Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування і поточний ремонт системного блоку - (50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-11-09-000498-c 787cacd667bb472987f57984cb48ee77
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Назар Русланович

+380355121017 buhkylt_mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Теребовлянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40473951
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., Теребовля, вул.Шевченка,3г
Контактна особа: Козак Назар Русланович
+380355121017
buhkylt_mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 2500UAH без ПДВ
Послуга по заміні материнської плати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Ціна за одиницю: 1340UAH без ПДВ
Послуги по заміні оперативної памяті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Ціна за одиницю: 880UAH без ПДВ
Послуги по заміні HDD сист. блоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 шт
Ціна за одиницю: 400UAH без ПДВ
Послуги по заміні блоку живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, Теребовля, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 3г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 листопада 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 листопада 2021 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНОВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2599922881
Переможець 6 000,00
UAH
09 листопада 2021 10:03

Документи

09 листопада 2021 10:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 14:39
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 10:29
договір укладений
09 листопада 2021 10:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуга по заміні материнської плати 1 шт 2 500,00
UAH
Послуги по заміні оперативної памяті 1 шт 1 340,00
UAH
Послуги по заміні HDD сист. блоку 1 шт 880,00
UAH
Послуги по заміні блоку живлення 1 шт 400,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 листопада 2021 10:39
6 000,00 UAH UA778201720344261016200095384
Відділ культури ТМР
UA033387830000026004060930629
СПД ФО Іванова Н.В.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 000,00
UAH