Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 03328528 |
Місцезнаходження: | 39631, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69 |
Контактна особа: |
Романко Анна Михайлівна +380930099140 s.yarik80@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2021 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2021 11:08 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2021 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2021 13:52 |
Додаток 4 Форма пропозиція.docx | |
09 листопада 2021 13:52 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
09 листопада 2021 13:52 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
09 листопада 2021 13:52 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
09 листопада 2021 13:52 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Каталоги на запасні частини до автомобільної техніки передбачать маркування запасних частин за каталожним номером. Ідентифікація та підбір запасної частини проводиться саме за ними. Технічні параметри встановлені виробником автомобільної техніки зазначені в каталогах до автомобільної техніки. Задля якісного підбору та недопущення помилок під час встановлення та експлуатації запасних частин ми повинні керуватися рекомендаціями та вимогами виробника такої техніки. Ми надали каталожний номер та інформацію про застосування запасної частини, чого цілком достатньо для ідентифікації, визначення технічних параметрів та надання комерційної пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000032 ● d2fe81410fca456eb3f97718d6185668
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.02.2022 № 88
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2021-11-09-001604-a від 09.11.2021- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 16:28:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шини для транспортних засобів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-09-001604-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 16:29:57
Надання пояснення
На Ваш запит від 14.02.2022 року Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» повідомляє наступне.
Пунктом 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Для підготування річного плану закупівель та відкритих торгів з закупівлі автомобільних шин Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» направило запит від 29.10.2021 року до декількох підприємств, які займаються постачанням автомобільних шин, щодо характеристик видів автомобільних шин та їх вартості на ринку.
На підставі отриманих комерційних пропозицій підприємство здійснило оголошення про проведення відкритих торгів з зазначенням вимог про технічні та якісні характеристиками предмета закупівлі за мінімальною отриманою ціновою пропозицією
Слід звернути увагу, що оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-09-001604-a, яке оприлюднено 09 листопада 2021 року на офіційному веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-09-001604-a, де в графі джерело фінансування закупівлі зазначено «Власний бюджет» (кошти від господарської діяльності підприємства).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова) заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель несе рекомендований характер:
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;».
Вищезазначена постанова стосується державних органів, органів місцевого самоврядування та державних підприємств. Будь-які вимоги до комунальних підприємств в даній постанові відсутні.
З огляду на вищевикладене, Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» не повинне розміщати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, оскільки закупівля здійснюється для власних потреб та за власні грошові кошти.
З діяльністю підприємства ми можете ознайомитись за наступним посиланням: https://kremen.gov.ua/index.php?view=single-kp&dep-id=20.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2021 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛУЯН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
3 790 800,00
UAH з ПДВ
|
3 790 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТПРОМТРЕЙД" |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛУЯН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3267515193 |
Переможець |
3 790 800,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 10:17
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ФОП Солуян В.О. від 17.03.2022р., цінова довідка Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати №57/1-04-22 від 15.03.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 04/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ФОП Солуян В.О. №0907-22 від 21.07.2022р., цінова довідка Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати №9704-22 від 13.07.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 04/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ФОП Солуян В.О. №066 від 24.10.2022р., цінова довідка Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати №183/04-22 від 24.10.2022 р |
Номер договору про закупівлю: | 04/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ФОП Солуян В.О. від 19.12.2022р.,продовжити дію договору на початок наступного року в обсязі, що не перевищує 20%суми |
Номер договору про закупівлю: | 04/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |