУ 2 до договору 5-2022.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2023 12:20
|
ДУ 1 до договору 5-2022.pdf | зміни до договору |
27 січня 2023 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 13:35
|
5-2022 СІНК ПЛЮС (ПРОЕКТ).pdf | укладений |
11 січня 2022 13:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, керуючись офіційним листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 5-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затримкою проходження ОВД та експертизи на підставі листа Підрядника продовжити термін дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 5-2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |