Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дніпроінвестпроект" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 40746043 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. О. Поля, 2 |
Контактна особа: |
Надія Лисенко +380671289614 dipdor2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 19:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 790 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2021 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 19:13 |
Тендерна документація послуги з друку Дніпроінвестпроект.doc |
10 листопада 2021 10:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2021 19:13 |
Тендерна документація послуги з друку Дніпроінвестпроект.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до 1 розділу п. 4.1. тендерної документації предметом закупівлі є: послуги, пов’язані з підготовкою матеріалів, дизайну, верстки, друку та розповсюдження надрукованої продукції (інформаційний посібник форматом А3 4+4 8 шпальт) за безадресною системою доставки. Розділ 1 п. 4.3. ТД визначає обсяг послуг з посиланням на додаток №3 до ТД.
Згідно п. 6 Додатку №3 до ТД «Технічна специфікація» визначено, що: «Доставка надрукованого тиражу має здійснюватися Учасником за безадресною системою доставки. Під безадресною системою доставки вважається доставка до абонентських поштових скриньок в межах визначених адміністративно-територіальних одиниць міста Дніпро та Дніпропетровської області».
Також п. 1.2. проекту Договору, що є Додатком №5 до ТД визначено - «під «безадресною системою доставки» Сторони розуміють доставку до абонентських поштових скриньок в межах адміністративно-територіальних одиниць міста Дніпро та Дніпропетровської області».
Відповідно розповсюдження є безадресним, а тому ТД не містить переліку населених пунктів, а визначає межі розповсюдження, а саме: в межах адміністративно-територіальних одиниць міста Дніпро та Дніпропетровської області.
Згідно до 1 розділу п. 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робі) встановлено до 15 грудня 2021 року. В п. 5.1. проекту Договору, що є Додатком №5 до ТД визначено, строк надання послуг: до 15.12.2021 року.
Пунктом 4.2. визначено, що підставою для проведення оплати за надані послуги є пред’явлений Виконавцем рахунок та підписаний сторонами Акт приймання-передачі наданих послуг відповідно фактично наданого обсягу послуг та документів, які підтверджують факт розповсюдження.
Загальна кількість розповсюдженої продукції відповідно до умов тендеру дорівнює загальній кількості надрукованої продукції, а саме становить: 1 000 000 (один мільйон).
Частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про державні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Визначення певного «оператора» на розповсюдження надрукованої продукції в рамках даної закупівлі не відповідатиме вимогам ч. 4 ст. 22 Закону, а тому ТД не містить такої вимоги та тому надати відповідь на таке питання Замовник не має можливості.
Таким чином, в тендерній документації та додатках до неї визначено: кількість, спосіб та термін виконання розповсюдження друкованого матеріалу за системою безадресною доставки до абонентських поштових скриньок в межах адміністративно-територіальних одиниць міста Дніпро та Дніпропетровської області.
Відповідно до пункту 6.2.2. проекту Договору, який є додатком до тендерної документації №5 визначено, що Замовник має право: контролювати надання послуг у строки, встановлені цим Договором.
Також на підтвердження виконання доставки інформаційного посібника за безадресною системою доставки до абонентських поштових скриньок в межах адміністративно-територіальних одиниць міста Дніпро та Дніпропетровської області відповідно до п. 4.2. проекту Договору, який є додатком до тендерної документації №5, Виконавець разом із рахунком на оплату та актом приймання-передачі наданих послуг надає документи, які підтверджують факт розповсюдження.
На підставі п. 4.2. та п. 6.2.2. проекту Договору, Замовник має можливість під час дії Договору та надання послуг перевірити розповсюдження інформаційного посібника за безадресною системою доставки до абонентських поштових скриньок (вибірково) в межах адміністративно-територіальних одиниць міста Дніпро та Дніпропетровської області, а також перевірити документи, які підтверджують факт розповсюдження.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000010 ● 7a9e7c28acb1469981da880533da52e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 травня 2022 17:22 |
25.05.2022 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.05.2022 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2021-11-08-015753-b
08.11.2021 Комунальне підприємство "Дніпроінвестпроект" Дніпропетровської обласної ради"
(код ЄДРПОУ 40746043) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-26 09:35:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги, пов'язані з друком» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-11-08-015753-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2019 №922 (далі – Закон №922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до пункту 12.1 Розділу 12 «Строк дії договору» Договору від 06.12.2021р. № 21-29: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2021р., а в частині гарантійних термінів та взаєморозрахунків – до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором».
Чи продовжувало Комунальне підприємство «Дніпроінвестпроект» Дніпропетровської обласної ради» строк дії Договору від 06.12.2021р. № 21-29 з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "ЗОРЯ» (вказати номер та дату додаткової угоди)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-02 14:32:45
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги, пов'язані з друком» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-11-08-015753-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2019 №922 (далі – Закон №922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ «ЗОРЯ» 24.11.2021р. оприлюднена Цінова пропозиція, згідно якої ціна послуги з підготовки матеріалів, дизайну, верстки та друку інфомаційного посібника (формат А3 4+4 8 шпальт) складає 0,784грн за одиницю та ціна розповсюдження інформаційного посібника за безадресною системою доставки складає 0,995грн за одиницю. Проте, в Додатку 1 до договору від 06.12.2021р. №21-29 зазначено, що ціна послуги з підготовки матеріалів, дизайну, верстки та друку (інфомаційний посібник форматом А3 4+4 8 шпальт) за безадресною системою доставки складає 1,399грн за одиницю та ціна доставки надрукованої продукції за безадресною системою доставки складає 0,30грн за одиницю.
Чому умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ «ЗОРЯ»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації встановлено порушення Наказу №710)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "ЗОРЯ" " |
1 789 000,00
UAH
|
1 759 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСТІ ПРИДНІПРОВ'Я" |
1 760 000,00
UAH
|
1 760 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕДАКЦІЯ ГАЗЕТИ "ЗОРЯ" " #35497923 |
Переможець |
1 759 000,00
UAH
|
24 листопада 2021 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 12:18
|
Договір 21-29 від 06.12.2021 Зоря.pdf | укладений |
07 грудня 2021 12:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга з друку та доставки з розповсюдженням надрукованної продукції: інформаційний посібник | 1000000 | штуки |
1,75
UAH з ПДВ
|