Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

наручні годинники
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-11-09-002006-c e099c3b20faa46299f3c8e7ca80ad0f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столяренко Ігор Анатолійович

380969695676 istolyarenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Код ЄДРПОУ: 00022585
Вебсайт: http://oda.odessa.gov.ua/
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., Одеса, 65032, Одеська обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, , будинок 4
Контактна особа: Столяренко Ігор Анатолійович
380969695676
istolyarenko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2021 00:00
Початок аукціону: 17 листопада 2021 11:53
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт.
Наручні годинники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18520000-0 — Персональні хронометри

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дня передання товару на підставі підписаної видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2021 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 14:13
Оголошення годинники.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-11-09-002006-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод", Код ЄДРПОУ:25277725
Дата подання: 12 листопада 2021 17:02
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!

Даною вимогою просимо привести документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність до чинного законодавства, оскільки технічні вимоги є дуже конкретизованими, специфічними та виписані виключно під певні моделі конкретного, визначеного Замовником, постачальника, що є дискримінаційним обмеженням та виключає участь у торгах інших учасників.
Нами здійснено моніторинг та не знайдено на відкритому годинниковому ринку України годинників, які б за всіма у сукупності технічними та якісними характеристиками відповідали б технічним характеристикам, визначеним Замовником в тендерній документації. Це є підтвердженням того, що визначені у закупівлі технічні та якісні характеристики предмету закупівлі виписані виключно під конкретні моделі годинників певного виробника. Й те, що Замовником не зазначається конкретна модель годинників або їх виробник⁄торгова марка, взагалі не має при цьому вирішального значення. Отже, жоден учасник, окрім конкретного визначеного Замовником, не зможе взяти участь в закупівлі та запропонувати свій товар з необхідними технічними та якісними характеристиками або товар, закуплений у іншого учасника ринку, оскільки такого на відкритому ринку України не існує. З огляду на зазначене, участь у закупівлі будь-якого іншого учасника, крім того, під годинники якого Замовником прописані технічні та якісні характеристики, є неможливою. Це, також, є підтвердженням того, що моніторинг годинників на ринку України Замовником не проводився.
Зазначене є дискримінацією та порушує права та інтереси інших учасників ринку, а також грубо порушує ст.5, п.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», за якими оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі (Додаток №3 до Оголошення) містить протиправні обмеження щодо: - конструкції корпусів та їх розмірів, які зазначені з точністю до міліметру (!); - механізму виробництва виключно Японії, за наявності величезної кількості країн-виробників якісних механізмів, у т.ч. Швейцарії; - кольору та дизайну циферблатів, які аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі; - сапфірового скла; - вологозахисту у 5 АТМ (замість зазначення - не менше 3 АТМ, при тому, що рівень вологозахисті у 3 АТМ (бризкозахист) й у 5 АТМ (попадання струменя води) різниці практично не має). Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо параметрів конструкції корпусів годинників, циферблатів, механізмів тощо, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, не впливають ані на якість, ані на інші особливості предмета закупівлі, але властиві виключно конкретним моделям певного виробника, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та обмежує конкуренцію на користь конкретного постачальника, дискримінуючи всіх інших учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до технічних та якісних характеристик годинників, що дозволить прийняти участь у закупівлі інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2021 09:45
Шановний учаснику! Повідомляємо, що закупівля UA-2021-11-09-002006-c у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» є спрощеною закупівлею, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 року № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як подарунок, який вручається під час проведення заходів з нагородження кращих працівників Одеської області, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів та внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області. Стосовно вимог Замовника щодо стилістики, розмірів та діаметра годинників, то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей; підходять як для маленької так і для великої руки). Будь який учасник може закупити годинники з необхідними технічними та якісними характеристиками, зробити нанесення символіки Одеської області, гравіювання та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції немає, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано. Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону.
Повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону, тому претензія щодо завищеної ціни є не обґрунтованою, виходячи з принципу аукціону на зниження вартості товару.
Номер вимоги: UA-2021-11-09-002006-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод", Код ЄДРПОУ:25277725
Дата подання: 12 листопада 2021 22:05
Внесення змін до тендерної документації/обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі
Шановний Замовнику!

Нами здійснено моніторинг та не знайдено на відкритому годинниковому ринку України годинників, які б за всіма у сукупності технічними та якісними характеристиками відповідали б технічним характеристикам, визначеним Замовником в тендерній документації.
Виходячи з відсутності публічної інформації про годинники із заявленими Замовником технічними та якісними характеристиками постає питання: яким чином Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі (адже ж середня вартість годинника за зазначеною закупівлею складає аж 4 700,00 грн.!)?!
Зрозуміло, що з метою визначення вартості предмету закупівлі Замовник мав би здійснити моніторинг ринку відповідних товарів. Проте, як вбачається з висновків з нашої попередньої Вимоги, моніторинг годинників на ринку України Замовником не проводився.
Таким чином, належно не вивчивши подібні товари, обмеживши конкуренцію на користь конкретного постачальника, Замовник вдається до спрощеної процедури закупівлі, що веде до закупівлі за завищеною ціною у одного чітко визначеного постачальника.
Такими діями Замовник порушує не лише Закон України «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного кодексу України, та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
Отже, залишається незрозумілим чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за значно завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими в Додатку №3 до Оголошення вимогами.
Враховуючи зазначене, просимо надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 198 000,00 грн. за 42 годинника та порядку її формування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 листопада 2021 09:46
Шановний учаснику! Повідомляємо, що закупівля UA-2021-11-09-002006-c у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» є спрощеною закупівлею, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Спрощена закупівля, згідно з частиною 1 статті 14 Закону, проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 року № 3304-04/28729-06. Дана продукція закуповується, як подарунок, який вручається під час проведення заходів з нагородження кращих працівників Одеської області, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів та внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області. Стосовно вимог Замовника щодо стилістики, розмірів та діаметра годинників, то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей; підходять як для маленької так і для великої руки). Будь який учасник може закупити годинники з необхідними технічними та якісними характеристиками, зробити нанесення символіки Одеської області, гравіювання та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції немає, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано. Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону.
Повідомляємо, що відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону, тому претензія щодо завищеної ціни є не обґрунтованою, виходячи з принципу аукціону на зниження вартості товару.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 листопада 2021 09:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити спрощену закупівлю по предмету «наручні годинники» - код згідно національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 18520000-0 «Персональні хронометри» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі наручних годинників
Документи:
16 листопада 2021 09:00
Електронний підпис
16 листопада 2021 09:00
Годинники відміна.PDF